Wie gaat er naar Rotterdam?

Gestart door Jasper, 05 augustus 2005 - 20:11:11

« vorige - volgende »

Ga je zondag naar Rotterdam Racing?

Ja
1 (5.9%)
Nee
15 (88.2%)
Ik weet het nog niet
1 (5.9%)

Totaal aantal stemmen: 13

Jasper

#15
Bij een betoging geven die altijd een kleinere schatting dan de organisatie van die betoging, maar met zo'n evenement? Ik weet het niet... Ik zou het gewoon wel erg raar vinden dat er meer volk komt kijken dan in Londen...

Anyway, als ik de foto's zie en enkele verslagen lees, heb ik geen spijt dat ik niet gegaan ben...

Ferrari 2010

Citaat van: Jasper op 08 augustus 2005 - 12:18:23
Bij een betoging geven die altijd een kleinere schatting dan de organisatie van die betoging, maar met zo'n evenement? Ik weet het niet... Ik zou het gewoon wel erg raar vinden dat er meer volk komt kijken dan in Londen...

Anyway, als ik de foto's zie en enkele verslagen lees, heb ik geen spijt dat ik niet gegaan ben...
hoe je op 1 dag van mening kan veranderen  ;D ;D
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.


FerrariMan

#18
Is het weer 'in' om neerbuigend te doen over Nederlanders of heb ik iets gemist?

"De moeite niet, overdreven schattingen, niet genoeg huidige F1 en rijders..."

Wat een geklaag weer. Wie niet wil gaan gaat niet, er zijn genoeg mensen die graag geweest zijn en ik wou dat ik ook kon gegaan zijn. Hoe meer F1 ik live kan zien hoe beter. Of dat nu een Minardi of een Ferrari is, je ziet die dingen niet dagelijks.

En dan maar zagen dat ze te weinig voor de fans doen...als het erop aan komt zagen we toch dat het de moeite niet is en doen we het af als onbelangrijke onzin. Misschien wel wat jaloezie? Het moesten maar eens twee Belgen zijn.

Ferrari 2010

Citaat van: Jasper op 05 augustus 2005 - 20:11:11
Wie gaat deze zondag in Rotterdam naar de Nederlanders kijken?

Grote aankondiging door de organisatie, uiteindelijk weinig huidige F1 (Doornbos, Albers en Ho-Pin Tung, wauw), dus ik zeg er nee danku tegen.
Citaat van: Jasper op 08 augustus 2005 - 13:39:25
Huh?
Dat bedoel ik  ;) je vond het de moeite niet, en nu heb je spijt. Vandaar: hoe j op een dag van mening kan veranderen  ;)
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

Rippie

Ben blij dat ik uiteindelijk toch ben gegaan. Wel erg druk, maar na een tijdje kon ik het toch aardig zien. Het geluid blijft gewoon heerlijk. Mooi gezicht hoor, die wagens over de Coolsingel zien razen!  8)
Formerly known as MrF1 ;)

De geschiedenis is het heden, gezien door de toekomst

Jasper

Citaat van: Schumi 2005 op 08 augustus 2005 - 14:06:06
Citaat van: Jasper op 05 augustus 2005 - 20:11:11
Wie gaat deze zondag in Rotterdam naar de Nederlanders kijken?

Grote aankondiging door de organisatie, uiteindelijk weinig huidige F1 (Doornbos, Albers en Ho-Pin Tung, wauw), dus ik zeg er nee danku tegen.
Citaat van: Jasper op 08 augustus 2005 - 13:39:25
Huh?
Dat bedoel ik ;) je vond het de moeite niet, en nu heb je spijt. Vandaar: hoe j op een dag van mening kan veranderen ;)
Tijd voor een bril:
Citaat van: Jasper op 08 augustus 2005 - 12:18:23
Anyway, als ik de foto's zie en enkele verslagen lees, heb ik geen spijt dat ik niet gegaan ben...

Citaat van: Benedictus XXX op 08 augustus 2005 - 14:04:59
Is het weer 'in' om neerbuigend te doen over Nederlanders of heb ik iets gemist?

"De moeite niet, overdreven schattingen, niet genoeg huidige F1 en rijders..."

Wat een geklaag weer. Wie niet wil gaan gaat niet, er zijn genoeg mensen die graag geweest zijn en ik wou dat ik ook kon gegaan zijn. Hoe meer F1 ik live kan zien hoe beter. Of dat nu een Minardi of een Ferrari is, je ziet die dingen niet dagelijks.

En dan maar zagen dat ze te weinig voor de fans doen...als het erop aan komt zagen we toch dat het de moeite niet is en doen we het af als onbelangrijke onzin. Misschien wel wat jaloezie? Het moesten maar eens twee Belgen zijn.
Slechte dag gehad?

De moeite niet waard aangezien ik geen zin heb om ALLEEN enkele uren op de trein te gaan zitten om dan ALLEEN naar de F1-wagens te kijken tussen alle drukte om dan ALLEEN met de trein enkele uren terug te rijden. Terwijl ik die treintickets ALLEEN moet betalen. Moest er iemand met me meegegaan zijn, ik zou geweest zijn, maar alleen, nee danku.

En nu aan jou. Citeer uit dit topic de woorden "onbelangrijke onzin". En niet uit jouw post natuurlijk.

