Nachtrust

Gestart door Supermariobros, 02 augustus 2005 - 14:40:59

« vorige - volgende »

Supermariobros

Op vraag van Razzle Dazzle is hier de topic over slapen.

Wanneer gaan jullie ongeveer slapenn en hoeveel uren hebben jullie dan geslapen?

FerrariMan

Ik ga tegenwoordig gewoon slapen rond 04.00u en sta op rond 13.30u.

Jasper

Werk jij laat of zo? :o

Als het school is slaap ik iets meer dan 7 uur, wat ik te weinig vind, in de vakantie hangt het af van nacht tot nacht. Voorbije nacht van kwart na 2 tot kwart voor één geslapen, 9 en een half uur dus. Maar ik geraakte niet in slaap, ik wil vroeger slapen en vroeger opstaan.

Mikacouli

Heb veel variabele uren, te zien hoe ik me voel.
Tijdens school, wat nu gedaan is, ging ik slapen om 00u30 en stond ik op om 6u30.
In de vakantie zoals nu ga ik om 5u slapen, wat ik vanacht gedaan heb, en sta ik op om 11u.
Als ik ga werken ga ik om 00u gaan slapen en sta ik om 6u op.
In de weekends als ik uitga slaap ik bijna niet. Voorbeeldje: De revolution sluit om 7u30. Ik kom thuis om 8 u en slaap nog een kleine twee uur vooraleer ik weer wakker gemaakt word  :-X

Over het algemeen heb ik niet veel slaap nodig. Ik ben meer een nachtmens. Het heeft zo zijn voordelen maar ook zijn nadelen. Voor iemand die dit niet gewoon is zou het moeilijk zijn om zolang wakker te blijven maar het vergt gewoon wat gewent.

FerrariMan

Citaat van: Jasper op 02 augustus 2005 - 14:51:58
Werk jij laat of zo? :o

Als het school is slaap ik iets meer dan 7 uur, wat ik te weinig vind, in de vakantie hangt het af van nacht tot nacht. Voorbije nacht van kwart na 2 tot kwart voor één geslapen, 9 en een half uur dus. Maar ik geraakte niet in slaap, ik wil vroeger slapen en vroeger opstaan.
Werkloos Jasper. Na een maand is dat een regelrechte sleur.  :)

razzle_dazzle

Ik ben ook een echt nachtmens. Hoezeer ik ook probeer om gelijk een normaal mens te leven: overdag leven , snachts slapen. Het lukt me gewoon niet, meestal geraak ik snachts gewoon niet in slaap en tegen de tijd dat ik als normaal mens zou moeten opstaan word ik pas echt moe  :-\ :).

Tijdens het schooljaar kruip ik rond 1-2 uur onder de lakens en sta ik ten vroegste om 7 op (als ik om half 9 les heb althans...) maar nu tijdens de vakanties is het eerder rond 4 uur gaan slapen en rond 11-12 uur ten vroegste opstaan.

Ferrari 2010

Zowel tijdens de schoolperiode als tijdens de vakantie ga ik slapen tussen 10 en 11u. Maar dat is wanneer ik binnenslaap. Als het somers echt té warm is slaap ek in de tent, veel beter vind ik persoonlijk, ik heb niet veel luxe nodig om te slapen. Meestal spring ek dan zelfs nog ff rond op de trampoline, of ga erop liggen, wa naar de (vallende) sterren liggen gapen  ;D
Ik ben meer een dagmens, de ochtendstond heeft goud in de mond, ik zet dan ook zo goed als altijd een wekker, tijdens tschool om half zeven, in de vakantie een uur later. Behalve begin van de grote vakantie slaap ik eerst een weekje goed uit.
Ik ga niet vroeger gaan slapen of in het weekend langer slapen om hetgeen ik tekort kom omdat ek tijdens school wegens vroeg opstaan te compenseren hoor, lig ek liever in de klas half te slapen  :-[ Ik leef altijd halfwakker, maar dat maakt me niet minder alert dus heb geen problemen  :)
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

Supermariobros

Ik ga slapen rond halfelf en rond 7u. 's morgens komt de verpleging, in feite is dit dus zeker 8uur slaap maar ik slaap nooit een ganse nacht door.
Gemiddeld heb ik zo'n 7 uur slaap en das genoeg voor mij.

IVY440

8 uur slaap is voor mij niet genoeg. Ik heb toch wel 9-10 uur slaap nodig per nacht. Ik las in de andere topic (WJD) dat ik dan kans heb om vroeger te sterven, dat zal dan wel in mijn slaap zijn ;)

Tim C

van rond 3-4 tot 10 half elf zoiets

Doefie

Werk tot 1u 's nachts, is dus om 1.30 in bed, 2.30 slapen en om 11-12 deruit. Ik moet minstens 9-10 slapen wil ik uitgeslapen zijn. Tijdens het scholljaar is dat dus een ramp, vermits ik pas om 1u in slaap val en om 7.30 eruit moet.

