Wat schaft de pot?

Gestart door razzle_dazzle, 02 augustus 2005 - 17:35:05

« vorige - volgende »

Kootje

PIZZA !!!!!!! ...... als dat kreng ooit nog komt tenminste  :-\

Franky R.

Net een maaltijdsalade met geitenkaas, koude pasta, noten en honing achter de kiezen...Voel me net een geit idd! Bééééh! En nog een liter puur geperst sinaasappelsap erachteraan... :P

Wizard

Lekker!! Dat staat bij ons vanavond op tafel. De vrouw kookt dus wat erbij wordt geserveerd is afwachten. ;) Vandaag is het dus eten wat de pot schaft zonder dat ik er invloed op heb.

T.Nuvolari

BBQ vanavond. Niet de pot die iets schaft, maar kom...

SanderD

Citaat van: M@rc op 18 juli 2012 - 17:52:13
BBQ vanavond. Niet de pot die iets schaft, maar kom...

Lekker in de regen?

Franky R.

Citaat van: sanderalonso op 18 juli 2012 - 20:56:12
Citaat van: M@rc op 18 juli 2012 - 17:52:13
BBQ vanavond. Niet de pot die iets schaft, maar kom...

Lekker in de regen?


Elektrische BBQ onder een tuinparasol? ;)

Kootje

Citaat van: Franky R. op 18 juli 2012 - 21:47:25
Citaat van: sanderalonso op 18 juli 2012 - 20:56:12
Citaat van: M@rc op 18 juli 2012 - 17:52:13
BBQ vanavond. Niet de pot die iets schaft, maar kom...

Lekker in de regen?


Elektrische BBQ onder een tuinparasol? ;)

:-[, das geen BBQ.
BBQen doe je op kooltjes, niet op gas of stroom. >:(


Ik had trouwens 'n overheerlijke KIP ROTI.
Vanavond GEBAKKEN AARDAPPELS, SLA en 'n HAASKARBONAADJE

T.Nuvolari

Nu dacht ik dat je zei

CitaatBBQen doe je op kootjes
;)

Het was elektrisch deze keer. Hebben er 2, ook één op kolen, maar als je pas om 17u  thuis bent en de gasten arriveren om 18u moet het snel gaan. Inpluggen en gaan met die banaan.
Hebben we tijd halen we de andere boven. Zijn trouwens wel aan het denken om ons volgend jaar zo'n gigantisch ding aan te schaffen, maar dan wel op gas.

Of het nu echt is of niet maakt mij geen f*ck uit, het is lekker.

Folkert

Gister : Quinoa met kip, appel, mango en paksoi met een klein beetje fruty sauce.
Eergister: in de oven gegaarde kip(gekruit met 2 tenen knoflook, piri piri kruiden en knoflook kruiden van braadstoomgeheimen, wat pittige rode peper kruiden van de indoneschische/chineze toko's.) een heel turks brood met 6 verschillende kruiden kazen en gefrituurde krieltjes. uit vergeetachtigheid was de groente dit keer niet mee gekomen met de boodschappen.

Vanavond: Waarschijnlijk een Bami alla Plony en Flofje( Ramona en Folkert maar hee, we hebben troetel naampjes he :P)
Daar gaat in:

Gemarineerde kip(bami kruiden, flinke scheut wok olie, verse knoflook en madam Jeanette peppertjes. wat soja saus of vissaus.
groente mix van Amoy, of zelf gesneden paksoy, edame boontjes, lente ui
ebi tempura (gefrituurde garnaal in tempura beslag.)
met dikke Chinese bami.

En natuurlijk paar heerlijk koude biertjes voor mij
en een Kasteel Rouge biertje voor Ramona.   
Trotse vader van Rosalie(L)

Wizard

Zodadelijk beginnen aan de saus. Heerlijk zelf gemaakte pastasaus met vleesrollen gevuld met peterselie en knoflook. Paar uurtjes sudderen en smullen maar.

Enzo

Citaat van: Wizard op 21 juli 2012 - 11:47:19
Zodadelijk beginnen aan de saus. Heerlijk zelf gemaakte pastasaus met vleesrollen gevuld met peterselie en knoflook. Paar uurtjes sudderen en smullen maar.

Kijk, waar kan ik me melden... ;D

Fabian

Vandaag aardappelblokjes gegeten, doperwten met worteltjes en gekruide worstjes. Heerlijk met een Frans zonnetje erbij!

SDG

Vanmiddag mijn favoriete recept: tagliatelli met zalm in champignonroomsaus.

Wizard

Vandaag de saus van gisteren opwarmen en eten. Heb meteen voor 2 dagen saus gemaakt. Dus, vanavond alleen water koken en de penne ingooien. ;)

Franky R.