Wat schaft de pot?

Gestart door razzle_dazzle, 02 augustus 2005 - 17:35:05

« vorige - volgende »

Wizard

Ook lekker. Zelf gemaakt?? Nu even een ijsje gaan halen bij de Mcdrek! Overigens kom ik er zelden.

Franky R.

Citaat van: Wizard op 22 juli 2012 - 16:10:16
Ook lekker. Zelf gemaakt?? Nu even een ijsje gaan halen bij de Mcdrek! Overigens kom ik er zelden.


McDrek? Die van die broodjes met karton, wat ze een hamburger durven te noemen?! Kom hoogst zelden in dat rood/gele gehucht...


En de sushi is niet zelfgemaakt. Haal ze bij een echte Japanner in de stad...dat zelfmaken wil ik deze zomer gaan leren. Lijkt mij leuk!

Wizard

Heb ik al een paar keer gedaan. Eerste keer kost het wat tijd maar als je 'de slag' eenmaal te pakken hebt, gaat het vrij vlot. En je maakt ze geheel naar eigen smaak en wens. Bovendien ben ik graag bezig in de keuken dus ook nog eens leuk om te doen. Maar dat is natuurlijk persoonlijk. Als ik er aan denk ga ik zaterdag eens aan de slag en maak ik Sushi.

Fabian

Rijst met tomatensaus en worstjes.

Wizard

Pizza uit de oven. Ben er geen directe voorstander van, maar goed. Eens kijken of we het menu nog kunnen aanpassen...

Fabian

Citaat van: Wizard op 24 juli 2012 - 16:50:35
Eens kijken of we het menu nog kunnen aanpassen...
Lasagne uit de magnetron?! :P

Wizard

Nee, een vers gesneden salade!! Hoppa!! :) De pizza, nou ja, jammer dan. Morgen kook ik. Kip in de oven met.....

Enzo

Citaat van: Wizard op 24 juli 2012 - 17:49:18
Nee, een vers gesneden salade!! Hoppa!! :) De pizza, nou ja, jammer dan. Morgen kook ik. Kip in de oven met.....

Met....Chorizo en citroen partjes onder de huid en in het karkas afgelakt met knoflookboter met oregano?

SDG

Citaat van: SDG op 22 juli 2012 - 11:39:40
Vanmiddag mijn favoriete recept: tagliatelli met zalm in champignonroomsaus.

Vanavond de rest van de ingrediënten gebruikt om nog een portie klaar te maken. Dat is het nadeel van vrijgezel te zijn; vele dingen die je in de winkel koopt zijn voorzien op minimaal twee personen.

Enzo

Citaat van: SDG op 24 juli 2012 - 17:59:35
Citaat van: SDG op 22 juli 2012 - 11:39:40
Vanmiddag mijn favoriete recept: tagliatelli met zalm in champignonroomsaus.

Vanavond de rest van de ingrediënten gebruikt om nog een portie klaar te maken. Dat is het nadeel van vrijgezel te zijn; vele dingen die je in de winkel koopt zijn voorzien op minimaal twee personen.

Wist niet dat je vrijgezel was, stelde me altijd een familieman bij jou voor... :)
Maar he, dan eet je wel altijd waar je zelf zin in hebt... ;)

Franky R.

Citaat van: SDG op 24 juli 2012 - 17:59:35
Citaat van: SDG op 22 juli 2012 - 11:39:40
Vanmiddag mijn favoriete recept: tagliatelli met zalm in champignonroomsaus.

Vanavond de rest van de ingrediënten gebruikt om nog een portie klaar te maken. Dat is het nadeel van vrijgezel te zijn; vele dingen die je in de winkel koopt zijn voorzien op minimaal twee personen.


Handig toch? Ik kook dan voor twee dagen...Ik koop liever spul voor minimaal twee personen dat dat 'hippe gedoe' specifiek voor 'singles'...Dat is pas duur spul... >:(

Figge

Keukenprinssen!! Heb vandaag gewoon lekker een pizza besteld... een echte, niet van NY of domino's... (die ik overigens ook zo in de holle kies laat verdwijnen)
Ipv koken en rotzooi opruimen gewoon lekker nog ff het zwembad in!! (opblaasvariant die eigenlijk te groot is voor de tuin)

Wizard

Citaat van: Enzo op 24 juli 2012 - 17:50:56
Citaat van: Wizard op 24 juli 2012 - 17:49:18
Nee, een vers gesneden salade!! Hoppa!! :) De pizza, nou ja, jammer dan. Morgen kook ik. Kip in de oven met.....

Met....Chorizo en citroen partjes onder de huid en in het karkas afgelakt met knoflookboter met oregano?

Ik had een vergadering vandaag, dus gewoon, kip uit de oven. Vandaag heb ik vis gemaakt. Uit diezelfde oven. ;) Preicreme erbij gemaakt (helaas uit pak) maar wel op z'n Italiaans oven gebakken aardappelen (olijfolie, oregano). Morgen maak ik saus en zaterdag ga ik een bezoekje brengen aan de visboer.

Franky R.

Alweer dat geitenkaas-gedoe...Het regent hiero in Rotterdam, anders had ik de fiets gepakt om weer lekkere sushi [heb geen setjes gezien in de AH] te halen....

Fabian

Vandaag lekker Lasagne op. Gehaald in zo'n mega Franse supermarkt. Heerlijk!