Barrichello gaat naar BAR

Gestart door viperke82, 31 juli 2005 - 11:52:57

« vorige - volgende »

Jasper

Citaat van: Benedictus XXX op 02 augustus 2005 - 17:23:43
Citaat van: Jasper op 02 augustus 2005 - 15:39:39
Man toch, en dan klaag jij erover dat er altijd zoveel gezaagd wordt over teamorders, je begint er altijd zelf over. ::) We kunnen natuurlijk dingen van 16 jaar geleden bovenhalen en in elke situatie afgaan op wat één man zegt, de gedupeerde dan nog...
En dan nog, het is de waarheid. Telkens men gaat zagen over tweede viool dit en dat (waar ik niet mee begonnen ben Jasper) dan heb ik het recht om te verdedigen. Als niemand daarna nog geloofwaardige argumenten kan geven, dan krijgen we dit. Een discussie over de discussie.

Met andere woorden, de onzin is weeral eens nietig verklaard :)

En waar het echt over ging, Massa kan je helemaal niet afschrijven momenteel, Kimi en hij presteerden ongeveer hetzelfde voordat de Fin naar Mac ging. Mikacouli wou zeggen dat dat onmogelijk was maar hij zat zelf weeral eens helemaal mis met zijn feiten.

Dus Jasper, begin niet te zagen over de discussie die we voeren. Ik heb geen scheidsrechter nodig.
Ge ziet echt spoken de laatste dagen precies hé, wie heeft er geklaagd over de tweede viool?

FerrariMan

#46
Citaat van: Jasper op 02 augustus 2005 - 17:53:23
Citaat van: Benedictus XXX op 02 augustus 2005 - 17:23:43
Citaat van: Jasper op 02 augustus 2005 - 15:39:39
Man toch, en dan klaag jij erover dat er altijd zoveel gezaagd wordt over teamorders, je begint er altijd zelf over. ::) We kunnen natuurlijk dingen van 16 jaar geleden bovenhalen en in elke situatie afgaan op wat één man zegt, de gedupeerde dan nog...
En dan nog, het is de waarheid. Telkens men gaat zagen over tweede viool dit en dat (waar ik niet mee begonnen ben Jasper) dan heb ik het recht om te verdedigen. Als niemand daarna nog geloofwaardige argumenten kan geven, dan krijgen we dit. Een discussie over de discussie.

Met andere woorden, de onzin is weeral eens nietig verklaard :)

En waar het echt over ging, Massa kan je helemaal niet afschrijven momenteel, Kimi en hij presteerden ongeveer hetzelfde voordat de Fin naar Mac ging. Mikacouli wou zeggen dat dat onmogelijk was maar hij zat zelf weeral eens helemaal mis met zijn feiten.

Dus Jasper, begin niet te zagen over de discussie die we voeren. Ik heb geen scheidsrechter nodig.
Ge ziet echt spoken de laatste dagen precies hé, wie heeft er geklaagd over de tweede viool?
Post nummer drie of vier. Maar niet vergeten, ik slaap veel dus altijd in de war :)

Citaat van: Jasper op 02 augustus 2005 - 17:51:42
Ik weet dat Pitpass normaal een betrouwbare site is hoor, maar wáár heeft ferrari dat officieel bekendgemaakt? Niet op hun site alleszins...
Vraag ik me ook af. Maar sites als F1Live, F1Racing melden het nu ook. Wat is de officiële F1 site van Ferrari eigenlijk?  :-[

Jasper

Citaat van: Benedictus XXX op 02 augustus 2005 - 17:55:43
Citaat van: Jasper op 02 augustus 2005 - 17:53:23
Citaat van: Benedictus XXX op 02 augustus 2005 - 17:23:43
Citaat van: Jasper op 02 augustus 2005 - 15:39:39
Man toch, en dan klaag jij erover dat er altijd zoveel gezaagd wordt over teamorders, je begint er altijd zelf over. ::) We kunnen natuurlijk dingen van 16 jaar geleden bovenhalen en in elke situatie afgaan op wat één man zegt, de gedupeerde dan nog...
En dan nog, het is de waarheid. Telkens men gaat zagen over tweede viool dit en dat (waar ik niet mee begonnen ben Jasper) dan heb ik het recht om te verdedigen. Als niemand daarna nog geloofwaardige argumenten kan geven, dan krijgen we dit. Een discussie over de discussie.

Met andere woorden, de onzin is weeral eens nietig verklaard :)

En waar het echt over ging, Massa kan je helemaal niet afschrijven momenteel, Kimi en hij presteerden ongeveer hetzelfde voordat de Fin naar Mac ging. Mikacouli wou zeggen dat dat onmogelijk was maar hij zat zelf weeral eens helemaal mis met zijn feiten.

