Champions League '05-'06

Gestart door razzle_dazzle, 10 augustus 2005 - 18:19:30

« vorige - volgende »

Wie wint de Champions League?

Barcelona
7 (70%)
AC Milan
2 (20%)
Arsenal
1 (10%)
Villareal
0 (0%)

Totaal aantal stemmen: 6

razzle_dazzle

Heb je gelijk in ,maar niemand kan er omheen dat ons voetbal steeds verder en verder wegglijdt van de absolute top. Betis is geen wereldploeg, Betis staat 17de in de Primera division ,maar hakt wel alle Belgische ploegen zonder probleem in de pan. Ook Werder was geen wereldploeg. Dit is geen verwijt aan het huis van Anderlecht, maar een pijnlijke vaststelling.

Hamilton MASTER

Liverpool - Anderlecht.

Schandalige arbitrage. Dat is het enige wat ik erover te zeggen heb.
Penalty op Serhat niet gefloten, 7 fouten op buitenspel!

6x wordt speler van Anderlecht offside gegeven waar het niet zo is. Toen Liverpool buitenspel stond, mocht het doorgaan en de 3-0 scoren.

Geen echte kansen in de match, toch een 3-0 voor Liverpool.
Morientes en Luis Garcia scoren mooi maar dit waren halve kansen.

De rode kaart voor Jestrovic snap ik helemaal niet. Zelfs als hij iets gezegd heeft, had Xabi Alonso ook rood moeten krijgen. Hij zei "Tu puta madre" tegen de ref Nielsen.

Vrij goede match van Anderlecht, jammer van de 1-0 maar Liverpool is gewoon beter.
Slechte ref, slechte beslissingen van lijnrechters. Het had meer kunnen zijn.
Blij dat Kim Milton Nielsen stopt.

Nog paar vraagjes:
Waarom geef je geen penalty op Serhat? Als je geen penalty geeft, heeft hij een schwalbe gemaakt en moet je Serhat geel geven.

Waarom altijd thuisfluiter spelen? Op Sporza zeiden ze het ook al, ik wist het sinds Spanje - Belgie...



razzle_dazzle

Sorry, maar na de 1-0 kon ik het niet meer aanzien...kheb verder gekeken naar PSV-Milan, het Belgisch voetbal is zielig. En voor mij was het geen penalty, Serhat springt al voor er contact is.

The REAL BUTTON Freak

Citaat van: Raikkonen MASTER op 01 november 2005 - 22:42:31
Liverpool - Anderlecht.

Schandalige arbitrage. Dat is het enige wat ik erover te zeggen heb.
Penalty op Serhat niet gefloten, 7 fouten op buitenspel!



Dat zeggen ze altijd als ze verloren hebben, als ze winnen door slechte referee zeggen ze niks. Liverpool was gewoon beter, geef dat toch gewoon toe.

Anderlecht heeft in Europa niks te zoeken.

Juan Pablo


O look a bunny
(\__/)
(O.o )
(> < ) This is Bunny. Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination.

Supermariobros

Citaat van: Razzle_dazzle op 02 november 2005 - 00:05:51
Sorry, maar na de 1-0 kon ik het niet meer aanzien...kheb verder gekeken naar PSV-Milan, het Belgisch voetbal is zielig. En voor mij was het geen penalty, Serhat springt al voor er contact is.

De verrassing komt toch wel van Real Betis, Ze versloegen Chelsea met 1-0. Meteen de eerste goal die de mannen van Mourinho in deze campagne moesten slikken.

De stand in deze groep:

1. Liverpool 10
2. Chelsea 7
3. Real Betis 6
4. Anderlecht 0

Juan Pablo

Citaat van: Supermariobros op 02 november 2005 - 10:02:00
Citaat van: Razzle_dazzle op 02 november 2005 - 00:05:51
Sorry, maar na de 1-0 kon ik het niet meer aanzien...kheb verder gekeken naar PSV-Milan, het Belgisch voetbal is zielig. En voor mij was het geen penalty, Serhat springt al voor er contact is.

De verrassing komt toch wel van Real Betis, Ze versloegen Chelsea met 1-0. Meteen de eerste goal die de mannen van Mourinho in deze campagne moesten slikken.

De stand in deze groep:

1. Liverpool 10
2. Chelsea 7
3. Real Betis 6
4. Anderlecht 0

wel leuk voor ze, maar ze hebben uit met 4-0 verloren

O look a bunny
(\__/)
(O.o )
(> < ) This is Bunny. Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination.

