Wat schaft de pot?

Gestart door razzle_dazzle, 02 augustus 2005 - 17:35:05

« vorige - volgende »

Martin

Mais, rosti en een karbonade.

Jacky Ickx

Rode kool, blinde vink(met flink wat mosterd :)), aardappeltjes. Prima hoor.

Jasper

Vandaag voor de eerste keer in mijn leven boomstammetjes gegeten. Het is nogal duidelijk dat het om slachtafval gaat, maar toch nog best eetbaar. :)

Supermariobros


Jasper

Dat is zowat even specifiek als zeggen dat je vlees met groenten gegeten hebt. ;D

Supermariobros

Citaat van: Jasper op 18 februari 2009 - 23:01:26
Dat is zowat even specifiek als zeggen dat je vlees met groenten gegeten hebt. ;D

Ovenschotel is meestal: gehakt, meestal met wortelen en puree.  ;)

Ferrari 2010

Citaat van: Jasper op 18 februari 2009 - 01:28:47
Vandaag voor de eerste keer in mijn leven boomstammetjes gegeten. Het is nogal duidelijk dat het om slachtafval gaat, maar toch nog best eetbaar. :)
Ik dacht dat je mijn lievelingseten ging afbreken, maar ben blij dat je het toch nog eetbaar noemt :) Het is gewoonweg gehakt :) Maar misschien heb je ze in NL gegeten? Waarschijnlijk zijn ze hier veel lekkerder :D
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

Folkert

Citaat van: Ferrari 2009 op 19 februari 2009 - 09:54:48
Citaat van: Jasper op 18 februari 2009 - 01:28:47
Vandaag voor de eerste keer in mijn leven boomstammetjes gegeten. Het is nogal duidelijk dat het om slachtafval gaat, maar toch nog best eetbaar. :)
Ik dacht dat je mijn lievelingseten ging afbreken, maar ben blij dat je het toch nog eetbaar noemt :) Het is gewoonweg gehakt :) Maar misschien heb je ze in NL gegeten? Waarschijnlijk zijn ze hier veel lekkerder :D
Nou de boomstammetjes hier in nederland zijn inderdaad niet zo heel speciaal. Wel te eten, maar om te zeggen : Goh ik dacht dat ik een nieuw smaaksensatie heb gevonden.


Vanavond : socijsjes groente en euh... rijst.
Trotse vader van Rosalie(L)

Jacky Ickx

brocolli, varkenslapje, gebakken aardappeltjes, ik klaag niet want dit lust ik graag :)

Supermariobros


TheIceman

Enkel soep, morgen op vakantie! (Meatball een weekje rust gunnen op het forum :))

meatball

Citaat van: TheIceman op 21 februari 2009 - 22:13:55
Enkel soep, morgen op vakantie! (Meatball een weekje rust gunnen op het forum :))
Hoi voor mij ook een beetje vakantie want er is toch al 1 Kimifan minder.
When I see an Alfa Romeo go by, I tip my hat

Jacky Ickx


Supermariobros


janke

Aardappelen, bloemkool en een bal gehakt.
Some things are too important to be left in the past.