Wat schaft de pot?

Gestart door razzle_dazzle, 02 augustus 2005 - 17:35:05

« vorige - volgende »

Schumi nr1


Martin

Foo Yong Hai is een Chinees eiergerecht. Dat kennen jullie toch ook wel?

Ferrari 2010

Citaat van: Martin op 17 augustus 2006 - 00:19:52
Foo Yong Hai is een Chinees eiergerecht. Dat kennen jullie toch ook wel?

Neen, leven daar apen? In China? Ik denk het wel hé, hij heeft blijkbaar echt die aap opgegeten!!
Snel GAIA verwittigen!
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

Schumi nr1

Ik had er eerlijk gezegd nog nooit van gehoord.

Martin

Citaat van: Schumi nr1 op 17 augustus 2006 - 18:12:29
Ik had er eerlijk gezegd nog nooit van gehoord.

Dan ga je waarschijnlijk nooit in een Chinees restaurant eten.
Chinees eten doe ik zeker twee of drie keer per maand. Zeker ook nog nooit van Babi Pangang of Koe Loe Yuk gehoord.
Tau Shi Kai, Cha Sieuw, Than Cuw Yuk, en zo kan ik nog wel ff doorgaan, zal je dan ook wel niet kennen.
Verbreed je wereld, ga eens lekker bij de Chinees eten. En dan moet je zeker eens La Zhi Tin Kai bestellen. Heerlijk.




Schumi nr1

Citaat van: Martin op 17 augustus 2006 - 21:55:57
Citaat van: Schumi nr1 op 17 augustus 2006 - 18:12:29
Ik had er eerlijk gezegd nog nooit van gehoord.

Dan ga je waarschijnlijk nooit in een Chinees restaurant eten.
Chinees eten doe ik zeker twee of drie keer per maand. Zeker ook nog nooit van Babi Pangang of Koe Loe Yuk gehoord.
Tau Shi Kai, Cha Sieuw, Than Cuw Yuk, en zo kan ik nog wel ff doorgaan, zal je dan ook wel niet kennen.
Verbreed je wereld, ga eens lekker bij de Chinees eten. En dan moet je zeker eens La Zhi Tin Kai bestellen. Heerlijk.

Die gerechten kende ik inderdaad ook niet, ik heb dan ook nog nooit een voet in een Chinees restaurant gezet. Ik hou gewoon van onze eenvoudige boerenkost zoals ze dat zeggen.

Martin

Mocht je besluiten om toch eens van de frieten af te stappen en eens echt lekker gaat eten bestel dan niet gelijk La Zhi Tin Kai.
Dan krijg je namelijk heerlijke kikkerbilletjes. Maar voor een beginner niet aan te raden. Lekker sojasausje erbij. Heerlijk.

Schumi nr1

Ik zal het in gedachte houden ;).

Ferrari 2010

Citaat van: Schumi nr1 op 18 augustus 2006 - 10:41:00
Citaat van: Martin op 17 augustus 2006 - 21:55:57
Citaat van: Schumi nr1 op 17 augustus 2006 - 18:12:29
Ik had er eerlijk gezegd nog nooit van gehoord.

Dan ga je waarschijnlijk nooit in een Chinees restaurant eten.
Chinees eten doe ik zeker twee of drie keer per maand. Zeker ook nog nooit van Babi Pangang of Koe Loe Yuk gehoord.
Tau Shi Kai, Cha Sieuw, Than Cuw Yuk, en zo kan ik nog wel ff doorgaan, zal je dan ook wel niet kennen.
Verbreed je wereld, ga eens lekker bij de Chinees eten. En dan moet je zeker eens La Zhi Tin Kai bestellen. Heerlijk.

Die gerechten kende ik inderdaad ook niet, ik heb dan ook nog nooit een voet in een Chinees restaurant gezet. Ik hou gewoon van onze eenvoudige boerenkost zoals ze dat zeggen.
Ik wat net hetzelfde zeggen.

Straks fritten, zoals elke vrijdag :P
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

dj Peter

Citaat van: Martin op 18 augustus 2006 - 14:08:33
Mocht je besluiten om toch eens van de frieten af te stappen en eens echt lekker gaat eten bestel dan niet gelijk La Zhi Tin Kai.
Dan krijg je namelijk heerlijke kikkerbilletjes. Maar voor een beginner niet aan te raden. Lekker sojasausje erbij. Heerlijk.
Ik heb een uurtje geleden nog genoten van een heerlijke grote portie frieten met stoofvlees..hmmm!!   :D

Martin

Ach Saffie, ga eens naar een Chinees restaurant. Daar eet je weer eens iets anders.
En ook lekkerder dan die frieten. En ik denk ook gezonder.

dj Peter

Citaat van: Martin op 18 augustus 2006 - 21:30:25
Ach Saffie, ga eens naar een Chinees restaurant. Daar eet je weer eens iets anders.
En ook lekkerder dan die frieten. En ik denk ook gezonder.
Ik ga geregeld Chinees halen hoor Martin,of pita, en van één of twee porties friet per week  ga je écht niet dood. Variatie in je voeding en op vaste tijdstippen eten, da's belangrijk.

Martin

Citaat van: SaffierFM op 19 augustus 2006 - 10:57:03
Citaat van: Martin op 18 augustus 2006 - 21:30:25
Ach Saffie, ga eens naar een Chinees restaurant. Daar eet je weer eens iets anders.
En ook lekkerder dan die frieten. En ik denk ook gezonder.
  Ik ga geregeld Chinees halen hoor Martin,of pita, en van één of twee porties friet per week  ga je écht niet dood. Variatie in je voeding en op vaste tijdstippen eten, da's belangrijk.

En toch kennen jullie de meest populaire Chineese gerechten niet. Raar.

Ferrari 2010

Ik woon in België, in een boerengat en eet dus gewone kost zoals ze dat hier al jaren deden voor china ontdekt was. China is china, daar eten ze maar chinees, ik houd het bij de gewone kost, is immers ook héél lekker ;)
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

Martin

Eet wat je lekker vindt. Ook in een boerengat.