Nieuwe voetbalcompetitie

Gestart door Supermariobros, 29 juli 2005 - 16:00:22

« vorige - volgende »

Wie wordt kampioen?

Anderlecht
6 (60%)
Standard
4 (40%)

Totaal aantal stemmen: 6

Jasper

Citaat van: FerrariMan op 29 maart 2006 - 13:31:41
De brugge fans hebben dringend nood aan Engelse les  ;D


Wat is daar fout aan? Ik denk dat wij een andere afbeelding zien want ik heb ergens anders iets gelezen over "115 years off pride" of zoiets, maar wat ik hier zie is "get it from the source - this is live".


Supermariobros

Club Brugge heeft er een nederlaag bij, de landskampioen ging zwaar de boot in bij AA Gent: 4-1.

Dom balverlies van Vandelanoitte leidde tot de voorsprong van de Buffalo's. De Beule stuurde Bousoufa knap diep en de Nederlander rondde knap af: 1-0 na een aangename eerste helft.

Al na vijf minuten in de tweede helft verdubbelde Gent de score, ditmaal was De Beule de afwerker van dienst. Het werd nog erger voor Club, na een knappe actie scoorde Boussoufa zijn tweede van de avond. Portillo verzachte de pijn een kwartier voor tijd, maar weer Boussoufa bracht de 4-1 eindscore op het bord.

Door zijn overwinning komt AA Gent op een voorlopige vierde plaats, voor Club wordt zelfs een tweede plaats moeilijk om realiseren in deze competitie.

Tim C

Citaat van: VRTnieuws.net"Jan Ceulemans is ontslagen bij Club Brugge"
Volgens verschillende bronnen heeft Club Brugge zijn trainer Jan Ceulemans ontslagen. Club haalde de voorbije weken maar 5 op 18 en mag de titel vergeten.
Club Brugge geeft om 14u een persconferentie. Michel D'Hooghe wil het nieuws nog niet bevestigen, maar Jan Ceulemans zou dus ontslagen worden.

Ceulemans tekende vorig jaar een contract voor drie seizoenen bij Club. De ex-speler volgde Trond Sollied op.

Supermariobros

Citaat van: Tim C op 03 april 2006 - 14:02:03
Citaat van: VRTnieuws.net"Jan Ceulemans is ontslagen bij Club Brugge"
Volgens verschillende bronnen heeft Club Brugge zijn trainer Jan Ceulemans ontslagen. Club haalde de voorbije weken maar 5 op 18 en mag de titel vergeten.
Club Brugge geeft om 14u een persconferentie. Michel D'Hooghe wil het nieuws nog niet bevestigen, maar Jan Ceulemans zou dus ontslagen worden.

Ceulemans tekende vorig jaar een contract voor drie seizoenen bij Club. De ex-speler volgde Trond Sollied op.

Ontslagen of niet, Club zit in diepe crisis en vrijdag krijgen ze Zulte-Waregem op bezoek.  :D

FerrariMan

Citaat van: Jasper op 01 april 2006 - 15:16:34
Citaat van: FerrariMan op 29 maart 2006 - 13:31:41
De brugge fans hebben dringend nood aan Engelse les  ;D


Wat is daar fout aan? Ik denk dat wij een andere afbeelding zien want ik heb ergens anders iets gelezen over "115 years off pride" of zoiets, maar wat ik hier zie is "get it from the source - this is live".
De afbeelding is inderdaad aangepast.

Supermariobros

Citaat van: Tim C op 03 april 2006 - 14:02:03
Citaat van: VRTnieuws.net"Jan Ceulemans is ontslagen bij Club Brugge"
Volgens verschillende bronnen heeft Club Brugge zijn trainer Jan Ceulemans ontslagen. Club haalde de voorbije weken maar 5 op 18 en mag de titel vergeten.
Club Brugge geeft om 14u een persconferentie. Michel D'Hooghe wil het nieuws nog niet bevestigen, maar Jan Ceulemans zou dus ontslagen worden.

Ceulemans tekende vorig jaar een contract voor drie seizoenen bij Club. De ex-speler volgde Trond Sollied op.

Ondertussen is het bericht bevestigd, Emilio Ferrera volgt de Caje op.

Hamilton MASTER

Ook Verheyen werd ontslagen.

René Verheyen werd samen met Ceulemans ontslagen.

Ik vind het een slimme zet om Emilio coach te maken. Hij is een heel goede trainer die bijna onmiddellijk een ploeg terug op de rails zet.

Maar ik betwijfel of het Brugge van nu alles op de trainer kan steken.
Anderlecht had hetzelfde voor en ze ontsloegen Broos omdat de spelers een mentaliteitsprobleem hadden. Indien dit bij Brugge ook zo is, kan Emilio daar niet veel aan veranderen.
De spelers moeten veranderen en een waarschuwing krijgen, de trainer in dat geval niet.

We zullen wel zien, maar ze mogen zoals Mario zei niet teveel tijd verliezen, anders is Zulte vrijdag met de 3de plek weg!