Ferrari 2010

Citaat van: Jasper op 08 augustus 2005 - 15:36:36
Citaat van: Schumi 2005 op 08 augustus 2005 - 14:06:06
Citaat van: Jasper op 05 augustus 2005 - 20:11:11
Wie gaat deze zondag in Rotterdam naar de Nederlanders kijken?

Grote aankondiging door de organisatie, uiteindelijk weinig huidige F1 (Doornbos, Albers en Ho-Pin Tung, wauw), dus ik zeg er nee danku tegen.
Citaat van: Jasper op 08 augustus 2005 - 13:39:25
Huh?
Dat bedoel ik ;) je vond het de moeite niet, en nu heb je spijt. Vandaar: hoe j op een dag van mening kan veranderen ;)
Tijd voor een bril:
Citaat van: Jasper op 08 augustus 2005 - 12:18:23
Anyway, als ik de foto's zie en enkele verslagen lees, heb ik geen spijt dat ik niet gegaan ben...

Citaat van: Benedictus XXX op 08 augustus 2005 - 14:04:59
Is het weer 'in' om neerbuigend te doen over Nederlanders of heb ik iets gemist?

"De moeite niet, overdreven schattingen, niet genoeg huidige F1 en rijders..."

Wat een geklaag weer. Wie niet wil gaan gaat niet, er zijn genoeg mensen die graag geweest zijn en ik wou dat ik ook kon gegaan zijn. Hoe meer F1 ik live kan zien hoe beter. Of dat nu een Minardi of een Ferrari is, je ziet die dingen niet dagelijks.

En dan maar zagen dat ze te weinig voor de fans doen...als het erop aan komt zagen we toch dat het de moeite niet is en doen we het af als onbelangrijke onzin. Misschien wel wat jaloezie? Het moesten maar eens twee Belgen zijn.
Slechte dag gehad?

De moeite niet waard aangezien ik geen zin heb om ALLEEN enkele uren op de trein te gaan zitten om dan ALLEEN naar de F1-wagens te kijken tussen alle drukte om dan ALLEEN met de trein enkele uren terug te rijden. Terwijl ik die treintickets ALLEEN moet betalen. Moest er iemand met me meegegaan zijn, ik zou geweest zijn, maar alleen, nee danku.

En nu aan jou. Citeer uit dit topic de woorden "onbelangrijke onzin". En niet uit jouw post natuurlijk.
oeps, ik had de geen niet zien staan  :-[ :-[ :-[ :-[ Volledig mijn fout, sorry  ;)
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

Jasper

Niet erg hoor, ik dacht wel dat het daaraan lag. ;)

FerrariMan

Zaag er dan ook niet zo over.

Het is een goed initiatief, zeker voor fans die kunnen en willen gaan. Hoeveel F1's er ook zijn en wie de coureurs ook zijn.
Misschien ben jij gewoon van elke GP live te gaan zien, wat ik sterk betwijfel.

Alleen de negatieve instelling hier door zelfverklaarde perscritici van een evenement ter promotie van F1 is belachelijk, en ik ben er zeker van dat het enkel is omdat Nederlanders met de eer gaan lopen.

Naar mijn mening waren er genoeg wagens en piloten aanwezig. Doornbos en Albers zijn huidige piloten en beide Nederlanders, dus er zal volk genoeg geweest zijn.

Ma bon, wie is er gaan zien van dit forum?

Jasper

Scuderia Ferrari en MrF1 alleszins, verder weet ik niet of er nog iemand geweest is.

Amateur

#26
Citaat van: Benedictus XXX op 08 augustus 2005 - 14:04:59
En dan maar zagen dat ze te weinig voor de fans doen...als het erop aan komt zagen we toch dat het de moeite niet is en doen we het af als onbelangrijke onzin. Misschien wel wat jaloezie? Het moesten maar eens twee Belgen zijn.
ha, dat zou iets anders geweest zijn natuurlijk;  ;D ;D ;D
(grapje)

ben er zelf niet naartoe gegaan (meerdere redenen), maar ik denk wel dat het de moeite was :)

Scuderia Ferrari

Citaat van: Jasper op 08 augustus 2005 - 19:15:27
Scuderia Ferrari en MrF1 alleszins, verder weet ik niet of er nog iemand geweest is.
MX was er ook.

Overigens zijn we allen afzonderlijk van elkaar wezen kijken.

Doefie

Ik wás van plan om te gaan, maar het werk heeft daar een stokje voor gestoken. Afgelast dus. Maar ik denk niet dat ik zou gezegd hebben "wauw, geweldig" moest ik geweest zijn. Tuurlijk, Formule 1 blijft imponeren, maar als je elk jaar naar Zolder trekt voor de Historic Grand Prix (sinds 2002 dan toch), tweemaal Spa-Francorchamps hebt meegemaakt en naar de World Series bent geweest in Zolder (1 mei, met de demorun van Frank Montagny) dan denk ik niet dat ik hiervan "wauw" zou gezegd hebben.

Maar dat is mijn bescheiden mening.

Rippie

#29
Voor wie het interesseert: Foto's van "Monaco aan de Maas" staan op mijn site. www.rippie.tk

Kan iemand me trouwens vertellen wat dat witte wagentje is, negende foto van de eerste pagina (startnummer 26)?
Formerly known as MrF1 ;)

De geschiedenis is het heden, gezien door de toekomst