Man van de race: Hongarije

Gestart door Ferrari 2010, 31 juli 2005 - 15:43:08

« vorige - volgende »

Wie is de man van de race in Hongarije 2005?

Räikkönen
16 (51.6%)
M. Schumacher
6 (19.4%)
R. Schumacher
8 (25.8%)
Trulli
0 (0%)
Button
0 (0%)
Heidfeld
0 (0%)
Webber
0 (0%)
Sato
0 (0%)
Fisichella
0 (0%)
Barrichello
0 (0%)
Montoya
1 (3.2%)

Totaal aantal stemmen: 23

Ferrari 2010

Poll is ondertussen al wel genoeg bekent om te weten wat je gevraagd word hé. XWie reed volgens jouw de bewonderingswaardelijkste race?
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

FerrariMan

Zonder twijfel Ralf. Hij pakt een podium in een Toyota en verslaat zijn teamgenoot zonder te profiteren van pech.

FerrariMan

Eigenlijk, ook Heidfeld. In de punten met die verschrikkelijke Williams, klopt in de kwali zijn teamgenoot met meer dan een seconde, zelfde strategie en eindigt de race comfortabel voor hem.

The Iceman

Kimi voor mij. Na al die pech nog eens kunnen winnen met een  "betrouwbare" Mclaren vanaf P4. Het was blijkbaar al geleden van Mika Häkkinen dat er nog eens iemand heeft gewonnen die niet vanaf pole vertrokken is. Ook een pluim voor Ralf die zijn Toyota eindelij eens op het podium parkeert.

Raicouli

Ja, voor mij ook Kimi. Heeft veel tijd verloren achter MS maar dan via een goede strategie toch kunnen winnen. Heeft gepusht wnr hij moest en dit is het belangrijkste. Jammer van Montoya, anders had hij op zijn sloffen gewonnen.
F1REM G3g

Juan Pablo

DC, een mooie start, mooie crash  :)

en dan nog z'n eigen troep opruimen ook!

O look a bunny
(\__/)
(O.o )
(> < ) This is Bunny. Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination.

Supermariobros

Kimi, sterke race, pushtte en maakte geen enkele fout.

Alan Blues

Citaat van: Satosan op 31 juli 2005 - 17:12:24
DC, een mooie start, mooie crash  :)

en dan nog z'n eigen troep opruimen ook!

Ja, dat vond ik ook wel sympathiek...  8) 8)

Ferrari 2010

Citaat van: Alan Blues op 31 juli 2005 - 18:26:32
Citaat van: Satosan op 31 juli 2005 - 17:12:24
DC, een mooie start, mooie crash  :)

en dan nog z'n eigen troep opruimen ook!

Ja, dat vond ik ook wel sympathiek...  8) 8)
Ik vond het ook wel grappig eigenlijk. Maar hij heeft gelijk, dan kan geen van zijn colega's eroverrijden en zeggen dat het zijn schuld is.
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

fredo

De hele top 3 eigenlijk:

- Kimi die gebrand bleeft op de overwinning

- Shumi die "eindelijk" op het podium staat

- Ralf die het einde nog spannend maakte door zijn broer op te jagen

Jasper

Grote ontbrekende in de keuzemogelijkheden is Montoya, de morele winnaar van vandaag! Ik acht de kans niet echt groot dat Kimi hem nog ingehaald zou hebben al had dat natuurlijk gekund, maar dan was Montoya nog altijd tweede geworden en toch staat hij niet in de poll. Waarom wordt altijd gewoon zomaar de top-10 genomen zonder naar de rest ook maar te kijken?

Soit, voor mij is de man van de race Michael Schumacher, die in z'n mindere Ferrari Räikkönen een halve race achter zich weet te houden zonder ook maar het kleinste foutje te maken, en die een ongelooflijk pak sneller is dan z'n teamgenoot, ook al had die pech.

Ralf Schumacher kan het sowieso niet zijn voor mij want hij veroorzaakte de pech van Alonso bij de start en zo ook het uitvallen van DC.

Ferrari 2010

Citaat van: Jasper op 31 juli 2005 - 22:24:21
Grote ontbrekende in de keuzemogelijkheden is Montoya, de morele winnaar van vandaag! Ik acht de kans niet echt groot dat Kimi hem nog ingehaald zou hebben al had dat natuurlijk gekund, maar dan was Montoya nog altijd tweede geworden en toch staat hij niet in de poll. Waarom wordt altijd gewoon zomaar de top-10 genomen zonder naar de rest ook maar te kijken?

