Wat schaft de pot?

Gestart door razzle_dazzle, 02 augustus 2005 - 17:35:05

« vorige - volgende »

razzle_dazzle

vandaag iets moeten gaan uithalen: Fritten met een hamburger en bitterballen  ;)

Ferrari 2010

Vandaag weekend, dus heel de dag brood. Wel 1 ding dat ik altijd op zerdagmorgen eet: Crispies van Kellogs  :P Eet ik trouwens zoe goed als elke vrije dag sochtends, uitgezonderd zondag.
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

Schumi nr1


Supermariobros


Ferrari 2010

Citaat van: Supermariobros op 20 augustus 2005 - 20:26:48
Citaat van: Schumi nr1 op 20 augustus 2005 - 20:09:06
BBQ :P

Ai ai, het weer zit jullie niet mee daarvoor
Kan jij niet weten hé, hier heeft het al bijna 24h niet meer geregend en het ziet er niet naar uit dat het zodadelijk zou gaan regenen  :D :P :P :P ;)
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

Supermariobros

Citaat van: Schumi 2005 op 20 augustus 2005 - 20:30:41
Citaat van: Supermariobros op 20 augustus 2005 - 20:26:48
Citaat van: Schumi nr1 op 20 augustus 2005 - 20:09:06
BBQ :P

Ai ai, het weer zit jullie niet mee daarvoor
Kan jij niet weten hé, hier heeft het al bijna 24h niet meer geregend en het ziet er niet naar uit dat het zodadelijk zou gaan regenen  :D :P :P :P ;)

Schumi nr. 1 is van West-Vlaanderen, dus ik denk wel dat die daar hun deel gehad hebben, bij ons viel er sinds middernacht 42l. !!!

Ferrari 2010

Citaat van: Supermariobros op 20 augustus 2005 - 20:34:24
Citaat van: Schumi 2005 op 20 augustus 2005 - 20:30:41
Citaat van: Supermariobros op 20 augustus 2005 - 20:26:48
Citaat van: Schumi nr1 op 20 augustus 2005 - 20:09:06
BBQ :P

Ai ai, het weer zit jullie niet mee daarvoor
Kan jij niet weten hé, hier heeft het al bijna 24h niet meer geregend en het ziet er niet naar uit dat het zodadelijk zou gaan regenen  :D :P :P :P ;)

Schumi nr. 1 is van West-Vlaanderen, dus ik denk wel dat die daar hun deel gehad hebben, bij ons viel er sinds middernacht 42l. !!!
Kwist niet dat ie van daar is. 42l is wel veel  :o :o dat kan nog niet in onze regenmeter  ;D ;D ;D Hopelijk voor hem was het net even goed wer toen ze BBQde, of misschien hebben ze zoals ons er een op gas, die kan je even goed onder een afdak zetten  ;) Dan is de sfeer er wel af, maar de smaak blijft eraan hé  :D
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

Schumi nr1

Citaat van: Supermariobros op 20 augustus 2005 - 20:34:24
Citaat van: Schumi 2005 op 20 augustus 2005 - 20:30:41
Citaat van: Supermariobros op 20 augustus 2005 - 20:26:48
Citaat van: Schumi nr1 op 20 augustus 2005 - 20:09:06
BBQ :P

Ai ai, het weer zit jullie niet mee daarvoor
Kan jij niet weten hé, hier heeft het al bijna 24h niet meer geregend en het ziet er niet naar uit dat het zodadelijk zou gaan regenen  :D :P :P :P ;)

Schumi nr. 1 is van West-Vlaanderen, dus ik denk wel dat die daar hun deel gehad hebben, bij ons viel er sinds middernacht 42l. !!!

Ik ben inderdaad van West-Vlaanderen en 't heeft hier al veel geregend vandaag. Wat de BBQ betreft, wij hebben zo een elektrischen die ook binnen kan gebruikt worden dus de regen heeft voor niet veel problemen gezorgd. Het was trouwens ook maar enkel voor ons gezin, dus speelde het weer ook geen grote rol. Wij doen dat trouwens veel, winter - zomer  wordt er hier wel een stuk vlees op de BBQ gelegd. Het is een gezonde vorm van koken doordat er weinig extra vetstoffen gebruikt worden en het vet  dat van nature uit in het vlees zit lekt er uit zodat je er ook niet veel van binnen hebt :).

Ferrari 2010

Vanmorgen: 2 diepvrieskoffiekoeken uit de oven (ronde rozeinenkoffiekoenen met pudding in)
Vanmiddag: 2 Hotdogs
Vanavond: 1 hotdog en 2 boterhammen met boter en choco.
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

razzle_dazzle

Balletjes in tomatensaus met kroketjes.
Magnum als dessert.

Schumi nr1


Jasper

Citaat van: Schumi 2005 op 21 augustus 2005 - 19:48:50
Vanmorgen: 2 diepvrieskoffiekoeken uit de oven (ronde rozeinenkoffiekoenen met pudding in)
Vanmiddag: 2 Hotdogs
Vanavond: 1 hotdog en 2 boterhammen met boter en choco.
En kan jij daar dan een dag mee doorkomen? Ik zou het besterven van de honger... :-\

Vanavond zelfgemaakte moussaka.

Ferrari 2010

Citaat van: Jasper op 21 augustus 2005 - 21:02:59
Citaat van: Schumi 2005 op 21 augustus 2005 - 19:48:50
Vanmorgen: 2 diepvrieskoffiekoeken uit de oven (ronde rozeinenkoffiekoenen met pudding in)
Vanmiddag: 2 Hotdogs
Vanavond: 1 hotdog en 2 boterhammen met boter en choco.
En kan jij daar dan een dag mee doorkomen? Ik zou het besterven van de honger... :-\

Vanavond zelfgemaakte moussaka.
alds ge daar 4 prince-koeken (van die ronde met chocolat tussen) en een franchipane bij doet kom ik daar netjes mee rond. Maar ik eet normaal veel tussendoortjes, en dan nog, die hordog zit tussen zo een groot hotdogbroodje hé, scht ook al wat.
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

Supermariobros

Daarnet boomstammetje met rode kool en aardappelen

Ferrari 2010

tomatengroentensoep
biefstuk
aardappelen met biefstuksaus
peejkes en ertjes
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.