Fisichella zit zwaar in de shit....

Gestart door Juan Pablo, 05 augustus 2005 - 23:41:25

« vorige - volgende »

Ferrari 2010

Citaat van: Benedictus XXX op 11 augustus 2005 - 18:50:04
Citaat van: Eric op 11 augustus 2005 - 16:23:39
Fisi en Trulli zijn zowat hetzelfde, beide zijn goede piloten, misschien geen echte toppers maar wel goed.
Ik heb zo mijn eigen gedacht over Renault, hun politiek is duidelijk (in mijn ogen) Alonso moet de god worden en Fisi krijgt daardoor het "mindere" materiaal.
Fisi mag geen foutje maken want dan krijgt hij meteen alle zonden van de wereld over zich van Flavio, Alonso mag echter fouten maken...dan is er weer de uitleg van de "leerschool" dat uit Briatore zijn looksmoel galmt.


Akkoord mee, behalve dat van de look :)

Enkel omdat Briatore zo zwaar uit de hoek kwam laatst tegenover Fisico.

Hopelijk neemt Ferrari Fisico aan wanneer MS stopt maar dat zal een droom blijven.
Volgens mij doelt Ferrari meer op Räikkönen of Alonso, hoewel ik die laatste persoonlijk alles behalve graag zie kome bij Ferrari. Maar wie ben ik om dat te beslissen hé  ;D
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

Tim C


Ferrari 2010

Citaat van: Tim C op 11 augustus 2005 - 19:55:54
Een fan van het team...
En sinds wanneer trekt die aan het langste touwtje?  ;) Als ze Alonso wel kunnen strikken en Räikkönen wel, dan is de keuze snel gemaakt. Beter iets goeds dan niets goeds  ;)
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

FerrariMan

Ik schat Alonso en Kimi even hoog in. Kwa karakter past FA veel beter bij Ferrari ook.

Maar laat ze alle twee maar weg blijven, Massa en Schumacher die misschien nog wel een paar jaar bij tekent.

Mikacouli

Citaat van: Benedictus XXX op 11 augustus 2005 - 20:36:39
Ik schat Alonso en Kimi even hoog in. Kwa karakter past FA veel beter bij Ferrari ook.

Maar laat ze alle twee maar weg blijven, Massa en Schumacher die misschien nog wel een paar jaar bij tekent.

Dat meen je toch niet? Denk je dat Schumacher ook het record wil verbreken van oudste coureur?  ::)
Schumacher stopt na dit jaar of het volgend maar rijdt zeker niet langer meer.

Juan Pablo

Als KR en FA allerbij bij Ferrari komen, dan wordt het de toekomstige Senna-Prost kampioenschap, alleen dan in de KR en FA versie  :)

O look a bunny
(\__/)
(O.o )
(> < ) This is Bunny. Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination.

Mikacouli

Citaat van: Satosan op 11 augustus 2005 - 23:22:12
Als KR en FA allerbij bij Ferrari komen, dan wordt het de toekomstige Senna-Prost kampioenschap, alleen dan in de KR en FA versie  :)

Ahneen, want senna en prost mochten met mekaar vechten  ;)

Ferrari 2010

Citaat van: Satosan op 11 augustus 2005 - 23:22:12
Als KR en FA allerbij bij Ferrari komen, dan wordt het de toekomstige Senna-Prost kampioenschap, alleen dan in de KR en FA versie  :)
Het zou dom zijn van ferrari om dat te doen, want ook al hebben ze dan de beste wagen is de kans groot dat een ander met de tittel gaat lopen. Of de wagen moest natuurlijk zo hard overtreffe als in 2002 dat niemand eraan kan.
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

FerrariMan

#23
Citaat van: Mikacouli op 12 augustus 2005 - 01:08:11
Citaat van: Satosan op 11 augustus 2005 - 23:22:12
Als KR en FA allerbij bij Ferrari komen, dan wordt het de toekomstige Senna-Prost kampioenschap, alleen dan in de KR en FA versie  :)

Ahneen, want senna en prost mochten met mekaar vechten  ;)
Maar Senna moest en zou de nummer 1 zijn binnen het team en alle betere materialen krijgen. Kan ik je zwart op wit laten lezen moest je willen :)

Prost:
Citaat"By the time we got to Monza, I was ahead of him in the championship, by about 10 points. But that race. was the real low point between McLaren and me. Senna had two cars, with 20 people around him, and I had just one car, with maybe four or five mechanics working for me. I was absolutely alone, in one part of the garage, and that was perhaps the toughest weekend of my racing career.

Eens ze niets meer verplicht zijn bij hun werkgever komen de ware verhalen uit.

Net zoals DC vertelde dat Mika alle voorkeur kreeg, Irvine bij Ferrari,...

FerrariMan

Citaat van: Mikacouli op 11 augustus 2005 - 22:37:27
Citaat van: Benedictus XXX op 11 augustus 2005 - 20:36:39
Ik schat Alonso en Kimi even hoog in. Kwa karakter past FA veel beter bij Ferrari ook.

