Barrichello gaat naar BAR

Gestart door viperke82, 31 juli 2005 - 11:52:57

« vorige - volgende »

Ferrari 2010

Citaat van: IVY440 op 01 augustus 2005 - 12:22:35
Citaat van: Schumi 2005 op 01 augustus 2005 - 11:43:55
Citaat van: sledge op 31 juli 2005 - 22:18:07
Ik volg amateur in zijn stelling. Ik geloof het nu nog niet, maar in de volgende weken zal het bekend gemaakt worden geloof ik. Button/Barrichello bij BAR. Ik ben nu al fan ;D
Hehe, allemaal heel mooi, maar Button gaat niet naar BAR. Hij heeft getekend bij Williams, dus hij gaat naar Williams. Ik verwacht de line-up van volgend jaar ongeveer zoals ze in GVA staat.

Ferrari: MS en FM
McLaren: KR en JPM
Williams: JB en MW
BMW-Sauber: JV en NH
BAR: RB en ? (ik denk dat sato buitenvliegt)
Renault: FA en JF (of is die zen contract reeds ten einde?)
RBR: DC en Klien of Liuzzi
Toyota: JT en RS
Jordan: ? en ?
Minardi: ? en ?
Misschien nog ergens een hollander of een belg in een van die lege vakjes, ik denk dat Albers best wel kans maakt op een zitje, maar er is dit jaar weinig vrij bij teams waar je niet moet betalen. Het 2de zitje bij BAR is waarschijnlijk voor een meer ervaren racer...
Dat is het probleem als De teams eigenlijk op 2 of 3 na allemaal redelijk sterk zijn...

Bij BAR zal AD wel komen rijden als ze Sato ontslaan en Button naar Williams gaat.
Albers zou al 2 opties hebben voor 2006: Midland en Minardi. Volgens mij kiest hij voor Midland terwijl dat juist een ramp gaat worden. Doornbos blijft dan hopelijk bij Minardi waar hij eens laat racen is ;)
En wie is AD als ik vragen mag?  :-\ Kan me geen naam bedenken met die initialn op dit moment.
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

IVY440

Anthony Davidson, de enige man met ervaring (buiten JV dan) in de BAR ;)

Ferrari 2010

Citaat van: IVY440 op 01 augustus 2005 - 13:11:05
Anthony Davidson, de enige man met ervaring (buiten JV dan) in de BAR ;)
ah jah, die man.
Dan is er weinig fatsoenlijke plaats voor de 2 Nederlanders, het zal dus bij Minardi en Midland blijven. Of je nu moet hopen of ze voor Minardi kiezen weet ik niet. Midland steekt gewoon geen geld in dit siezoen, ik verwacht dat ze volgend seizoen toch de beste van die 2 zullen zijn hoor.
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

Jasper

Citaat van: sledge op 01 augustus 2005 - 10:55:19
Citaat van: Jasper op 31 juli 2005 - 22:52:33
Citaat van: sledge op 31 juli 2005 - 22:18:07
Ik volg amateur in zijn stelling. Ik geloof het nu nog niet, maar in de volgende weken zal het bekend gemaakt worden geloof ik. Button/Barrichello bij BAR. Ik ben nu al fan ;D

Het B-team is dat dan zeker. :P :P Zoals Ferrari nu met Barrichello, Brawn en Byrne. :P
Ja, 'k ben wel echt blij als Rubens zou weg gaan. Hij heeft daar zelf geen eigen setje headphones. Tijdens de race zit er aan de pitmuur telkens iemand met Rubens Barrichello's paar op.
Kijk maar, er staat duidelijk RB op. The bastards


Todt gaat ze dan nog pikken bij een ander team (Toyota - Jarno Trulli), dat vind ik nog veel erger!

Jasper

Over BAR: ik denk wel dat Sato er blijft, Honda zal dat wel graag hebben en ervoor zorgen...

FerrariMan

Massa bij Ferrari zou een goeie zet zijn toekomstgericht.

Hij is rustiger, snel en hij past gewoon perfect in het Ferrari plaatje.

Geef hem een goede wagen en na een jaar zit hij mee voorin. Die kerel is zeker even snel als Alonso & Kimi.

Amateur

Citaat van: Benedictus XXX op 01 augustus 2005 - 14:35:59
Massa bij Ferrari zou een goeie zet zijn toekomstgericht.

