Voetbal kan ook mooi zijn

Gestart door razzle_dazzle, 13 augustus 2005 - 16:45:01

« vorige - volgende »

Roel

Citaat van: Razzle_dazzle op 17 augustus 2005 - 23:30:03
Citaat van: Roel op 17 augustus 2005 - 20:54:17
Citaat van: Razzle_dazzle op 13 augustus 2005 - 16:45:01

http://www.trendpimp.com/displayimage.php?pos=-328



Superfilmpje!
Waarom die titel: voetbal kan ook mooi zijn?
Bedoel je op de zinloze veralgemeningen.... ::) ivm hooligans of in vgl met de belgische competitie?

Het eerste  :).

@Jasper: probeer eens door de link te kopieren en rechtstreeks in de adresbalk te plakken.

In dat geval heb je maar voor een belachelijke titel gekozen :s maar ach, zinloze veralgemeningen zeggen meer over de spreker dan over de veralgemening, vraag maar aan Filipke de Winter.
Die heeft ook zo'n mooi tikje en dikt het dan nog aan ook... (niet dat ik je even laag acht als FDW)
God save Mclaren

razzle_dazzle

Citaat van: Roel op 18 augustus 2005 - 22:18:04
Citaat van: Razzle_dazzle op 17 augustus 2005 - 23:30:03
Citaat van: Roel op 17 augustus 2005 - 20:54:17
Citaat van: Razzle_dazzle op 13 augustus 2005 - 16:45:01

http://www.trendpimp.com/displayimage.php?pos=-328



Superfilmpje!
Waarom die titel: voetbal kan ook mooi zijn?
Bedoel je op de zinloze veralgemeningen.... ::) ivm hooligans of in vgl met de belgische competitie?

Het eerste  :).

@Jasper: probeer eens door de link te kopieren en rechtstreeks in de adresbalk te plakken.

In dat geval heb je maar voor een belachelijke titel gekozen :s maar ach, zinloze veralgemeningen zeggen meer over de spreker dan over de veralgemening, vraag maar aan Filipke de Winter.
Die heeft ook zo'n mooi tikje en dikt het dan nog aan ook... (niet dat ik je even laag acht als FDW)


Het was eigenlijk een knipoog naar Martin. Dat stond eerst dus ook tussen haakjes maar heb ik later verwijderd omdat hij blijkbaar niet meer zo gewenst is op het forum. Waarom die titel? Omdat Martin voetbal afschuwelijk vond: het als het ware zag als een spelletje waar je de bal probeert te krijgen en dan weer wegstampt  ;)... (en waar zuipende venten na de wedstrijd mekaar te lijf gaan maar dat was bijzaak).


Jasper

Die link in de adresbalk kopiëren geeft juist hetzelfde resultaat hé slimme. :P

Maar ik heb in de source-code gezocht en daar de link naar het filmpje gevonden en ik ben het nu aan het downloaden (trage site :-\).