Champions League '05-'06

Gestart door razzle_dazzle, 10 augustus 2005 - 18:19:30

« vorige - volgende »

Wie wint de Champions League?

Barcelona
7 (70%)
AC Milan
2 (20%)
Arsenal
1 (10%)
Villareal
0 (0%)

Totaal aantal stemmen: 6

Supermariobros

Juventus - Arsenal 0-0
Barcelona - Benfica 2-0

Arsenal kwam nooit in de problemen op Delle Alpi en gaat verdiend naar de halve finales.
Ook de Catalanen Bekeren verder, na vijf min. miste Ronaldinho wel een strafschop maar diezelfde Ronaldinho scoorde een kwartier later de openingstreffer. Twee minuten voor tijd zorgde uitblinker Eto'o voor absolute zekerheid.

Halve finales:
AC Milan - Barcelona Heen 18/04, terug op 26/04
Arsenal - Villareal Heen op 19/04, terug op 25/04

We zitten in de eindfase, dus heb ik ook een poll ingevoegd. Wordt er unaniem op Barcelona gestemd?


Jasper

Ik stem alvast op Barcelona, maar dat zei ik voor de wedstrijden van gisteren ook al. :)

Van de wedstrijd van gisteren heb ik niet al te veel gezien, maar net voor de tweede goal ben ik ingeschakeld en ik moet zeggen, Barcelona maakte daar weer een prachtige actie met twee supergoede passes (Ronaldinho en de man van de assist) en Eto'o maakte het perfect af. Dit Barcelona kan de CL-titel gewoon niet missen.

FerrariMan

Citaat van: Jasper op 06 april 2006 - 11:43:27
Ik stem alvast op Barcelona, maar dat zei ik voor de wedstrijden van gisteren ook al. :)

Van de wedstrijd van gisteren heb ik niet al te veel gezien, maar net voor de tweede goal ben ik ingeschakeld en ik moet zeggen, Barcelona maakte daar weer een prachtige actie met twee supergoede passes (Ronaldinho en de man van de assist) en Eto'o maakte het perfect af. Dit Barcelona kan de CL-titel gewoon niet missen.
Milan wint de CL.

razzle_dazzle

Ik gok ook op Milan, de favoriet haalt het bijna nooit in de Champions League en Milan is echt zo een ploeg die 80 minuten kan onderliggen, maar wel met 2-0 winnen.


Jonas

Toch denk ik dat Barça het zal halen.
En ik zie Villareal wel verassen tegen Arsenal.
www.f1-geschiedenis.be
----------------
Schumi World Champion in 1994-1995-2000-2001-2002-2003-2004
----------------
But Senna stays the best !!!!

Jasper

Citaat van: Finalforce op 06 april 2006 - 20:44:46
En ik zie Villareal wel verassen tegen Arsenal.

Ja, dat zou wel kunnen. :D

Jonas

oeps foutje ... ik bedoelde natuurlijk verrassen  :P  ::)
www.f1-geschiedenis.be
----------------
Schumi World Champion in 1994-1995-2000-2001-2002-2003-2004
----------------
But Senna stays the best !!!!

Supermariobros

Barcelona heeft een serieuze optie genomen op de finale. In de heenwedstrijd van de halve finale wonnen de Catalanen met 0-1 bij AC Milan. Een goal van Ludovic Giuly.

Vanavond wordt de tweede halve finale tussen Arsenal en Villareal gespeeld.

Hamilton MASTER

Schitterende actie van Ronaldinho trouwens, bij de goal van Giuly.
De goal van Giuly was op zich ook prachtig!

Wel een kleine fout van Dida vond ik. Hij wou komen maar trekt zich terug waardoor de hoek voor Giuly weer groter wordt.
Barcelona al bij al verdiend gewonnen, ook al kwam Milan de laatste 20 minuten redelijk opzetten.
Bij Milan ontbreekt de link tussen de verdediging en de aanval.

Ze hebben enkel Kaka die de spitsen kan bedienen. Kaka doet dit meesterlijk. Niet op z'n Ronaldinho's maar op zijn eigen karakteristieke manier.
Bij Barcelona hebben ze een Giuly, Van Bommel, Ronaldinho die de spitsen van ballen kunnen voorzien. En dan spreek ik nog niet van de geblesseerden en geschorsten Messi en Deco.

Dat missen ze bij Milan, Serginho en Pirlo hebben hun kwaliteiten maar kunnen niet de actie maken. Ze kunnen enkel lange ballen spelen die moeiteloos worden opgevangen door Marquez en Puyol.

Barcelona verdiend gewonnen door een Milan dat voor mij zelden bij machte was om iets te laten zien. Buiten een paar mooie acties van Shevchenko en Kaka lukte het niet.
Waarom Ambrosini niet scoort vraag ik me nog altijd af...
Milan was redelijk goed maar Barcelona (lees Ronaldinho) was superieur.



FerrariMan

Milan had met 5-2 moeten winnen. Dit gaat hun zuur opbreken.

Jonas

Barcelona had redelijk veel balbezit en counterde net als milan af en toe eens heel goed. dan de mooie actie Ronaldinho-Guily. => Finale ??? Zo goed als  ;)
www.f1-geschiedenis.be
----------------
Schumi World Champion in 1994-1995-2000-2001-2002-2003-2004
----------------
But Senna stays the best !!!!

Tim C

Citaat van: Benny Dict op 19 april 2006 - 13:21:19
Milan had met 5-2 moeten winnen. Dit gaat hun zuur opbreken.
Ik heb duidelijk een andere wedstrijd gezien

Scuderia Ferrari

Citaat van: Tim C op 19 april 2006 - 16:39:59
Citaat van: Benny Dict op 19 april 2006 - 13:21:19
Milan had met 5-2 moeten winnen. Dit gaat hun zuur opbreken.
Ik heb duidelijk een andere wedstrijd gezien
x2

razzle_dazzle

Beide ploegen waren aan mekaar gewaagd, maar de beste kansen waren toch voor Milan hoor...in dat opzicht begrijp ik ook waarom F-man zegt dat Milan met 5-2 had moeten winnen. Ik vond Barcelona en Ronaldinho gisteren helemaal niet superieur, maar in zo een wedstrijd kon dat ook niet. Een flits besliste de wedstrijd en dat zal ook zo in de terugmatch gebeuren...maar dan wel met Inzaghi en liefst Maldini.

Supermariobros

Dat Milan met 5-2 had moeten winnen is toch overdreven hoor, ze kregen wel enkele mooie kansen maar Barcelona ook. Bovendien hadden de Milanezen nog geluk toen Ronaldinho na een mooie actie tegen de binnenkant van de paal trapte.