Dus Jasper, begin niet te zagen over de discussie die we voeren. Ik heb geen scheidsrechter nodig.
Ge ziet echt spoken de laatste dagen precies hé, wie heeft er geklaagd over de tweede viool?
Post nummer drie of vier. Maar niet vergeten, ik slaap veel dus altijd in de war :)

Citaat van: Jasper op 02 augustus 2005 - 17:51:42
Ik weet dat Pitpass normaal een betrouwbare site is hoor, maar wáár heeft ferrari dat officieel bekendgemaakt? Niet op hun site alleszins...
Vraag ik me ook af. Maar sites als F1Live, F1Racing melden het nu ook. Wat is de officiële F1 site van Ferrari eigenlijk?  :-[
No problem. ;)

Ik gebruik gewoon Ferrari.com, dan word je doorverwezen naar ferrariworld.com en daar geven ze vooral F1-nieuws en ook gewoon Ferrari-nieuws, dus ik neem aan dat dat de officiële site is. ;)

Amateur

Als Barrichello met Button voor Bar rijdt  :) en Heidfeld volgt BMW, wie krijgt dan het vakante zitje bij Williams?

FerrariMan

Citaat van: Amateur op 02 augustus 2005 - 22:28:04
Als Barrichello met Button voor Bar rijdt  :) en Heidfeld volgt BMW, wie krijgt dan het vakante zitje bij Williams?
Jos Verstappen :)

razzle_dazzle

Button moet normaal naar BMW, dus zouden volgend jaar bij Williams (dan niet meer BMW) Webber en Button een duo vormen en bij BAR Barrichello en Sato. Maarja zoals bekend wil Button niet naar Williams en Sato's zitje zit ook op de wip...afwachten dus ;).

FerrariMan

Maar zou Sato niet een eis van Honda zijn?

Ferrari 2010

Citaat van: Benedictus XXX op 03 augustus 2005 - 02:14:49
Maar zou Sato niet een eis van Honda zijn?
Die kans is groot, maar als Sato niet presteert wat ze van hem willen zien, dan vbliegt hij er normaal gezien uit hé. Het is geen A1-team waar je een nattionale rijder moet hebben, dus niets houd BAR tegen. En Button gaat volgens mij naar williams. Die man heeft fout getekend verleden jaar, shit happens, maar als hij nu een jaartje bij Williams gaat rijden en dan tereugkeert is het toch ook in orde. Hij drijgt te staken, dat zou een mooi zicht zijn, gaat hij zeker een positief imago aan overhouden. Trouwens, voor dit jaar dreigde hij ook met staken als ik me niet vergis, en hij heeft alles wat hij kon rijden gereden...
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

IVY440

Las ivm Sato dit:
Citaat van: f1racing.net
Nieuws

02 augustus 2005
Sato dreigt F1-stoeltje te verliezen 

Takuma Sato moet vrezen voor zijn toekomst in de Formule 1. De Japanner rijdt dit seizoen bij British American Racing, maar lijkt zijn stoeltje te gaan verliezen. Rubens Barrichello zal binnenkort een contract tekenen bij BAR, terwijl ook Jenson Button, Anthony Davidson en Christijan Albers kans maken op een racecontract bij het Britse team. 
 
Vorig seizoen presteerde Sato nog sterk, maar dit seizoen bakt hij er weinig van. Afgelopen weekend pakte hij door zijn achtste plaats in Hongarije pas zijn eerste WK-puntje van het seizoen. Teambaas Nick Fry steekt dan ook niet onder stoelen of banken dat de positie van de Japanner onder druk staat. "Hij zal de rest van het seizoen goed moeten gaan presteren om in aanmerking te komen voor een contract voor 2006", zegt de Brit.

"De deur staat echter nog altijd open voor Takuma, het is niet zo dat het al zeker is dat hij ons team zal gaan verlaten. Maar we moeten als team beschikken over twee coureurs die allebei regelmatig in de punten eindigen", benadrukt Fry.

Albers bij BAR?  ;D Neem dan maar Villeneuve  ::)

Sato weg, zou ik ook vreemd vinden, aangezien Honda toch de grootste aandeelhouder is binnen BAR en ze dus wel een Japanner willen hebben en aangezien er niet echt veel talenten zijn (mss Fukuda nog), zullen ze Sato wel houden. Maar dan heeft AD weer geen racezitje.

Bjorn

Button en Barrichello bij BAR zou nochtans een mooie drivers line-up zijn!!! Ik zou vooral benieuwd zijn naar de snelheid van Barrichello ten opzichte van Button!  :)
De Mens: In Het Gras![/color]

Eric

ik denk wel dat de kans groot is dat Button bij BAR zal rijden in 2006, dus de line up bij BAR zou mooi zijn.
Wat er met Sato gaat gebeuren is een andere vraag, volgens mij een jaartje testrijder bij BAR, al was het maar om de Jappen te doen zwijgen.
Bij Honda willen ze prestaties zien en dit seizoen laat Sato weinig zien, terwijl hij verleden jaar mooie dingen liet zien en iedereen verbaasde.

Jasper

Het is trouwens nog helemaal niet zeker dat Barrichello bij BAR gaat rijden, wie weet trekt hij wel naar Williams ter compensastie van Button. ;D

Nee, ik zie het nog steeds zo, laten we beginnen bij de nummer 1 :P:
McLaren: Kimi - Montoya
Renault: Alonso - Fisichella (?)
Ferrari: Schumi - Massa
Toyota: Trulli - R.Schumacher
Williams: Webber - Button
BAR: Barrichello - Sato
RBR: Coulthard - Klien
BMW: Villeneuve - Heidfeld
Midland: Karthikeyan - Doornbos
Minardi: ?? - ??

Vraagteken achter Fisico aangezien Briatore iets tegen zijn landgenoten heeft, eerst Truli, en Fisichella staat ook niet op een mooi blaadje. Maar hij zal wel mogen blijven.

Sato blijft bij BAR, zijn slechte prestaties liggen grotendeels bij het team en niet bij hem.

Doornbos naar Midland, ik weet het niet zeker, maar wie wil er bij Minardi blijven? En hij heeft al contacten met het team, al zijn er wat wrijvingen tussen zijn management en Colin Kolles. De plooien kunnen denk ik wel gladgestreken worden.

Albers zien we niet meer terug, hopelijk. Wie er bij Minardi komt is ieder jaar weer een verrassing dus niet te voorspellen.

Ferrari 2010

Citaat van: Jasper op 03 augustus 2005 - 12:39:51
Het is trouwens nog helemaal niet zeker dat Barrichello bij BAR gaat rijden, wie weet trekt hij wel naar Williams ter compensastie van Button. ;D

Nee, ik zie het nog steeds zo, laten we beginnen bij de nummer 1 :P:
McLaren: Kimi - Montoya
Renault: Alonso - Fisichella (?)
Ferrari: Schumi - Massa
Toyota: Trulli - R.Schumacher
Williams: Webber - Button
BAR: Barrichello - Sato
RBR: Coulthard - Klien
BMW: Villeneuve - Heidfeld
Midland: Karthikeyan - Doornbos
Minardi: ?? - ??

Vraagteken achter Fisico aangezien Briatore iets tegen zijn landgenoten heeft, eerst Truli, en Fisichella staat ook niet op een mooi blaadje. Maar hij zal wel mogen blijven.

Sato blijft bij BAR, zijn slechte prestaties liggen grotendeels bij het team en niet bij hem.

Doornbos naar Midland, ik weet het niet zeker, maar wie wil er bij Minardi blijven? En hij heeft al contacten met het team, al zijn er wat wrijvingen tussen zijn management en Colin Kolles. De plooien kunnen denk ik wel gladgestreken worden.

Albers zien we niet meer terug, hopelijk. Wie er bij Minardi komt is ieder jaar weer een verrassing dus niet te voorspellen.
Ik had persoonlijk op nog twee plaatsen ? gezet, namelijk die van Midland. Dat Kartikedingskes terugkomt, die kans bestaat, maar dan ook enkel omdat hij bakken vol indisch geld meebrengt. Doornbos zei al eerder op het seizoen dat de kans groot was dat hij daar volgend jaar zou rijden, dus dat kan inderdaad. Maar toch twijfel ik voor bijde plaatsjes hoor.

Maar waarom hoop je dat Albers niet terugkomt? Mijn inziens is die toch wel beter dan Doornbos hoor.
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

Jasper

#58
Doornbos is sowieso beter dan Albers. Dat Albers nog wat DTM gaat rijden met z'n dikke nek...

Ferrari 2010

oeioei, duidelijk geen Albersfan jij  ;D Niet dat ik het wel ben hoor. Kweet niet of doornbos duidelijk beter is. Ok, hij deed het goed als tester bij Jordan, maar bij Minardi heeft hij tov Albers nog niet echt iets laten zien. Maar 2 races zijn natuurlijk ook wel niet genoeg als basis om te oordelen.
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.