Nieuwe voetbalcompetitie

Gestart door Supermariobros, 29 juli 2005 - 16:00:22

« vorige - volgende »

Wie wordt kampioen?

Anderlecht
6 (60%)
Standard
4 (40%)

Totaal aantal stemmen: 6

Hamilton MASTER

Hij had inderdaad al vaker rood moeten krijgen dan hij tot nu toe kreeg.

Hij jut steeds alles en iedereen op, komt spijkerhard tussen als er geen reden voor is en dergelijke.

Maar dat is zijn temperament. Daarbuiten is hij voor de Belgische competitie een schitterende voetballer. Maar over zijn hoogtepunt heen. Jammer.

Geen idee of hij ook zo goed zou draaien bij een ploeg als Lyon of Monaco ofzo.



razzle_dazzle

Citaat van: Raikkonen MASTER op 09 januari 2006 - 23:14:04
Hij had inderdaad al vaker rood moeten krijgen dan hij tot nu toe kreeg.

Hij jut steeds alles en iedereen op, komt spijkerhard tussen als er geen reden voor is en dergelijke.

Maar dat is zijn temperament. Daarbuiten is hij voor de Belgische competitie een schitterende voetballer. Maar over zijn hoogtepunt heen. Jammer.

Geen idee of hij ook zo goed zou draaien bij een ploeg als Lyon of Monaco ofzo.

Tja spelers als Aruna en De Bilde waren ook niet de heiligsten hé, de eerste gaf zelfs de scheidsrechter ooit een slag...op basis daarvan wordt de gouden schoen niet gewonnen. Wilhelmsson heeft ook het hatelijke trekje om telkens voor dood neer te vallen, daar kunnen we ook over gaan mekkeren, maar het zijn beide gewoon schitterende voetballers en zulke negatieve kantjes horen er nu eenmaal bij in het hedendaagse voetbal.
Conceicao is over zijn absolute hoogtepunt heen, maar hij zou nog makkelijk meekunnen met een Europese subtopper zoals pakweg...Fiorentina  ;),-,want zijn techniek en trapkunde zijn gebleven, zijn snelheid is niet veel afgebot en zijn vechtlust is mogelijk nog groter geworden.
Met alle respect maar voor zulke voetballers ga ik naar het voetbal kijken en niet voor brave huisvaders zoals Timmy Simons bijvoorbeeld  :).

razzle_dazzle

In voetbalmagazine stond er een mooi arikel over de roots van Sergio. Als ze het in de pers dan toch zo graag hebben over zijn gedrag op het veld, mogen ze het ook eens hebben over

- de manier waarop hij het verlies van zijn ouders heeft verwerkt
- de steun die hij biedt aan zijn familie in portugal
- de steun die hij heeft geboden aan de plaatstelijke voetbalploeg
- de steun die hij heeft geboden aan een plaatselijk weeshuis (of zoiets)
- ...

Ik vind het toch sterk hoe hij heeft kunnen omgaan met al de pech en miserie die hij in zijn jeugd heeft meegemaakt.

Maja, Wilhelmsson kan de bal beter tussen de benen spelen van een tegenstander en verdient dus ruimschoots de gouden schoen  ::).





Supermariobros

Op basis van de heenronde heeft de centrale scheidsrechterscommissie een fair-play klassement opgemaakt aan de hand van de gele en rode kaarten.

Anderlecht is fairste ploeg van de heenronde voor Beveren en Westerlo. Ger. Beerschot is de vuilste ploeg, copetitieleider Standard de op één na minst fairste ploeg.

FerrariMan

Citaat van: Razzle_dazzle op 15 januari 2006 - 06:53:23
In voetbalmagazine stond er een mooi arikel over de roots van Sergio. Als ze het in de pers dan toch zo graag hebben over zijn gedrag op het veld, mogen ze het ook eens hebben over

- de manier waarop hij het verlies van zijn ouders heeft verwerkt
- de steun die hij biedt aan zijn familie in portugal
- de steun die hij heeft geboden aan de plaatstelijke voetbalploeg
- de steun die hij heeft geboden aan een plaatselijk weeshuis (of zoiets)
- ...

Ik vind het toch sterk hoe hij heeft kunnen omgaan met al de pech en miserie die hij in zijn jeugd heeft meegemaakt.

Maja, Wilhelmsson kan de bal beter tussen de benen spelen van een tegenstander en verdient dus ruimschoots de gouden schoen  ::).





Het is altijd gemakkelijker om mensen onderuit te halen dan ze op te hemelen. Dat moet je als Ferrari-fan toch al gewoon zijn?  :)

razzle_dazzle

Citaat van: FerrariMan op 21 januari 2006 - 17:58:13
Citaat van: Razzle_dazzle op 15 januari 2006 - 06:53:23
In voetbalmagazine stond er een mooi arikel over de roots van Sergio. Als ze het in de pers dan toch zo graag hebben over zijn gedrag op het veld, mogen ze het ook eens hebben over

- de manier waarop hij het verlies van zijn ouders heeft verwerkt
- de steun die hij biedt aan zijn familie in portugal
- de steun die hij heeft geboden aan de plaatstelijke voetbalploeg
- de steun die hij heeft geboden aan een plaatselijk weeshuis (of zoiets)
- ...

Ik vind het toch sterk hoe hij heeft kunnen omgaan met al de pech en miserie die hij in zijn jeugd heeft meegemaakt.

Maja, Wilhelmsson kan de bal beter tussen de benen spelen van een tegenstander en verdient dus ruimschoots de gouden schoen  ::).





