Wat schaft de pot?

Gestart door razzle_dazzle, 02 augustus 2005 - 17:35:05

« vorige - volgende »

Rippie

Vandaag weer eens een Knorr wereldgerecht uitgeprobeerd: Kip Palava (Zuid-Afrika).

Gemarineerde kip met ongesneden bladspinazie, mais, rode paprika, ananas en pindasaus. Serveren met rijst. Was best te eten.  8)
Formerly known as MrF1 ;)

De geschiedenis is het heden, gezien door de toekomst

Martin

Citaat van: Rippie op 28 maart 2006 - 23:07:40
Vandaag weer eens een Knorr wereldgerecht uitgeprobeerd: Kip Palava (Zuid-Afrika).

Gemarineerde kip met ongesneden bladspinazie, mais, rode paprika, ananas en pindasaus. Serveren met rijst. Was best te eten.  8)

Ik heb van Conimex nog Kebab Bombay staan. Indiaas gekruid gehakt, Raita-komkommersaus en basmatirijst. Heb je dat al eens geprobeerd? Ik ga dat voor het weekend maken.
Dat kip palava ga ik ook zeker eens proberen. Lijkt me lekker. Ik hou van alle ingredienten.

Rippie

Citaat van: Martin op 28 maart 2006 - 23:31:30
Citaat van: Rippie op 28 maart 2006 - 23:07:40
Vandaag weer eens een Knorr wereldgerecht uitgeprobeerd: Kip Palava (Zuid-Afrika).

Gemarineerde kip met ongesneden bladspinazie, mais, rode paprika, ananas en pindasaus. Serveren met rijst. Was best te eten.  8)

Ik heb van Conimex nog Kebab Bombay staan. Indiaas gekruid gehakt, Raita-komkommersaus en basmatirijst. Heb je dat al eens geprobeerd? Ik ga dat voor het weekend maken.
Dat kip palava ga ik ook zeker eens proberen. Lijkt me lekker. Ik hou van alle ingredienten.
Nog niet geprobeerd. Maar ik ben altijd in voor iets nieuws, dus misschien ga ik het eens proberen.  :)
Formerly known as MrF1 ;)

De geschiedenis is het heden, gezien door de toekomst

Supermariobros

Zo meteen zalm met tagliatelli  :P

Martin

Kalkoenfilet in een kruidenjasje met bloemkool een gebaken aardappelschijfjes.

Schumi nr1

Stoofvlees (runds) met frieten

Ferrari 2010

Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

daan


Martin


daan

Neehoor dat was bewust :P

Vanavond stonden de wortels op het menu.

Martin

Citaat van: Daan op 29 maart 2006 - 20:53:19
Neehoor dat was bewust :P

Vanavond stonden de wortels op het menu.

Wonen jullie samen????

daan

Noujaa, van mijn kant was het bewust ;)


daan


Supermariobros

Zalm met witloof en patatjes