Wat schaft de pot?

Gestart door razzle_dazzle, 02 augustus 2005 - 17:35:05

« vorige - volgende »

Schumi nr1

Ik ben ook van een boerenfamillie en niet warm eten is hier toch ondenkbaar hoor :) We eten wel 4 keer op een dag, dat is boerengewoonte.

Vanavond zelfgemaakte hete honden :P.

razzle_dazzle

Ja, hier thuis hebben ze dat ook een tijdje geprobeerd maar dat pakte niet hoor  :P. Bokes zijn enkel goed voor smorges of s'avonds na het avondmaal  ;).

Vandaag stoofvlees met frietjes of kroketjes.

Supermariobros

witte pens met broccoli en aardappelen

Schumi nr1

Groetensoep, Konijn met prinzesseboontjes en aardappeltjes

Ferrari 2010

groentesoep, kippensnitsel en patatten
Ik heb giterenavond trouwens gisterenavond nog een croque monsieur met ananas gegeten. En smaken dat dat deed, Jasper!  :P :P
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

Jasper

Grrr. :P

Zeewolf met één of andere vissaus uit een zakje, en sla en aardappelen. Ik vergeet altijd de soep te vermelden: het was vandaag, net als gisteren overheerlijke slasoep! Een aanrader! :)

razzle_dazzle

Kalkoenschnitzel met aardappelen en worteltjes  :)

Raikkonen MASTER

Het verbaast me hoeveel mensen dagelijks aardappelen eten terwijl dat eigenlijk teveel is.

Weinig mensen maken de combinaties met rijst en pasta.

Alan Blues

Vanavond Pizza! Als ik repetitie heb, moet ik me altijd haasten. Dus meestal op dinsdag pizza of spaghetti.

Aardappelen eet ik bijna nooit. De laatste tijd begin ik terug meer en meer rijst te eten. :)

Schumi nr1

Citaat van: Raikkonen MASTER op 13 september 2005 - 07:10:15
Het verbaast me hoeveel mensen dagelijks aardappelen eten terwijl dat eigenlijk teveel is.

Weinig mensen maken de combinaties met rijst en pasta.

Mijn vader mag geen rijst en pasta, vandaar dat het alle dagen aardappelen zijn bij ons, weliswaar in verschillende vormen :).

Alan Blues

Citaat van: Schumi nr1 op 13 september 2005 - 17:06:59
Citaat van: Raikkonen MASTER op 13 september 2005 - 07:10:15
Het verbaast me hoeveel mensen dagelijks aardappelen eten terwijl dat eigenlijk teveel is.

Weinig mensen maken de combinaties met rijst en pasta.

Mijn vader mag geen rijst en pasta, vandaar dat het alle dagen aardappelen zijn bij ons, weliswaar in verschillende vormen :).

Rond, in kubus, in piramidevorm, ... ;)

Schumi nr1

Citaat van: Alan Blues op 13 september 2005 - 17:09:50
Citaat van: Schumi nr1 op 13 september 2005 - 17:06:59
Citaat van: Raikkonen MASTER op 13 september 2005 - 07:10:15
Het verbaast me hoeveel mensen dagelijks aardappelen eten terwijl dat eigenlijk teveel is.

Weinig mensen maken de combinaties met rijst en pasta.

Mijn vader mag geen rijst en pasta, vandaar dat het alle dagen aardappelen zijn bij ons, weliswaar in verschillende vormen :).

Rond, in kubus, in piramidevorm, ... ;)

Inderdaad, zoiets :) De ovaalvormige met een gat in't midden zijn de beste :P.

Doefie

Fishsticks met rauw witloof en patatten :)

Schumi nr1

Gebakken kip met gestoofde bloemkool en witte saus met aardappeltjes (jawel, alweer ;)) voorafgegaan met groentesoep

Supermariobros