Hij is rustiger, snel en hij past gewoon perfect in het Ferrari plaatje.

Geef hem een goede wagen en na een jaar zit hij mee voorin. Die kerel is zeker even snel als Alonso & Kimi.
kan zijn, maar ik vind hem wel saai :-\

DJK

Sorry maar ik vindt massa niet het niveau van Kimi....

Jasper

Citaat van: Amateur op 01 augustus 2005 - 21:25:51
Citaat van: Benedictus XXX op 01 augustus 2005 - 14:35:59
Massa bij Ferrari zou een goeie zet zijn toekomstgericht.

Hij is rustiger, snel en hij past gewoon perfect in het Ferrari plaatje.

Geef hem een goede wagen en na een jaar zit hij mee voorin. Die kerel is zeker even snel als Alonso & Kimi.
kan zijn, maar ik vind hem wel saai :-\
In z'n debuutseizoen ging er anders amper een race voorbij of hij lag naast de baan... samen met het slachtoffer dat hij er had afgereden. :-\

Amateur

Citaat van: Jasper op 01 augustus 2005 - 22:18:10
Citaat van: Amateur op 01 augustus 2005 - 21:25:51
Citaat van: Benedictus XXX op 01 augustus 2005 - 14:35:59
Massa bij Ferrari zou een goeie zet zijn toekomstgericht.

Hij is rustiger, snel en hij past gewoon perfect in het Ferrari plaatje.

Geef hem een goede wagen en na een jaar zit hij mee voorin. Die kerel is zeker even snel als Alonso & Kimi.
kan zijn, maar ik vind hem wel saai :-\
In z'n debuutseizoen ging er anders amper een race voorbij of hij lag naast de baan... samen met het slachtoffer dat hij er had afgereden. :-\
;D ;D ;D ;D ;D
ja, dat was ook van 't goeie wat veel; maar nu is hij toch een beetje té braaf hé ;)

FerrariMan

Citaat van: DJK op 01 augustus 2005 - 22:08:08
Sorry maar ik vindt massa niet het niveau van Kimi....
Kimi zit in een McLaren, Massa in een Sauber. Hetgeen Kimi voor zijn McLaren periode liet zien verschilt weinig tot helemaal niets met hetgeen Massa tot nu toe laat zien.

Mikacouli

Citaat van: Benedictus XXX op 01 augustus 2005 - 23:14:23
Citaat van: DJK op 01 augustus 2005 - 22:08:08
Sorry maar ik vindt massa niet het niveau van Kimi....
Kimi zit in een McLaren, Massa in een Sauber. Hetgeen Kimi voor zijn McLaren periode liet zien verschilt weinig tot helemaal niets met hetgeen Massa tot nu toe laat zien.

Huh, Wablief? Kimi was de revelatie van 2001 en Massa is dit in nog geen enkel jaar geweest! Kimi heeft duidelijk mooiere dingen laten zien dan Massa in de sauber. Massa viel almaar uit in zijn debuutseizoen  ::)
Ik vind ook niet dat Massa het talent heeft dat Kimi heeft. verre van eigenlijk  ::)
Maar kom, das mijn eigen bescheiden mening. Ik denk er zo over, jij denkt er anders over.

FerrariMan

Citaat van: Mikacouli op 02 augustus 2005 - 00:00:17
Citaat van: Benedictus XXX op 01 augustus 2005 - 23:14:23
Citaat van: DJK op 01 augustus 2005 - 22:08:08
Sorry maar ik vindt massa niet het niveau van Kimi....
Kimi zit in een McLaren, Massa in een Sauber. Hetgeen Kimi voor zijn McLaren periode liet zien verschilt weinig tot helemaal niets met hetgeen Massa tot nu toe laat zien.

Huh, Wablief? Kimi was de revelatie van 2001 en Massa is dit in nog geen enkel jaar geweest! Kimi heeft duidelijk mooiere dingen laten zien dan Massa in de sauber. Massa viel almaar uit in zijn debuutseizoen  ::)
Ik vind ook niet dat Massa het talent heeft dat Kimi heeft. verre van eigenlijk  ::)
Maar kom, das mijn eigen bescheiden mening. Ik denk er zo over, jij denkt er anders over.