Het is altijd gemakkelijker om mensen onderuit te halen dan ze op te hemelen. Dat moet je als Ferrari-fan toch al gewoon zijn?  :)

Goh ja, soms vraag ik me wel af waarom ik nog moeite doe...de invloed van onze oh zo neutrale Vlaamse pers is toch zoveel sterker...

Supermariobros

Tussenstand: Standard - Zulte-Waregem 0-1, Als dat nu eens zo tot op het einde kon blijven. Binnen een klein halfuur weten we meer.

razzle_dazzle

Citaat van: Supermariobros op 21 januari 2006 - 19:21:18
Tussenstand: Standard - Zulte-Waregem 0-1, Als dat nu eens zo tot op het einde kon blijven. Binnen een klein halfuur weten we meer.
Kben blij da'k niet gaan kijken ben, onze dubbele meter hout(Negouai) kreeg weer de voorkeur van onzen dwerg (D'onofrio), Moreira heeft precies weer geen goesting want het is niet Anderlecht of Brugge he...achja nog een half uurke.  :)

Supermariobros

Standard - Zulte-Waregem 1-2, Mooie revanche voor onze thuisnederlaag en de overwinning is zeker verdiend.

In de eerste helft kreeg Z-Waregem de beste kansen, maar werd het twee keer teruggefloten voor buitenspel. Morreira kreeg de beste kans voor de bezoekers maar stond te slapen. In de tweede helft kon Salou in een drie-één situatie de wedstrijd beslissen maar hij was te egoïstisch. Een kwartier voor affluiten scoorde Niculae voor de thuisploeg de gelijkmaker. De Westvlamingen sloegen meteen terug met een doelpunt van Sergeant. Een verdiende overwinning voor de revelatie van het seizoen.

Wat ik nu zo jammer vindt hé, al 2X heb ik Belgacom tv aangevraagd maar in onze regio is het nog niet te ontvangen.  :'( En maar reclame maken hoor, dat ze er eerst eens voor zorgen dat het overal te ontvangen is.


Hamilton MASTER

Anderlecht gaat voluit voor de titel ;)



razzle_dazzle

Citaat van: Supermariobros op 21 januari 2006 - 19:54:28
Standard - Zulte-Waregem 1-2, Mooie revanche voor onze thuisnederlaag en de overwinning is zeker verdiend.

In de eerste helft kreeg Z-Waregem de beste kansen, maar werd het twee keer teruggefloten voor buitenspel. Morreira kreeg de beste kans voor de bezoekers maar stond te slapen. In de tweede helft kon Salou in een drie-één situatie de wedstrijd beslissen maar hij was te egoïstisch. Een kwartier voor affluiten scoorde Niculae voor de thuisploeg de gelijkmaker. De Westvlamingen sloegen meteen terug met een doelpunt van Sergeant. Een verdiende overwinning voor de revelatie van het seizoen.

Wat ik nu zo jammer vindt hé, al 2X heb ik Belgacom tv aangevraagd maar in onze regio is het nog niet te ontvangen.  :'( En maar reclame maken hoor, dat ze er eerst eens voor zorgen dat het overal te ontvangen is.



Eerst en vooral proficiat met de overwinning, absoluut verdiend hoor  ;). De poppen gaan weer aan het dansen in het Luikse, voorspelbaar he?  :)

Wat betreft Belgacom TV: wij hebben hier hetzelfde probleem, in een straat kan je het wel ontvangen, twee straten verderop niet.  :-\.

razzle_dazzle

Citaat van: Raikkonen MASTER op 21 januari 2006 - 19:56:42
Anderlecht gaat voluit voor de titel ;)

Niet te hoog van den toren blazen gij...wacht maar schoon tot straks.

Supermariobros

Citaat van: Razzle_dazzle op 21 januari 2006 - 20:02:06
Citaat van: Supermariobros op 21 januari 2006 - 19:54:28
Standard - Zulte-Waregem 1-2, Mooie revanche voor onze thuisnederlaag en de overwinning is zeker verdiend.

In de eerste helft kreeg Z-Waregem de beste kansen, maar werd het twee keer teruggefloten voor buitenspel. Morreira kreeg de beste kans voor de bezoekers maar stond te slapen. In de tweede helft kon Salou in een drie-één situatie de wedstrijd beslissen maar hij was te egoïstisch. Een kwartier voor affluiten scoorde Niculae voor de thuisploeg de gelijkmaker. De Westvlamingen sloegen meteen terug met een doelpunt van Sergeant. Een verdiende overwinning voor de revelatie van het seizoen.

Wat ik nu zo jammer vindt hé, al 2X heb ik Belgacom tv aangevraagd maar in onze regio is het nog niet te ontvangen.  :'( En maar reclame maken hoor, dat ze er eerst eens voor zorgen dat het overal te ontvangen is.



Eerst en vooral proficiat met de overwinning, absoluut verdiend hoor  ;)

Ik neem je felicitaties graag in ontvangst. Jullie wonnen bij ons, wij bij jullie. Toch mooi hé voetbal.  :)

@Raikkonen Master: Niet te vroeg juichen, wij moeten nog naar Anderlecht en op de laatste speeldag dan nog wel.

Hamilton MASTER

Klopt... En op 3de laatste speeldag spelen we thuis tegen Standard...

Wordt spannend einde van de competitie. Indien op dat moment nog niet beslist natuurlijk.



razzle_dazzle

En Harald Meyssen scoorde zojuist de 0-1 op A'lecht...