Jasper

Ik denk niet dat Zulte derde zal worden. Mijn pronostiek voor de eindstand is Anderlecht - Standard - Gent - Brugge - Z-W.

Tim C

Ik moest Brugge al niet, en nu moet ik ze nog minder. Je laat een icoon als dat toch niet vallen omdat je derdes staat? Een slecht seizoen? Je staat derdes!

Ongelofelijk...

razzle_dazzle

Citaat van: Tim C op 03 april 2006 - 21:27:46
Ik moest Brugge al niet, en nu moet ik ze nog minder. Je laat een icoon als dat toch niet vallen omdat je derdes staat? Een slecht seizoen? Je staat derdes!

Ongelofelijk...

Haha...Ceulemans ontslagen om iemand als Ferrera te kunnen binnenhalen? Hallo, Degryse? D'Hooghe? Brugge? Bedoelt u DE Emilio? 
Ik heb in Ceulemans nooit een goede trainer gezien, maar wie zou beter doen met het huidige Club? Ik weet het niet, maar ze hebben voor het eerst in 5 jaar hun sterkhouders laten vertrekken, en ze vervangen door mindere goden en moeilijke karakters (Portillo, Balaban). Is het dan niet normaal dat je zwakker presteert omdat je automatismen weg zijn, je meer techniek hebt binnen gehaald en enkele jongeren erin dropt?

Zelfs Ferrera (wat heeft die al bewezen?) zou het niet beter doen dan Ceulemans. Straffe stoot van het Brugs bestuur.

Ik denk dat MDG hier de rotte appel is. De slechte resultaten bevestigen zijn "mislukte" aankopen en de Caje is nu het zwarte schaap. Ik vind het dan ook spijtig voor hem dat hij op die manier moet gaan. Hij was altijd correct en zocht nooit domme excuses na een nederlaag of na een slechte match en sloeg dikwijls de nagel op de kop. Ik wens hem dan nog het allerbeste met zijn verdere carriere als trainer en MDG moet vooral zijn transferpolitiek behouden.

Supermariobros

Citaat van: Jasper op 03 april 2006 - 16:35:48
Ik denk niet dat Zulte derde zal worden. Mijn pronostiek voor de eindstand is Anderlecht - Standard - Gent - Brugge - Z-W.

We zullen de competitie afsluiten op een 5e of 6e plaats. De laatste weken zijn we slecht bezig, we halen slechts een 5/15 uit onze laatste wedstrijden, maar tegen de topploegen staan we er wel. Het zou me niet verbazen als Genk nog boven ons eindigt maar dat zou zeker geen ramp zijn. We kunnen terugkijken op een prachtig seizoen en dan is een 5e of 6e plaats in de eindstand als neo-eersteklasser een fantastisch resultaat. Gans Waregem leeft naar de bekerwedstrijd van volgende week en ook bij de spelers zit dat in het achterhoofd, dat speelt allemaal mee bij het mindere presteren de laatste wedstrijden.

Maar vrijdag zal Club zich toch stevig mogen herpakken, of ze verliezenin één seizoen drie keer van Zulte-Waregem. Stel je voor dat zoiets gebeurt.  :D

Jonas

Ik zie Club toch nog derde worden en tegen Zulte zie is ze nog es winnen. Ferrera is iemand zoals Sollied, iemand die meer op powerplay speelt. En zo speelt Brugge beter vind ik.
www.f1-geschiedenis.be
----------------
Schumi World Champion in 1994-1995-2000-2001-2002-2003-2004
----------------
But Senna stays the best !!!!

razzle_dazzle

Citaat van: Finalforce op 06 april 2006 - 20:49:28
Ik zie Club toch nog derde worden en tegen Zulte zie is ze nog es winnen. Ferrera is iemand zoals Sollied, iemand die meer op powerplay speelt. En zo speelt Brugge beter vind ik.

Ach bij Brugge scheelde er veel meer dan de taktische onkunde van Ceulemans hoor. De ruggegraat van het elftal moesten ze tijdens de zomer laten gaan en die werden door andere 'namen' vervangen maar een Vermant bv. is geen Simons.

De trainerswissel getuigt van zeer weinig respect t.o.v de Caje en ik hoop dan ook dat Zulte of Gent die derde plaats kan pakken. Ferrera start tegen Zulte overigens met twee identieke spitsen: Portillo en Balaban, Verheyen verhuist terug naar rechts. Ik heb mijn twijfels bij die keuze.

alaf2

Mijn cluppie mag het weer proberen om via de play-offs de ere divisie te halen. :)

Helmond Sport,olè. :D

PSV maak je borst maar nat,eens zal het lukken. ;)
F1 race-manager- klasse 1
Hattrick-Helmond Kickers, div IV.49
eHockey-Helmond HockeyTeam,Superliga (baggerspel,zit vol bugs)
Cycling for fun - Helmond Cycling Team,div.3G
Footballstar - Tom Dijkstra (middenvelder)