Nachtrust

Gestart door Supermariobros, 02 augustus 2005 - 14:40:59

« vorige - volgende »

Bruno

Citaat van: IVY440 op 05 augustus 2005 - 09:43:55
Citaat van: Bruno op 04 augustus 2005 - 23:10:00
Citaat van: Doefie op 04 augustus 2005 - 22:47:41
Citaat van: Bruno op 03 augustus 2005 - 22:05:15
Héél variabel hierzo, sta in volcontinu dat wil zeggen shiften van 06 tot 14, 14 tot 22 en 22 tot 06u. Daar komt nog werk aan het huis dat we aan het bouwen zijn bij en de nodige uurtjes op de baan en op de PC. véél te weinig slaap eigenlijk maar zo lang als ik bezig ben voel ik het niet. Voordeel is wel dat ik gewoon redelijk gemakkelijk in slaap val. De dochter mag wel eens serieus schreeuwen vooraleer ze me wakker krijgt. Ik ben dan meestal net lang genoeg wakker om mijn vrouw te weten opstaan om de kleine haar voeding te geven. Zou het best zelf willen doen maar de vrouw geeft borstvoeding en ziet het voorlopig niet zitten om af te kolven en met flesjes te werken...

Wat doe je dan van werk? Luchthaven/leverancier/vrachtwagen/hulpdiensten/... ? (als ik mag vragen tenminste he)

Mag je weten hoor, een gewoon jobje, chemiearbeider in een bedrijf in het Antwerpse. Het product dat wij maken was een paar dagen geleden nog in het nieuws geweest omdat een vrachtwagen een deel van zijn lading (die net uit hetzelfde product bestond) verloren heeft.

De nodige uurtjes op de baan heeft meer te maken wat dingetjes die ik nog extra doe. Geen samenhang met mijn hoofdberoep dus. ;)

Acrylzuur ;D Een basisstof voor veel kunststoffen. Toch mensen die chemie tof vinden ;)

En hét basisspul voor pampers, om de omzet te verhogen en hopelijk ook de werkzekerheid ben ik dan maar aan het baby maken begonnen...   :D

-----<
O O
-(_)-Ooo--- Bruno

dj Peter

#16
Nu ik weer aan het werk ben (in de bouw,dus mijn vakantie zit er al op) sta ik s'ochtends om 6.00u op en s'avonds ga ik meestal slapen rond 23.00u. Als ik niet moet gaan werken- in' weekend of een vrije dag- dan ben ik rond 8.00u uit bed en ga ik niet voor 0.00u slapen. Ik heb mijn slaap nodig want als het eens een keer een korte nacht heb gehad  dan moet ik daarna wel de "schade" inlopen en als ik thuis ben durf ik overdag ook wel een dutje doen in de zetel. Ik kan trouwens echt genieten van slapen.

Doefie

Gisteren was het 6.00 als ik in slaap lag, heb maar 7uurtjes geslapen  :-\ :(

Alan Blues

Ik ben sinds m'n 16de niet meer voor 01u00 gaan slapen. Meestal ga ik rond 02u00 slapen en sta ik om 08u00 op.

Tijdens de vakantie (nu, bvb) ga ik nog later slapen en zet ik geen wekker. Wat soms voor bizarre situaties kan zorgen... :)

Jasper

Bizarre situaties, zoals een schetende hond op je bed die je gezicht aan het aflikken is? ;D ;D

Supermariobros

Ik heb slecht geslapen zeg vannacht, eerst geraakte ik niet in slaap. 'k Had het veel te warm en vannacht s er een wagen niet ver van ons tegen ne andere gereden, wat ne patat zeg. Weer wakker en niet meer in slaap geraakt.
Misschien 3 uurtjes geslapen en das veel te weinig voor mij  :(

Ferrari 2010

Citaat van: Supermariobros op 12 augustus 2005 - 09:33:54
Ik heb slecht geslapen zeg vannacht, eerst geraakte ik niet in slaap. 'k Had het veel te warm en vannacht s er een wagen niet ver van ons tegen ne andere gereden, wat ne patat zeg. Weer wakker en niet meer in slaap geraakt.
Misschien 3 uurtjes geslapen en das veel te weinig voor mij  :(
Voor mij was het nogtans een goede nacht, heeeeerlijk geslapen, is trouwens toch leuk als er eens iets gebeurt snachts. Kan je nog eens iets zien, ga je rustig uit je raam hangen ramptoerist spelen  :D
Te warm is echter iets anders, heb ek ook vaak mee te kampen Zelfs zonder dekdeken, en met raam open gebeurt het dat ik van 11 tot 2 niet in slaap geraak omdat het te warm is.
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

IVY440

Ik heb ook weer veel te weinig geslapen, eerst tot 21u15 gewerkt, dan wat gegeten, nog ff terug naar het labo om te zien of de machinerie weer niet crasht, dus om 22u30 serieus op kot, dan nog ff spelleke gedaan en dan om 0u00 gaan slapen. Om half een ofzo in slaap, om 5u weer wakker en om 7u nog eens. Om 8u liep de wekker af en dat was de laatste nacht op kot  :'(

Jasper

Na 2 uur in slaap gevallen, om 6.40u wakker geworden omdat ik dringend mijn raam moest dichtdoen wegens regen, om 9.30u belde er iemand aan de deur waardoor ik weer wakker werd, en om 11.40u definitief wakker geworden.

Supermariobros

Citaat van: Jasper op 12 augustus 2005 - 16:07:19
Na 2 uur in slaap gevallen, om 6.40u wakker geworden omdat ik dringend mijn raam moest dichtdoen wegens regen, om 9.30u belde er iemand aan de deur waardoor ik weer wakker werd, en om 11.40u definitief wakker geworden.

Toen was ik al aan het eten voor middag  ;)

razzle_dazzle

Om half drie in slaap gevallen en om 13 uur opgestaan. Het was een mooie nacht  :).

Mikacouli

Om 4u48 beginnen slapen en om 10u26 eruit
Eerste keer dat het zo vreog was want anders leunt het altijd aan tot 13u. Volgende week zal het anders zijn wnr ik om 5u30 mag opstaan. Dat is ongeveer het uur wnr ik ga gaan slapen nu  ;D

Doefie

Maar 7uur geslapen :'(
Ondanks dat iedereen constant zit te klagen over die nachtvluchten hier, heb daar nooit last van. Vnadaag terug 5 mensen weten te klagen :-\

Citaat van: Mikacouli op 12 augustus 2005 - 17:07:04
Om 4u48 beginnen slapen en om 10u26 eruit
Eerste keer dat het zo vreog was want anders leunt het altijd aan tot 13u. Volgende week zal het anders zijn wnr ik om 5u30 mag opstaan. Dat is ongeveer het uur wnr ik ga gaan slapen nu  ;D

Gewoon opblijven dan  ;)

Mikacouli

Hmmm ik vrees dat ik dat niet lang zou volhouden ;d;d

Doefie

Bwa, in theorie kunt ge 72 uur wakker blijven  ;)