Wat schaft de pot?

Gestart door razzle_dazzle, 02 augustus 2005 - 17:35:05

« vorige - volgende »

Schumi nr1

Dat doe ik er inderdaad in, maar ik snap niet wat er niet aan  klopt. Je kan dit toch ook perfect eten zonder die videe :). Ik denk dat je het te letterlijk opneemt :).

Martin

Ik heb geen idee waar dit over gaat. :(

Schumi nr1

Over het feit of een videe al dan niet gevuld of leeg is :).

Ferrari 2010

Citaat van: Schumi nr1 op 04 september 2008 - 18:57:35
Dat doe ik er inderdaad in, maar ik snap niet wat er niet aan  klopt. Je kan dit toch ook perfect eten zonder die videe :). Ik denk dat je het te letterlijk opneemt :).
Je zei, "en videe", waardoor het lijkt dat je het erbij eet, en niet de vol-au-vent erin. Whatever, muggenziften :D

@ Martin, das ook niet nodig, uiteindelijk is het niet meer dan wat gezever :P
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

Jasper

En het is in deze topic al zeker 5 keer aan een Nederlander uitgelegd wat vol-au-vent is, dus ja... :)

Martin

Wel eens van een kort termijn geheugen gehoord?

Jasper

Voor zover ik me kan herinneren niet! ;D

meatball

kalkoenfilet pepersaus en kroketten
When I see an Alfa Romeo go by, I tip my hat

Folkert

Curry garnalen Wraps.

Man wat zijn die krengen duur.
10 euro voor een zak.
Trotse vader van Rosalie(L)

Ferrari 2010

Deze namiddag enkele noten gegeten, ze beginnen weer van de boom te vallen, lekker :) Ik vroeg me wel plots af: zijn dat nu groenten, of fruit?
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

Jasper

Ken jij groenten die aan een boom/struik groeien? :)

Schumi nr1

Citaat van: Jasper op 10 september 2008 - 16:47:49
Ken jij groenten die aan een boom/struik groeien? :)

Tomaten groeien aan een struik en daar hebben er wel veel mensen twijfels over. Ze hebben het ooit eens uiteen gedaan in de Canvascrack, maar 'k ben vergeten hoe het zat. Over noten twijfel ik niet :).

TheIceman

Spinazie met aardappelen en vlees.

Jasper

Citaat van: Schumi nr1 op 10 september 2008 - 16:59:23
Citaat van: Jasper op 10 september 2008 - 16:47:49
Ken jij groenten die aan een boom/struik groeien? :)

Tomaten groeien aan een struik en daar hebben er wel veel mensen twijfels over. Ze hebben het ooit eens uiteen gedaan in de Canvascrack, maar 'k ben vergeten hoe het zat. Over noten twijfel ik niet :).

Wat mij betreft zijn tomaten fruit.

Ferrari 2010

Ik heb ook steeds gezegd: alles wat aan een boom of struik groeit is fruit, de rest zijn groenten. Maar das ook weer zo dom, boontjes groeien ook aan een struik, en dat zijn groenten, aardbijen lijken me dan weer fruit, terwijl het plantje qwa formaat gelijkaardig is. Een noot, het leek me absoluut geen groente, maar is het dan wel fruit? Het is zo iets dom om fruit te zijn :-\ Een tomaat is wat mij betreft overigens een groente :)

De pot schaftte vanavond overigens één of andere groentesoep, geraspte wortelen en boomstammetjes.
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.