Jasper

Brugge-Wenen is bijna 80 minuten ver, ik heb er nog neits van gezien maar het staat 3-1 voor, en als ik het verslag van sport.be mag geloven is die stand eigenlijk vrij onverdiend...

Butina is misschien wel de man van de wedstrijd.

Mikacouli

Citaat van: Jasper op 02 november 2005 - 22:21:06
Brugge-Wenen is bijna 80 minuten ver, ik heb er nog neits van gezien maar het staat 3-1 voor, en als ik het verslag van sport.be mag geloven is die stand eigenlijk vrij onverdiend...

Butina is misschien wel de man van de wedstrijd.

Hahaha, kijk eens naar de beelden dan. Club Brugge domineert de hele wedstrijd en vooral in de tweede helft. Je bedoelde wss oververdiend.

razzle_dazzle

#69
Brugge won verdiend! Rapid kreeg in de eerste helft wel de gevaarlijkste kansen,maar Brugge slaagde er toch in de vroege 0-1 ongedaan te maken via goals van Portillo en Balaban. In de tweede helft domineerde Brugge de partij en Verheyen maakte via een mooie goal de 3-1, tien minuten voor tijd kon Rapid nog tegenscoren, maar Club hield stand.
Kvond het een aangename match om naar te kijken en kben blij dat toch een Belgische club kan overwinteren. Nu in Turijn volop voor de overwinning gaan en misschien gebeurt er wel een mirakel :).

Ps Iemand de derde goal van Eto'o gezien  :o :o

Mikacouli

Citaat van: Razzle_dazzle op 02 november 2005 - 23:23:44
Brugge won verdiend! Rapid kreeg in de eerste helft wel de gevaarlijkste kansen,maar Brugge slaagde er toch in de vroege 0-1 ongedaan te maken via goals van Portillo en Balaban. In de tweede helft domineerde Brugge de partij en Verheyen maakte via een mooie goal de 3-1, tien minuten voor tijd kon Rapid nog tegenscoren, maar Club hield stand.
Kvond het een aangename match om naar te kijken en kben blij dat toch een belgische club kan overwinteren. Nu in turijn volop voor de overwinning gaan en misschien gebeurt er wel een mirakel :).

Ps Iemand de derde goal van Eto'o gezien  :o :o

Dat moet een van de mooiste goals ooit geweest zijn :o :P
Voor de rest ben ik het met je eens op hetgeen je zegt ;)

Supermariobros

Citaat van: Razzle_dazzle op 02 november 2005 - 23:23:44
Ps Iemand de derde goal van Eto'o gezien  :o :o

Een beauty, een pareltje, briljant, schitterend, prachtig, in één woord fenomenaal.

Jasper

Citaat van: Mikacouli op 02 november 2005 - 23:06:19
Citaat van: Jasper op 02 november 2005 - 22:21:06
Brugge-Wenen is bijna 80 minuten ver, ik heb er nog neits van gezien maar het staat 3-1 voor, en als ik het verslag van sport.be mag geloven is die stand eigenlijk vrij onverdiend...

Butina is misschien wel de man van de wedstrijd.

Hahaha, kijk eens naar de beelden dan. Club Brugge domineert de hele wedstrijd en vooral in de tweede helft. Je bedoelde wss oververdiend.

Rapid overheerste de eerste helft en toch was de ruststand 2-1.

The REAL BUTTON Freak

Dat is voetbal. Het doet er niet toe hoe je wint als je maar wint, en Club bewijst dat ze beter georganiseerd zijn dan Anderlecht. Het heeft lang geduurd maar ze staan er nu wel.

Hamilton MASTER

Wat?
Beter georganiseerd? Hoe kan je Liverpool vergelijken met Rapid Wien ?

Vorig jaar speelde Anderlecht tegen Inter, Valencia en Bremen.
Dit jaar spelen ze tegen Liverpool, Chelsea en Betis. Betis dat thuis Chelsea verslaagt.

Hoe in godsnaam moeten we punten pakken? Beter georganiseerd, laat me niet lachen.
Club heeft geluk dat het uit geen kansen kan scoren.
1ste goal was een flater van keeper van Rapid. 2de goal was zelfs geen kans.
De 3de goal was een kans, en een mooie goal.

We probeerden mee te voetballen in Liverpool, de eerste 30 minuten moesten we NIETS onderdoen tegen hen. Nadien komt hun klasse bovendrijven en speelden ze de beste 2de helft die ze dit seizoen hebben gespeeld.

Denk je dat Club beter zou doen dan Anderlecht? Don't think so.