Wat schaft de pot?

Gestart door razzle_dazzle, 02 augustus 2005 - 17:35:05

« vorige - volgende »

The REAL BUTTON Freak

Citaat van: Rippie op 18 oktober 2005 - 13:27:05
Citaat van: The REAL Freak op 18 oktober 2005 - 11:59:40
Daar moet het toch geen oud - nieuw voor zijn? Gewoon een kermis.
Ook dat zal wel een verschil tussen onze beide landjes zijn. Zo leren we elke dag weer bij over elkaar.  :D

Inderdaad, op den duur kunnen we zelfs streek gerechten uit wisselen hé. een idee voor een nieuwe topic.

Schumi nr1

 Gebakken konijn met gestoofde Witte kool

razzle_dazzle

Koteletjes met aardappelen en wortelen

Jasper

Citaat van: Supermariobros op 18 oktober 2005 - 12:11:22
Citaat van: The REAL Freak op 18 oktober 2005 - 11:59:40
Daar moet het toch geen oud - nieuw voor zijn? Gewoon een kermis.

Idd, het was kermis in Lier. Ze hebben hun nederlaag van dit weekend tegen Z-Waregem verteerd met oliebollen ;D ;D ;D

Nee nee, de foor in Lier is in november pas, en ik woon niet in Lier maar in Duffel. ;) In Duffel was het kermis het voorbije weekend, maandag jaarmarkt. ;)

Ferrari 2010

Dan is onze kermis toch beter gepland hoor :P Altijd de 2de zondag van Juni en de maandag daarna als ik me niet vergis. Wel meestal in de examens, maar ach, je zal wel wat vrije tijd vinden zeker :P

Vandaag:
Soep
kip, r(l)ijst, geraspte peeks en ketchup door elkaar :P

Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

razzle_dazzle

Souvlaki provençaal
Griekse salade
Rijst

Supermariobros


Jasper

Citaat van: Schumi 2005 op 19 oktober 2005 - 19:05:14
Dan is onze kermis toch beter gepland hoor :P Altijd de 2de zondag van Juni en de maandag daarna als ik me niet vergis. Wel meestal in de examens, maar ach, je zal wel wat vrije tijd vinden zeker :P

Vandaag:
Soep
kip, r(l)ijst, geraspte peeks en ketchup door elkaar :P

Wat bedoel je met beter gepland? Eén kermis tijdens de examens is beter dan één in de grote vakantie en één in oktober?

Juan Pablo

friet met mayo, appelmoes en een kroket  8)

O look a bunny
(\__/)
(O.o )
(> < ) This is Bunny. Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination.

Schumi nr1


Juan Pablo


O look a bunny
(\__/)
(O.o )
(> < ) This is Bunny. Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination.

Schumi nr1

wel ja

Frieten = aardappelen
appelmoes
Kroketten = aardappelen

Tenzij je iets gedetalieerder wou zijn, zoals garnaalkroketten, vleeskroketten, ... Als je tegen een vlaming kroketten zegt zijn dat gewone aardappel kroketten ;) :)

Juan Pablo

Citaat van: Schumi nr1 op 22 oktober 2005 - 10:41:47
wel ja

Frieten = aardappelen
appelmoes
Kroketten = aardappelen

Tenzij je iets gedetalieerder wou zijn, zoals garnaalkroketten, vleeskroketten, ... Als je tegen een vlaming kroketten zegt zijn dat gewone aardappel kroketten ;) :)

aardappelkroket  :-\, nee dat niet  ;), voor de duidelijkheid dan maar: Vleeskroket

O look a bunny
(\__/)
(O.o )
(> < ) This is Bunny. Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination.

razzle_dazzle


Juan Pablo

ma pa is nu aan het koken  :-\, dus dat zal wel weer friet worden vanavond  ::)

O look a bunny
(\__/)
(O.o )
(> < ) This is Bunny. Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination.