Wat schaft de pot?

Gestart door razzle_dazzle, 02 augustus 2005 - 17:35:05

« vorige - volgende »

Martin

Waar is het en hoe laat begint het?  ;)

TheIceman

Citaat van: Martin op 09 augustus 2008 - 15:29:56
Waar is het en hoe laat begint het?  ;)
Restaurant Buitenlust, aan de Camerig 11 in Epen. Kennissen rond 15.30 ;). Er is ook veel goede drank en mooie meiden ;) En on-topic: lekker eten!

Folkert

Geen idee eigenlijk.

Een familie gebeuren vanavond dus word het hapjes en drank denk ik.
Trotse vader van Rosalie(L)

Ferrari 2010

Nu men ouders niet thuis zijn blijf ik mezelf verbazen: een keertje pannekoeken, een keertje frieten, maar verder altijd deftig warm: kalkoen, worst, boomstammetje, spaghetti, kalkoenschnitzel. Wel altijd met appelspijs als groente (en dat is dan nog es fruit) en zonder patatten. Wel met soep :)
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

janke

Nou respect dan. ;) Mijn vrouw is dit weekend weg. Ik kan het dan niet opbrengen om voor me zelf te koken. De ene dag zal het frieten met een snitzel worden. En ik denk de andere dagen Chinees en/of de shoarma döner tent. Ik kook graag voor anderen, maar voor mezelf ben ik schijnbaar te lui. 8)
Some things are too important to be left in the past.

Martin

Mijn vrouw is al 18 jaar weg maar ik kook wel voor mezelf. En lekker.
Niet iedere dag maar wel vaak. En ook voor vrienden.
Het liefst komen die iedere dag eten. ;D

Schumi nr1

Citaat van: Martin op 12 augustus 2008 - 13:24:07
Mijn vrouw is al 18 jaar weg maar ik kook wel voor mezelf. En lekker.
Niet iedere dag maar wel vaak. En ook voor vrienden.
Het liefst komen die iedere dag eten. ;D

Ligt dit aan jou kooktalent of aan het feit dat de gemiddelde Nederlander bewust met zijn centjes omspringt? :) ;)

Martin

Ik ga mezelf niet op de borst kloppen maar ik kan goed koken.
Geleerd van een vriend die chefkok is. Lekker kan ook vaak simpel zijn.

Jasper

Citaat van: janke op 12 augustus 2008 - 10:50:20
Nou respect dan. ;) Mijn vrouw is dit weekend weg. Ik kan het dan niet opbrengen om voor me zelf te koken. De ene dag zal het frieten met een snitzel worden. En ik denk de andere dagen Chinees en/of de shoarma döner tent. Ik kook graag voor anderen, maar voor mezelf ben ik schijnbaar te lui. 8)
Koken voor één persoon vind ik ook niet leuk. Ik maak dan wel eens spaghetti waar ik 2 dagen van kan eten, maar ik vind het echt stom om één portie klaar te maken.

Schumi nr1

Citaat van: Martin op 12 augustus 2008 - 15:09:55
Ik ga mezelf niet op de borst kloppen maar ik kan goed koken.
Geleerd van een vriend die chefkok is. Lekker kan ook vaak simpel zijn.


Inderdaad, men moet de natuurlijke smaken van de ingrediënten respecteren vind ik. Niet te veel kruiden en al, ik smaak nog graag wat ik eet.

Ferrari 2010

Citaat van: Jasper op 12 augustus 2008 - 15:31:02
Citaat van: janke op 12 augustus 2008 - 10:50:20
Nou respect dan. ;) Mijn vrouw is dit weekend weg. Ik kan het dan niet opbrengen om voor me zelf te koken. De ene dag zal het frieten met een snitzel worden. En ik denk de andere dagen Chinees en/of de shoarma döner tent. Ik kook graag voor anderen, maar voor mezelf ben ik schijnbaar te lui. 8)
Koken voor één persoon vind ik ook niet leuk. Ik maak dan wel eens spaghetti waar ik 2 dagen van kan eten, maar ik vind het echt stom om één portie klaar te maken.
Koken voor 1 persoon is inderdaad niet leuk. Maar men broer is ook thuis, dus voor 2 is al iets meer de moeite. Kan je ondertussen nog wat tegen elkaar zeggen.
Vandaag stond overigens op het menu: biefstuk friet :)
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

janke

Bloemkool met kip en aardappelen.
Some things are too important to be left in the past.

Supermariobros

Vleesbrood met witte kool en gebakken patatjes

Martin

Vleesbrood??? What the heck is that.

Schumi nr1

Meatloaf in't engels. Is gewoon gehakt gemengd met een eitje en wat bloem of paneermeel, op smaak gebracht met peper en zout en misschien nog muskaatnoot in de vorm van een broodje gebakken in de oven. Is best wel lekker. Ik denk dat dat ze het gehaktbrood noemen in Nederland.