Zever in pakskes. DE grote revelatie van 2001 was Juan Pablo. Hij en niemand anders.
Hij was het die in zijn allereerste F1 jaar een zege nam en vaak Michael aanviel.
Als ik me niet vergis zelfs een paar poles nam.

Noem mij dan eens zo'n memorabele race op van Kimi bij Sauber als hij dan toch de grote revelatie was?
Noet dat Massa die heeft hoor, maar Kimi ook niet.

En waarom net? Omdat ze in mindere wagens zaten. Nu Kimi bij McLaren zit is hij ineens pakken beter als de piloten die hetzelfde als hem hebben laten zien maar geen contract weten te bemachtigen.

Net als Alonso, die zit ook in dezelfde categorie als Kimi. Massa misschien niet, maar op voorhand afschrijven kan je niet.

Ferrari 2010

Citaat van: Amateur op 01 augustus 2005 - 22:52:08
Citaat van: Jasper op 01 augustus 2005 - 22:18:10
Citaat van: Amateur op 01 augustus 2005 - 21:25:51
Citaat van: Benedictus XXX op 01 augustus 2005 - 14:35:59
Massa bij Ferrari zou een goeie zet zijn toekomstgericht.

Hij is rustiger, snel en hij past gewoon perfect in het Ferrari plaatje.

Geef hem een goede wagen en na een jaar zit hij mee voorin. Die kerel is zeker even snel als Alonso & Kimi.
kan zijn, maar ik vind hem wel saai :-\
In z'n debuutseizoen ging er anders amper een race voorbij of hij lag naast de baan... samen met het slachtoffer dat hij er had afgereden. :-\
;D ;D ;D ;D ;D
ja, dat was ook van 't goeie wat veel; maar nu is hij toch een beetje té braaf hé ;)
En wat denk je dat ze bij Ferrari zoeken?  :-\ Juist ja, iemand die wel snel is, maar zeker zen leider niet zal kunnen aanvallen  ;) En dan is Massa wel geschikt denk ik...
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

Mikacouli

Citaat van: Benedictus XXX op 02 augustus 2005 - 03:23:01
Citaat van: Mikacouli op 02 augustus 2005 - 00:00:17
Citaat van: Benedictus XXX op 01 augustus 2005 - 23:14:23
Citaat van: DJK op 01 augustus 2005 - 22:08:08
Sorry maar ik vindt massa niet het niveau van Kimi....
Kimi zit in een McLaren, Massa in een Sauber. Hetgeen Kimi voor zijn McLaren periode liet zien verschilt weinig tot helemaal niets met hetgeen Massa tot nu toe laat zien.

Huh, Wablief? Kimi was de revelatie van 2001 en Massa is dit in nog geen enkel jaar geweest! Kimi heeft duidelijk mooiere dingen laten zien dan Massa in de sauber. Massa viel almaar uit in zijn debuutseizoen  ::)
Ik vind ook niet dat Massa het talent heeft dat Kimi heeft. verre van eigenlijk  ::)
Maar kom, das mijn eigen bescheiden mening. Ik denk er zo over, jij denkt er anders over.

Zever in pakskes. DE grote revelatie van 2001 was Juan Pablo. Hij en niemand anders.
Hij was het die in zijn allereerste F1 jaar een zege nam en vaak Michael aanviel.
Als ik me niet vergis zelfs een paar poles nam.

Noem mij dan eens zo'n memorabele race op van Kimi bij Sauber als hij dan toch de grote revelatie was?
Noet dat Massa die heeft hoor, maar Kimi ook niet.

En waarom net? Omdat ze in mindere wagens zaten. Nu Kimi bij McLaren zit is hij ineens pakken beter als de piloten die hetzelfde als hem hebben laten zien maar geen contract weten te bemachtigen.

Net als Alonso, die zit ook in dezelfde categorie als Kimi. Massa misschien niet, maar op voorhand afschrijven kan je niet.

En wat denk je dan van de grote prijs van Australië? Een half ur voor de race moesten ze hem nog wakker maken. In zijn eerste race werd hij direct 5de voor zijn meer ervaren teamgenoot Heidfeld. Ik noem zoiets wel bewonderingswaardag en dat heb ik nog niet gezien. Maar mij niet gelaten als ie naar Ferrari gaat. Het is net zoals Schumie 2005 zegt; het is een perfecte tweede viool.