Soit, voor mij is de man van de race Michael Schumacher, die in z'n mindere Ferrari Räikkönen een halve race achter zich weet te houden zonder ook maar het kleinste foutje te maken, en die een ongelooflijk pak sneller is dan z'n teamgenoot, ook al had die pech.

Ralf Schumacher kan het sowieso niet zijn voor mij want hij veroorzaakte de pech van Alonso bij de start en zo ook het uitvallen van DC.
Waarom altijd de top 10? Vroeger stond er altijd iedereen in, maar er werd toch nooit iemand van buiten de top 10 gekozen en toen is er gezegd om enkel nog de top-10 in te zetten, vandaar.  ;)
Het gaat immers ook om 'Man van de race', JPM reed een mooie race, maar reed deze niet uit. Dat is natuurlijk niet zijn fout, maar de race is van lap 1 tot lap 70 hé.

Dat ralf voor de pech bij de start zorgde ben ik eigenlijk niet zo zeker van, F1-piloten zijn ook maar mensen hé. Ze moeten op zo een moment voor zich kijken, echter zich, links, rechts. En welke is dan de belangrijkste? Vooruit, als je dan een beetje naar rechts gaat en er zit alweer een andere links van je dan kan je niet meer terug hé  ;)
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

IVY440

Eigenlijk twijfel tussen MS en KR, MS heeft eindelijk nog eens iets moois laten zien (deze keer vanop pole snellere wagens achterhouden in tegenstelling tot Imola waar hij zelf terug vocht).
KR maakte toch ook een mooie race mee en zijn strategie leverde zelfs de overwinning op. Mooi gedaan, dus KR verdient de titel toch het meest.

Ferrari 2010

Citaat van: IVY440 op 01 augustus 2005 - 10:28:55
Eigenlijk twijfel tussen MS en KR, MS heeft eindelijk nog eens iets moois laten zien (deze keer vanop pole snellere wagens achterhouden in tegenstelling tot Imola waar hij zelf terug vocht).
KR maakte toch ook een mooie race mee en zijn strategie leverde zelfs de overwinning op. Mooi gedaan, dus KR verdient de titel toch het meest.
hier sluit ik me bij aan.
MS heeft goed gepresteerd, maar Kimi deed het net iets beter. Hij heeft natuurlijk ook wel de betere wagen, maar dat terzijde.
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

Jasper

Citaat van: Schumi 2005 op 01 augustus 2005 - 07:37:35
Citaat van: Jasper op 31 juli 2005 - 22:24:21
Grote ontbrekende in de keuzemogelijkheden is Montoya, de morele winnaar van vandaag! Ik acht de kans niet echt groot dat Kimi hem nog ingehaald zou hebben al had dat natuurlijk gekund, maar dan was Montoya nog altijd tweede geworden en toch staat hij niet in de poll. Waarom wordt altijd gewoon zomaar de top-10 genomen zonder naar de rest ook maar te kijken?

Soit, voor mij is de man van de race Michael Schumacher, die in z'n mindere Ferrari Räikkönen een halve race achter zich weet te houden zonder ook maar het kleinste foutje te maken, en die een ongelooflijk pak sneller is dan z'n teamgenoot, ook al had die pech.

Ralf Schumacher kan het sowieso niet zijn voor mij want hij veroorzaakte de pech van Alonso bij de start en zo ook het uitvallen van DC.
Waarom altijd de top 10? Vroeger stond er altijd iedereen in, maar er werd toch nooit iemand van buiten de top 10 gekozen en toen is er gezegd om enkel nog de top-10 in te zetten, vandaar. ;)
Het gaat immers ook om 'Man van de race', JPM reed een mooie race, maar reed deze niet uit. Dat is natuurlijk niet zijn fout, maar de race is van lap 1 tot lap 70 hé.

Dat ralf voor de pech bij de start zorgde ben ik eigenlijk niet zo zeker van, F1-piloten zijn ook maar mensen hé. Ze moeten op zo een moment voor zich kijken, echter zich, links, rechts. En welke is dan de belangrijkste? Vooruit, als je dan een beetje naar rechts gaat en er zit alweer een andere links van je dan kan je niet meer terug hé ;)
Het gaat om MAN van de race en niet om pakket rijder/wagen/geluk van de race want dat is gewoon de race-uitslag, wat is dan het nut van deze poll nog? En wie heeft er gezegd om alleen de top-10 te nemen misschien?

Over Ralf wou ik gisteren eigenlijk al wat nuanceren want op het onboardbeeld van Alonso leek het erop dat hij moest uitwijken voor iemand anders die links van hem zat (Trulli?).