Bruno

Héél variabel hierzo, sta in volcontinu dat wil zeggen shiften van 06 tot 14, 14 tot 22 en 22 tot 06u. Daar komt nog werk aan het huis dat we aan het bouwen zijn bij en de nodige uurtjes op de baan en op de PC. véél te weinig slaap eigenlijk maar zo lang als ik bezig ben voel ik het niet. Voordeel is wel dat ik gewoon redelijk gemakkelijk in slaap val. De dochter mag wel eens serieus schreeuwen vooraleer ze me wakker krijgt. Ik ben dan meestal net lang genoeg wakker om mijn vrouw te weten opstaan om de kleine haar voeding te geven. Zou het best zelf willen doen maar de vrouw geeft borstvoeding en ziet het voorlopig niet zitten om af te kolven en met flesjes te werken...

-----<
O O
-(_)-Ooo--- Bruno

Doefie

Citaat van: Bruno op 03 augustus 2005 - 22:05:15
Héél variabel hierzo, sta in volcontinu dat wil zeggen shiften van 06 tot 14, 14 tot 22 en 22 tot 06u. Daar komt nog werk aan het huis dat we aan het bouwen zijn bij en de nodige uurtjes op de baan en op de PC. véél te weinig slaap eigenlijk maar zo lang als ik bezig ben voel ik het niet. Voordeel is wel dat ik gewoon redelijk gemakkelijk in slaap val. De dochter mag wel eens serieus schreeuwen vooraleer ze me wakker krijgt. Ik ben dan meestal net lang genoeg wakker om mijn vrouw te weten opstaan om de kleine haar voeding te geven. Zou het best zelf willen doen maar de vrouw geeft borstvoeding en ziet het voorlopig niet zitten om af te kolven en met flesjes te werken...

Wat doe je dan van werk? Luchthaven/leverancier/vrachtwagen/hulpdiensten/... ? (als ik mag vragen tenminste he)

Bruno

Citaat van: Doefie op 04 augustus 2005 - 22:47:41
Citaat van: Bruno op 03 augustus 2005 - 22:05:15
Héél variabel hierzo, sta in volcontinu dat wil zeggen shiften van 06 tot 14, 14 tot 22 en 22 tot 06u. Daar komt nog werk aan het huis dat we aan het bouwen zijn bij en de nodige uurtjes op de baan en op de PC. véél te weinig slaap eigenlijk maar zo lang als ik bezig ben voel ik het niet. Voordeel is wel dat ik gewoon redelijk gemakkelijk in slaap val. De dochter mag wel eens serieus schreeuwen vooraleer ze me wakker krijgt. Ik ben dan meestal net lang genoeg wakker om mijn vrouw te weten opstaan om de kleine haar voeding te geven. Zou het best zelf willen doen maar de vrouw geeft borstvoeding en ziet het voorlopig niet zitten om af te kolven en met flesjes te werken...

Wat doe je dan van werk? Luchthaven/leverancier/vrachtwagen/hulpdiensten/... ? (als ik mag vragen tenminste he)

Mag je weten hoor, een gewoon jobje, chemiearbeider in een bedrijf in het Antwerpse. Het product dat wij maken was een paar dagen geleden nog in het nieuws geweest omdat een vrachtwagen een deel van zijn lading (die net uit hetzelfde product bestond) verloren heeft.

De nodige uurtjes op de baan heeft meer te maken wat dingetjes die ik nog extra doe. Geen samenhang met mijn hoofdberoep dus. ;)

-----<
O O
-(_)-Ooo--- Bruno

IVY440

Citaat van: Bruno op 04 augustus 2005 - 23:10:00
Citaat van: Doefie op 04 augustus 2005 - 22:47:41
Citaat van: Bruno op 03 augustus 2005 - 22:05:15
Héél variabel hierzo, sta in volcontinu dat wil zeggen shiften van 06 tot 14, 14 tot 22 en 22 tot 06u. Daar komt nog werk aan het huis dat we aan het bouwen zijn bij en de nodige uurtjes op de baan en op de PC. véél te weinig slaap eigenlijk maar zo lang als ik bezig ben voel ik het niet. Voordeel is wel dat ik gewoon redelijk gemakkelijk in slaap val. De dochter mag wel eens serieus schreeuwen vooraleer ze me wakker krijgt. Ik ben dan meestal net lang genoeg wakker om mijn vrouw te weten opstaan om de kleine haar voeding te geven. Zou het best zelf willen doen maar de vrouw geeft borstvoeding en ziet het voorlopig niet zitten om af te kolven en met flesjes te werken...

Wat doe je dan van werk? Luchthaven/leverancier/vrachtwagen/hulpdiensten/... ? (als ik mag vragen tenminste he)

Mag je weten hoor, een gewoon jobje, chemiearbeider in een bedrijf in het Antwerpse. Het product dat wij maken was een paar dagen geleden nog in het nieuws geweest omdat een vrachtwagen een deel van zijn lading (die net uit hetzelfde product bestond) verloren heeft.

De nodige uurtjes op de baan heeft meer te maken wat dingetjes die ik nog extra doe. Geen samenhang met mijn hoofdberoep dus. ;)

Acrylzuur ;D Een basisstof voor veel kunststoffen. Toch mensen die chemie tof vinden ;)