Homohuwelijk

Gestart door Supermariobros, 11 augustus 2005 - 18:43:26

« vorige - volgende »

Supermariobros

Hoe denken jullie over het homohuwelijk, mogen 2 vrouwen of 2 mannen die samenzijn van jullie kinderen krijgen. Post hier maar jullie meningen.


Ik ben tegen, een kind hoort een vader en een moeder te hebben. Volgens mij kkrijgt een kind zeker niet de ideale opvoeding als er 2 vaders of 2 moeders voor zorgen. Het moest verboden worden, vind ik.

Doefie

Citaat van: Supermariobros op 11 augustus 2005 - 18:43:26
Ik ben tegen, een kind hoort een vader en een moeder te hebben. Volgens mij kkrijgt een kind zeker niet de ideale opvoeding als er 2 vaders of 2 moeders voor zorgen. Het moest verboden worden, vind ik.

Sorry als ik opvliegend doe, maar ooit als eens met holebi's samengeleefd, 10 jaar aan een stuk? Ik zie niet in wat het verschil is tussen een kind in een hetero-koppel en een kind in een holebi-koppel. Elke mens heeft recht op een kind, als je nu homo of hetero bent.

Supermariobros

Citaat van: Doefie op 11 augustus 2005 - 18:48:28
Citaat van: Supermariobros op 11 augustus 2005 - 18:43:26
Ik ben tegen, een kind hoort een vader en een moeder te hebben. Volgens mij kkrijgt een kind zeker niet de ideale opvoeding als er 2 vaders of 2 moeders voor zorgen. Het moest verboden worden, vind ik.

Sorry als ik opvliegend doe, maar ooit als eens met holebi's samengeleefd, 10 jaar aan een stuk? Ik zie niet in wat het verschil is tussen een kind in een hetero-koppel en een kind in een holebi-koppel. Elke mens heeft recht op een kind, als je nu homo of hetero bent.

Tja, meningen verschillen hé. Ik vind gewoon dat een kind een moeder en vader hoort te hebben. Pas op: ik heb niets tegen een homokoppel hé. Mijn verpleger is ook homo is das ne heel sympathieke gast.

FerrariMan

#3
Citaat van: Supermariobros op 11 augustus 2005 - 18:43:26
Ik ben tegen, een kind hoort een vader en een moeder te hebben.

Een kind hoort een vader en moeder te hebben?

Wie zegt dat, God?

Tim C

En wat met 1 ouder gezinnen? Komen ze toch ook vrij normaal uit...

Heel die "een kind hoort een vader en een moeder te hebben" gezever is opgeklopte nonsens van pseudo psychologen die om ter meest betaald worden om met cijfers dat te bewijzen. Heeft er ooit 1 iemand al een echt rapport gezien naar de "verschillen" van kinderen uit 1 ouder, "gewone" en holebi gezinnen?

Ik niet, een hele hoop gezever over dingen die door niks ondersteunt kunnen worden...

Supermariobros

Citaat van: Benedictus XXX op 11 augustus 2005 - 19:02:11
Citaat van: Supermariobros op 11 augustus 2005 - 18:43:26
Ik ben tegen, een kind hoort een vader en een moeder te hebben.

Een kind hoort een vader en moeder te hebben?

Wie zegt dat, God?

Ikke, maar als ik hier de meningen lees, stel ik mijn mening bij. Zolang beide vaders of moeders het kind goed begeleiden ga ik akkoord.

IVY440

Een kind moet in een natuurlijke omgeving opgroeien, dit wil zeggen met een man en een vrouw als ouders. Het is gewoon de natuur.

Tim C

Citaat van: IVY440 op 11 augustus 2005 - 19:23:08
Een kind moet in een natuurlijke omgeving opgroeien, dit wil zeggen met een man en een vrouw als ouders. Het is gewoon de natuur.
Lever me het bewijs dat het anders misloopt...

