Häkkinen en Albers op Zandvoort

Gestart door QMaverick, 10 augustus 2005 - 09:32:52

« vorige - volgende »

QMaverick

Mika Häkkinen en Christijan Albers gaan 28 Augustus op Zandvoort tegen elkaar racen, doel is wie de snelste tijd neerzet, Häkkinen in de DTM Mercedes en Albers in de Minardi F1 wagen.

Diegene die het verschil tussen de twee tijden het best kan raden maakt kans om daarna een rondje met Albers mee in de DTM Mercedes te gaan...
QMaverick 350KM/H is not enough!

http://www.oskam1.nl

Jasper

Hoe kan een DTM-wagen nu even snel rijden als een Minardi. ???

razzle_dazzle

Citaat van: Jasper op 10 augustus 2005 - 12:19:48
Hoe kan een DTM-wagen nu even snel rijden als een Minardi. ???

Diegene die het verschil tussen de twee tijden het best kan raden maakt kans om daarna een rondje met Albers mee in de DTM Mercedes te gaan...

Niet, vandaar dat het een wedstrijdje is  :).

Jasper

Inderdaad, maar misschien gaan enkele échte Nederlanders reageren in de trend van "Albers heeft een tweevoudig wereldkampioen verslagen!". ;D

Juan Pablo

Citaat van: Jasper op 10 augustus 2005 - 13:28:49
Inderdaad, maar misschien gaan enkele échte Nederlanders reageren in de trend van "Albers heeft een tweevoudig wereldkampioen verslagen!". ;D

Met een minardi

O look a bunny
(\__/)
(O.o )
(> < ) This is Bunny. Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination.

Jasper

Woooooow daarvoor moet je wel een hééééle goeie rijder zijn als je met een Minardi nota bene sneller kan rijden dan een DTM-wagen...

Rippie

Ik durf bijna niet meer enthousiast te reageren op het feit dat ik dit live ga aanschouwen...  :-\
Formerly known as MrF1 ;)

De geschiedenis is het heden, gezien door de toekomst

Jasper

Hé ik heb niet gezegd dat dit niet leuk zou zijn om te zien hé, ik heb alleen gezegd dat je nu niet in de lucht moet springen omdat Albers Häkkinen gaat verslaan. ;)

FerrariMan

Citaat van: Rippie op 10 augustus 2005 - 14:10:26
Ik durf bijna niet meer enthousiast te reageren op het feit dat ik dit live ga aanschouwen...  :-\
Het zijn dan ook maar twee wagens, en slechts één F1.  :)

Dan nog, Hakkinen zie je niet elke dag voorbij vliegen.

lieven

wie weet crasht albers ofzo wel en dan is hakkinen toch sneller in een dtm :p

Juan Pablo

hopelijk dan in de bocht waar ik zit  :)

O look a bunny
(\__/)
(O.o )
(> < ) This is Bunny. Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination.

Ferrari 2010

dat zou de max zijn, staan al die voorspellers voor schut en heeft degene die 0s heeft gegokt het dichtste.  ;D ;D ;D ;D ;D
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

Juan Pablo

Update

De "wedstrijd" tussen Albers en Hâkkinen zal niet doorgaan. In plaats hiervan zal Albers met de Minardi nu proberen Luca Badoers ronderecord op Zandvoort te verbeteren.

http://sport.fok.nl/sport/nieuws/17143

O look a bunny
(\__/)
(O.o )
(> < ) This is Bunny. Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination.

Juan Pablo

Citaat van: Schumi 2005 op 10 augustus 2005 - 16:45:44
dat zou de max zijn, staan al die voorspellers voor schut en heeft degene die 0s heeft gegokt het dichtste.  ;D ;D ;D ;D ;D

.. je moet het verschil meten hé ..

0s verschil is dat de ze gelijke tijden hebben :) ;)

1-1

O look a bunny
(\__/)
(O.o )
(> < ) This is Bunny. Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination.

Ferrari 2010

Citaat van: Satosan op 10 augustus 2005 - 16:59:43
Citaat van: Schumi 2005 op 10 augustus 2005 - 16:45:44
dat zou de max zijn, staan al die voorspellers voor schut en heeft degene die 0s heeft gegokt het dichtste.  ;D ;D ;D ;D ;D

.. je moet het verschil meten hé ..

0s verschil is dat de ze gelijke tijden hebben :) ;)

1-1
jah, maar de vraag zal normaal wel zijn "wat is het verschil tussen de tijd van X en Y", als Y dan sneller is dan X is het verschil negatief. Maar omdat iedereen verwachte dat X sneller zou zijn dan Y zal een negetief antwoord waarschijnlijk niet mogelijk zijn. Er zijn altijd mensen die maar meedoen om mee te doen, en iets domweg invullen, zoals 0, dus wint die uiteindelijk.
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.