Heidfeld tekent pre-contract BAR

Gestart door Juan Pablo, 11 augustus 2005 - 23:03:13

« vorige - volgende »

Juan Pablo

Heidfelt heeft dus al een stoeltje voor next year, ik had eigenlijk niet verwacht van BAR dat ze Heidfelt zouden contracteren, ik vond Heidfelt meer iets voor BMW.

Mja, door dit contract is er dus weer een puzzelstukje opgelost qua de rijdersopstelling van volgend jaar.

Dankzij dit contract is Sato wel de lul, want ik denk niet dat een ander team hem wil hebben (en ik geef ze geen ongelijk, Sato maakt ongelofelijk veel fouten, en staat zijn hele f1- carriere in de schaduw van z'n teamgenoten.

bronne: http://sport.fok.nl/sport/nieuws/17211

O look a bunny
(\__/)
(O.o )
(> < ) This is Bunny. Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination.

IVY440

Citaat van: Satosan op 11 augustus 2005 - 23:03:13
Heidfelt heeft dus al een stoeltje voor next year, ik had eigenlijk niet verwacht van BAR dat ze Heidfelt zouden contracteren, ik vond Heidfelt meer iets voor BMW.

Mja, door dit contract is er dus weer een puzzelstukje opgelost qua de rijdersopstelling van volgend jaar.

Ik had het ook gelezen gisteren. Verbaasde me toch wel. Dus Webber en Button bij Williams, Barrichello en Heidfeld bij BAR, wie gaat er dan bij BMW rijden?

Citaat van: Satosan op 11 augustus 2005 - 23:03:13Dankzij dit contract is Sato wel de lul, want ik denk niet dat een ander team hem wil hebben (en ik geef ze geen ongelijk, Sato maakt ongelofelijk veel fouten, en staat zijn hele f1- carriere in de schaduw van z'n teamgenoten.

Hij is een talent maar hij is nog iets te wispelturig en te agressief. In 2002 (zijn debuutjaar) zat hij naast Fisichella die toch al meer ervaring had.
De rest zat hij bij BAR (2003 als testrijder) waar hij bij Button zat, die toch ook 2 jaar meer ervaring heeft.
Hij heeft het zelfde probleem als Massa. Te wild, hij kan een voorbeeld nemen aan Massa.

FerrariMan

Dus BAR dekt zich in voor in het geval dat Button naar Williams trekt.

Dan hebben ze Barrichello en Heidfeld in één team. Tenzij Rubens ergens anders naartoe trekt...

Wat een silly season, lang geleden dat er zoveel vragen waren.

KVDracer

Persoonlijk had ik Heidfeld liever naar BMW zien trekken, ik denk dat dat op lange termijn een betere optie zou geweest zijn. Maar ik heb toch nog niet veel silly seasons meegemaakt zoals nu. Heidfeld naar BMW, Heidfeld naar BAR, Rubens naar BAR, Fisico naar Williams, Webber naar Renault,.... . Persoonlijk hoop ik nog altijd dat we Heidfeld naar BMW zien trekken, maar Williams zou ook nog een optie hebben op Heidfeld en heeft nog een maand de tijd om deze te lichten.


bogief1

Het valt wel op dat de meeste rijders een contract hebben of tekenen tot en met 2006, iedereen wacht blijkbaar met spanning af wat Schumacher doet  :)
A new chapter will begin soon: Bruno Senna

Ferrari 2010

Citaat van: bogief1 op 15 augustus 2005 - 18:09:16
Het valt wel op dat de meeste rijders een contract hebben of tekenen tot en met 2006, iedereen wacht blijkbaar met spanning af wat Schumacher doet  :)
Sja, uiteindelijk is het wel zo ook, als de plaats bij ferrari vrijkomt en het is de beste wagen op dat moment, wie wil dan niet als zijn team aan het verzuipen is hé...
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

bogief1

Rarara over wat het volgend jaar zal gaan. Stopt Schumacher nu en wie neemt z'n plaats dan in. Wie neemt de plaats in van Todt, Brawn,... Want hun contracten stoppen dan ook en als die allemaal vervangen worden hoe komt Ferrari er dan uit. Sorry als ik nu eventje off topic ga  :)
A new chapter will begin soon: Bruno Senna

Ferrari 2010

Citaat van: bogief1 op 15 augustus 2005 - 18:19:07
Rarara over wat het volgend jaar zal gaan. Stopt Schumacher nu en wie neemt z'n plaats dan in. Wie neemt de plaats in van Todt, Brawn,... Want hun contracten stoppen dan ook en als die allemaal vervangen worden hoe komt Ferrari er dan uit. Sorry als ik nu eventje off topic ga  :)
paste eerder in de silly-season topic ja  ;) Maar ik denk dat ferrari er wel sterk genoeg uit zal komen. Het zal een heel ander zicht zijn natuurlijk. Er zijn eigelijk maar 2 opties bij Ferrari na 2006: Of MS en JT, RB, ... blijven allemaal, of ze vertrekken allemaal...  Ik denk niet dat MS nog zal blijven als de rest vertrekt. Want dan is hij zijn goede maten kwijt en moet ie de rest nog wat gaan opleiden ook. Het zou natuurlijk ook kunnen dat Ferrari aan RB en JT vragen of ze hun opvolgers wat willen opleiden...
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.