Maar laat ze alle twee maar weg blijven, Massa en Schumacher die misschien nog wel een paar jaar bij tekent.

Dat meen je toch niet? Denk je dat Schumacher ook het record wil verbreken van oudste coureur?  ::)
Schumacher stopt na dit jaar of het volgend maar rijdt zeker niet langer meer.
Euhm, die onzin vertel je elk jaar en elke keer tekende MS bij. Nu blijft hij zowiezo tot eind 2006, dat staat vast en hij zegt het zelf, dus wen er maar aan. En er zijn ondertussen al gesprekken bij Ferrari geweest om Michael nog een verlenging te bieden tot en met 2007. En dat heeft hij nog niet beslist.

Elk jaar opnieuw dat gezeik "Schumacher stopt na dit jaar" terwijl de man zelfs persconferenties moet inlassen om duidelijk te maken aan mensen zoals MikaCouli dat hij met zekerheid niet stopt na dit jaar.

Je zou een goede journalist zijn.  :)

KVDracer

Fisico is echt wel een toptalent. Ik ken iemand die Fisico nog zien rijden heeft op het Europeeskartkampioenschap en hij zou van hetzelfde type zijn als Alonso en Button. Maar Fisico heeft ook nog niet echt veel geluk gehad. Eerst Minardi, dan Jordan, waar hij wel enkele mooie dingen heeft laten zien. Dan Benetton, waar hij is terechtgekomen toen ze er eigenlijk weinig meer van bakte. Dan Jordan, hetgeen toen ook niet echt meer de top was, dan Sauber, waar hij zichzelf toch heeft bewezen. En nu zit hij eindelijk bij een topteam, houdt zijn wagen het nog geen race vol. Ik zou hem persoonlijk heel graag naar Ferrari zien gaan.

Mikacouli

Citaat van: Benedictus XXX op 12 augustus 2005 - 13:00:58
Citaat van: Mikacouli op 11 augustus 2005 - 22:37:27
Citaat van: Benedictus XXX op 11 augustus 2005 - 20:36:39
Ik schat Alonso en Kimi even hoog in. Kwa karakter past FA veel beter bij Ferrari ook.

Maar laat ze alle twee maar weg blijven, Massa en Schumacher die misschien nog wel een paar jaar bij tekent.

Dat meen je toch niet? Denk je dat Schumacher ook het record wil verbreken van oudste coureur?  ::)
Schumacher stopt na dit jaar of het volgend maar rijdt zeker niet langer meer.
Euhm, die onzin vertel je elk jaar en elke keer tekende MS bij. Nu blijft hij zowiezo tot eind 2006, dat staat vast en hij zegt het zelf, dus wen er maar aan. En er zijn ondertussen al gesprekken bij Ferrari geweest om Michael nog een verlenging te bieden tot en met 2007. En dat heeft hij nog niet beslist.

Elk jaar opnieuw dat gezeik "Schumacher stopt na dit jaar" terwijl de man zelfs persconferenties moet inlassen om duidelijk te maken aan mensen zoals MikaCouli dat hij met zekerheid niet stopt na dit jaar.

Je zou een goede journalist zijn.  :)

Haha, Schumacher verlengde zijn contract ongeveer zo'n drie jaar geleden dus hoe kan ik elk jaar verkondigen dat hij stopt. Je mag het altijd opzoeken voor mij. ;)
Weet je, elk jaar verkondig jij dat hij niet zal stoppen, maar ik wil je niet onthooghelen hoor, maar ooit zal hij het doen en het zal voor 2007 zijn. Jij denkt dat hij eeuwig zal rijden, wel ik heb nieuws voor jou: we leven in 2005 en niet in 1950.

En dat je daar afkwam over wat Prost daar zei: Daar gaat het totaal niet over. Op de baan mochten ze strijden met mekaar. Als je nu weer zo'n quote wil gaan zoeken, doe maar maar niemand zal zeggen dat ze niet mochten racen met mekaar!

En voor de duidelijkheid: het is Mikacouli

Juan Pablo

Citaat van: Schumi 2005 op 12 augustus 2005 - 07:55:30
Citaat van: Satosan op 11 augustus 2005 - 23:22:12
Als KR en FA allerbij bij Ferrari komen, dan wordt het de toekomstige Senna-Prost kampioenschap, alleen dan in de KR en FA versie  :)
Het zou dom zijn van ferrari om dat te doen, want ook al hebben ze dan de beste wagen is de kans groot dat een ander met de tittel gaat lopen.

beste wagen, beste rijders, wat kan er dan mis gaan :)

O look a bunny
(\__/)
(O.o )
(> < ) This is Bunny. Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination.

FerrariMan


Mikacouli

Citaat van: Benedictus XXX op 12 augustus 2005 - 16:59:24
Citaat van: Mikacouli op 12 augustus 2005 - 13:49:44
En voor de duidelijkheid: het is Mikacouli
Oeps, sorry Milkacouli.  :)
::) ::) ::) ::)
Zit het er niet in om eventje normaal te doen :-\