Nieuwe voetbalcompetitie

Gestart door Supermariobros, 29 juli 2005 - 16:00:22

« vorige - volgende »

Wie wordt kampioen?

Anderlecht
6 (60%)
Standard
4 (40%)

Totaal aantal stemmen: 6

Jasper


Jasper

Zulte-Waregem in de 14de minuut op 0-1 voorsprong door een afgeweken bal.

Anderlecht scoorde in de tweede minuut de 0-1 tegen Charleroi.

Jasper

Brugge nu 1-1 gelijk na een owngoal van Salou.

razzle_dazzle

Club Brugge won met 2-1 tegen Zulte-Waregem, maar mocht van geluk spreken dat Salou enkele vijfsterrenkansen liet liggen. Desalniettemin, zal dit een mentale opsteker zijn voor blauwzwart in hun strijd voor Europees voetbal.
Kampioen Anderlecht dan toch nog geen kampioen, Frankske Raes? :)

Supermariobros

Verdorie zeg, we hadden op zijn minst een punt verdiend.  :-\ We hebben de beste kansen gehad en dan nog eens Meert kort voor tijd tegen de paal. Het zat ons gewoon niet mee. En Salou, die zit al weken met zijn hoofd ergens anders. 't is Jammer dat we verloren hebben, maar geen ramp. Als we zo tegen Standard spelen woensdag, dan stoten we zeker door.  :)

En Anderlecht, die morsen punten in de titelstrijd. Als de Rouches vanavond in het Kuipke winnen, worden ze terug leider.

Jasper

Wat ook nooit een gemakkelijke opdracht is voor Standard natuurlijk, maar ik hoop dat ze het halen.

Het beste dat het Belgische voetbal momenteel kan overkomen is volgens mij dat de titel naar Standard gaat en de beker naar Zulte-Waregem.

Jonas

Alles kan in deze competitie  :D
Maar als Anderlecht zo blijft spelen ziet het er alsmaar beter uit voor Standard (Dat met 0-1 leidt aan de rust tegen Westerlo)

In de beker is de strijd ook nog helemaal open
www.f1-geschiedenis.be
----------------
Schumi World Champion in 1994-1995-2000-2001-2002-2003-2004
----------------
But Senna stays the best !!!!

Supermariobros

Rapaic heeft er zopas 0-2 van gemaakt. We mogen er dus vanuit gaan dat Standard terug leider wordt.

supersteven

0-2 voor standard de vrijer van mijn zus zal groen lachen zeker na de eerste 11 seconden
let the sunshine shine in your heart

razzle_dazzle

Geen probleem Mario, jullie mogen de beker winnen op 1 voorwaarde...zorg dat Salou z'n vizier juist afgesteld als jullie naar het astridpark moeten  ;).

Supermariobros

Citaat van: Razzle_dazzle op 08 april 2006 - 21:39:45
Geen probleem Mario, jullie mogen de beker winnen op 1 voorwaarde...zorg dat Salou z'n vizier juist afgesteld als jullie naar het astridpark moeten  ;).

Heb ik gisteren ook al zitten denken. Hij zit niet meer bij zijn hoofd bij Waregem, jammer maar het is zo. Het is al weken dat hij slechte matchen speelt. Maar we verloren onverdiend in Brugge en dat zal Anderlecht ook niet ontgaan zijn. Ze zijn alvast gewaarschuwd.

Hebben jullie def later van doelman Gaspercic gezien, het is met grote voorsprong dé flater van de competitie.  ;D

Hamilton MASTER

D'Hooge over de overwinning van Club op La Louviere:
Er zit weer lijn in het spel, we hebben weer een leider op het veld gevonden. Het gaat echt de goeie kant uit.

Excuseer mij mocht ik blind zijn maar ik heb niet echt veel lijn gezien...

Ik denk dat de kans dat Salou naar Standard gaat kleiner is geworden door de charge van Onyewu... Maar ik wil hem niet bij Anderlecht ;)



Supermariobros

Citaat van: Raikkonen MASTER op 17 april 2006 - 12:35:54
Ik denk dat de kans dat Salou naar Standard gaat kleiner is geworden door de charge van Onyewu... Maar ik wil hem niet bij Anderlecht ;)

Er is nooit sprake geweest dat Salou naar Standard zou gaan, Dupré daarentegen.

Salou is ook geen speler voor Anderlecht, bj Club maakt hij meer kans op slagen.

Jasper

Morgen moet Lierse naar den Bond ivm de omkoopzaak. Ook de beslissing over het licentiedossier valt morgen.

19 april, D-day voor Lierse!

Supermariobros

CitaatLa Louvière heeft een nieuw triest record beet. De Wolven hebben al 738 minuten niet meer gescoord en is hiermee koploper in de Belgische eerste klasse.

De laatste goal van La Louvière dateert immers van 22 februari bij de uitwedstrijd tegen Standard Luik. Voorheen was het record in handen van het ter ziele gegane SK Lommel. De Limburgers konden in het seizoen 1999-2000 gedurende 693 minuten niet scoren.

Ik zei het een tijdje geleden al, de Wolven degraderen. Lierse of Beven zal de eindronde spelen met de tweedeklassers.