Nieuwe voetbalcompetitie

Gestart door Supermariobros, 29 juli 2005 - 16:00:22

« vorige - volgende »

Wie wordt kampioen?

Anderlecht
6 (60%)
Standard
4 (40%)

Totaal aantal stemmen: 6

razzle_dazzle

Citaat van: Raikkonen MASTER op 28 februari 2006 - 11:48:16
Ze speelden gewoon te duidelijk op dat ene punt.

De bedoeling was om Brugge achteraan op te vangen en dan via een snelle omschakeling tegen te prikken. Eigenlijk op dezelfde manier als Roma had gedaan, maar zij deden het via combinaties door de centrale as en Standard probeerde het via lange halen richting Tchité en De Camargo, maar dat kwam er dus absoluut niet uit in de tweede helft. De flanken gingen minder druk zetten en plooiden te ver terug, waardoor de rouches zelden voor gevaar konden zorgen. D'Onofrio heeft dan natuurlijk niet het tactisch inzicht om een spits af te halen en een soort aanvallende middenvelder in te brengen om de ruimte tussen de linies kleiner te maken, Moreira was daar ideaal voor geweest en had Maertens en co veel meer in problemen kunnen brengen.

Supermariobros

Gert Verheyen stopt aan het eind van het seizoen. Gedaan met mekkeren dus op een voetbalveld voor hem.

The REAL BUTTON Freak

Dan zal hij een andere wij nodig hebben om geit te kunnen spelen.

razzle_dazzle

Citaat van: Supermariobros op 01 maart 2006 - 18:11:59
Gert Verheyen stopt aan het eind van het seizoen. Gedaan met mekkeren dus op een voetbalveld voor hem.

Pas op, ik heb wel respect voor Verheyen als voetballer hoor, Hij heeft voor Club Brugge genoeg diensten bewezen. Hij was geen sierlijke voetballer, maar wel eentje waar je op kon rekenen. Bovendien heeft hij veel belangrijke goals gemaakt voor zijn ploeg en ook de nationale ploeg had hem nog kunnen gebruiken na 2002  ;).
Maar het was wel een smeerlapke... een typische speler die geliefd wordt door zijn supporters en gehaat door al de rest  :).

The REAL BUTTON Freak

Toch, dan had ik liever Van der Elst (Franky en niet Leo) of Staelens in der tijd

Hamilton MASTER

Citaat van: The REAL Freak op 28 februari 2006 - 12:34:18
Ach zolang Anderlecht maar geen kampioen wordt kan het mij niet veel schelen, het is natuurlijk jammer dat Brugge niet heeft verloren.

Wat is er mis met Anderlecht ?



The REAL BUTTON Freak

Ik ben zelf een Antwerp supporter en heb altijd al iets tegen Anderlecht gehad.

Niets persoonlijk hoor ik moet de ploeg gewoon niet, Club Brugge ook niet.

Supermariobros

Club heeft duur puntenverlies geleden. Het ging met 2-0 onderuit op het veld van Lokeren. De thuisploeg kwam al vroeg op voorsprong, Bancé schiet op doel, Stijnen redt maar duwt de bal in de voeten van Camara: 1-0, de ruststand. Kort na rust haalt Doll Leko onderuit, strafschop. Miljojevic kiest de goede hoek en redt de strafschop van Vermant. Daarna kiest Club resoluut voor de aanval, het krijgt ook enkele zeer goede kansen maar Milojevic is in supervorm en keept foutloos. In blessuretijd zorgt Bancé voor een te hard verdict voor de bezoekers. Club doet een hele slechte zaak in de strijd om de titel.

Hamilton MASTER

Citaat van: Supermariobros op 04 maart 2006 - 20:13:07
Club heeft duur puntenverlies geleden. Het ging met 2-0 onderuit op het veld van Lokeren. De thuisploeg kwam al vroeg op voorsprong, Bancé schiet op doel, Stijnen redt maar duwt de bal in de voeten van Camara: 1-0, de ruststand. Kort na rust haalt Doll Leko onderuit, strafschop. Miljojevic kiest de goede hoek en redt de strafschop van Vermant. Daarna kiest Club resoluut voor de aanval, het krijgt ook enkele zeer goede kansen maar Milojevic is in supervorm en keept foutloos. In blessuretijd zorgt Bancé voor een te hard verdict voor de bezoekers. Club doet een hele slechte zaak in de strijd om de titel.

Fantastische match van Milo  :)



Jasper

Straks maakt Lierse Standard de winnaar van het weekend. :P

razzle_dazzle

Hmm GB is geen hapklare brok....maar het mag altijd ;).

Jasper

#356
En het had verdorie goed gekund ook.

- Lierse krijgt geen penalty
- Proto krijgt geen rood, waar hij de bal volledig meeschept, al dan niet bewust (dat hij naast de bal tacklet is al verdacht)
- Snoeckx krijgt na zijn eerste geel wegens protesteren een tweede gele kaart voor een "fout" waar hij Vanderhaeghe nog niet eens aanraakt en het is dan 9 tegen 10 (na twee terecht rode kaarten voor Andic en Wilhelmsson)
- René Trost wordt op de tribune gezet wegens redenen die hij zelf niet eens kent en waar vreemd genoeg ook geen beelden van bestaan

En nog een heleboel kleine dingen. Bij de rust moest het minstens 0-1 staan en 0-2 was niet eens overdreven geweest.

Verliezen op Anderlecht is op zich niet zo erg, maar op deze manier is het gewoon lichtjes onterecht en zeer frustrerend. Het zijn dan nog uitgerekend Goor en Frutos, twee spelers die we in heel de wedstrijd nog niet gezien hadden, die de eerste twee goals maken.


Geen punten op Anderlecht, maar laat deze wedstrijd Lierse "in hun gat bijten" zodat ze AA Gent volgende week nóg zwaarder kunnen verslaan. Onze licentie is betaald, dus nu gaan we ons niet via de sportieve weg laten degraderen.

FerrariMan

De grensrechter bij Anderlecht-Lierse is een buurman van me, tot die gekke vaststelling kwam ik vandaag.  :)

FerrariMan

Citaat van: Jasper op 05 maart 2006 - 21:10:09een "fout" waar hij Vanderhaeghe nog niet eens aanraakt
Toch, het scheelde een paar cm of het was wél raak, en dan lag Vanderhaege daar nu waarschijnlijk nog altijd op de grond. Terechte gele kaart was dat. Het is niet omdat hij hem net mist dat het geen vuile actie is.

Jasper

Komaan zeg, je geeft iemand toch geen tweede (!) geel wanneer je tegenstander een schwalbe maakt en dus zélf geel moet krijgen? De scheidsrechter had dit gewoon slecht gezien. Vandevelde deelde terecht de eerste twee rode kaarten uit en gaf ook een terechte penalty aan Anderlecht, maar veel ander goeds heb ik hem niet zien doen.

Wat ik daarnet nog vergeten was: die onterechte tweede gele kaart voor Snoeckx was ook de fase vanwaaruit de 0-2 werd gescoord! Dus een rode kaart en een doelpunt, is dat niet een al te zware straf voor een fout die er geen is?