Doefie

Citaat van: IVY440 op 11 augustus 2005 - 19:23:08
Een kind moet in een natuurlijke omgeving opgroeien, dit wil zeggen met een man en een vrouw als ouders. Het is gewoon de natuur.

Ik heb een moeder en 2 vaders ;) (zijnde wel één biologische vader en de vriend van mijn vader he)

razzle_dazzle

Homo's mogen van mij huwen maar geen kinderen adopteren. Waarom? Omdat je op die manier onrechtstreeks aanstuurt tot een homosamenleving, je moet je maar is inbeelden wat voor een jeugd die kindjes gaan hebben als anderen weten dat ze twee pappie's hebben. Volgens mij gaat dat leiden tot een serieuze stijging van homo's in onze maatschappij en dat kan toch ook niet de bedoeling zijn denk ik :). Ik weet dat dit niet de meest rechtvaardige reden is maar ik denk dat de meeste me wel kunnen volgen als ik toegeef dat ik binnen twintig jaar niet in een homosamenleving wil leven.

Tim C

Citaat van: Razzle_dazzle op 11 augustus 2005 - 19:49:13
Homo's mogen van mij huwen maar geen kinderen adopteren. Waarom? Omdat je op die manier onrechtstreeks aanstuurt tot een homosamenleving
Doefie, voel jij wat voor de jongens?

razzle_dazzle

Citaat van: Tim C op 11 augustus 2005 - 19:51:46
Citaat van: Razzle_dazzle op 11 augustus 2005 - 19:49:13
Homo's mogen van mij huwen maar geen kinderen adopteren. Waarom? Omdat je op die manier onrechtstreeks aanstuurt tot een homosamenleving
Doefie, voel jij wat voor de jongens?

Verschil is dat doefie ook een biologische moeder heeft en wss daar ook is bij opgegroeid.

Tim C

Citaat van: Tim C op 11 augustus 2005 - 19:25:12
Citaat van: IVY440 op 11 augustus 2005 - 19:23:08
Een kind moet in een natuurlijke omgeving opgroeien, dit wil zeggen met een man en een vrouw als ouders. Het is gewoon de natuur.
Lever me het bewijs dat het anders misloopt...
;)

Ferrari 2010

Van mij mogen ze genoeg trouwen en heel de cirk, maar kinderen vind ik persoonlijk niet echt kunnen. Ik denk dat die kinderen daar enorm mee gepest zouden worden, misschien ook wel omdat het tot op heden zo ongewoon is maar dan nog. Vaders en moeders zit een heel verschil in qwa opvoeding. De vader heeft zijn plaats in een opvoeding zoals een moeder er ook een heeft, meeste vrouwen kunnen niet bieden wat de mannen kunnen bieden en omgekeerd ook niet.

1 ouder gezinnen is een vak appart vind ik, die hebben nog wel een vader maar mogen daar niet of amper bijkomen vanwege een scheiding. Ik vind dit persoonlijk triest, bij een echtscheding komt telkens hetzelfde naar boven: Mannen kunnen minder bieden dan vrouwen. En dat terwijl ze evenveel kunnen bieden maar dat die kleine wel 9 maande in de mama heeft gezeten dus hoort ie maar daar thuis. Ik vind dat ze op beide plaatsen thuishoren. Ok, tijdens schoolperiode wel altijd bij dezelfde zodat je boeken niet ineens nog bij de pa liggen ofzo.
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

razzle_dazzle

Citaat van: Tim C op 11 augustus 2005 - 19:55:09
Citaat van: Tim C op 11 augustus 2005 - 19:25:12
Citaat van: IVY440 op 11 augustus 2005 - 19:23:08
Een kind moet in een natuurlijke omgeving opgroeien, dit wil zeggen met een man en een vrouw als ouders. Het is gewoon de natuur.
Lever me het bewijs dat het anders misloopt...
;)

Dat bewijs kun je niet leveren Tim aangezien het nog altijd niet toegelaten is. En je kan niet eerst iets toelaten en dan weer niet...