Nieuwe voetbalcompetitie

Gestart door Supermariobros, 29 juli 2005 - 16:00:22

« vorige - volgende »

Wie wordt kampioen?

Anderlecht
6 (60%)
Standard
4 (40%)

Totaal aantal stemmen: 6

The REAL BUTTON Freak

Alles is mogelijk in voetbal.

Aimé Antheunis heeft nu ook niets te doen, laat hem Lierse trainen.

Jasper

Nooooo way. Ik hoop dat dat nooit waar wordt. ;D ;D

The REAL BUTTON Freak

Waarom niet heeft toch al wat successen geboekt (niet met de rode duivels maar toch).

Ik denk alleen dat Lierse hem niet kan betalen.

Hamilton MASTER

Aimé zal terugkeren naar zijn Racing Genk. Dat denk ik.

Als Broos nog 1x een nederlaag haalt als die tegen Brussels, vliegt hij de laan uit. Wat Jos Vaessen ook zegt. De druk is te groot.



razzle_dazzle

Rekdal zou de ideale trainer voor Lierse zijn. Een boegbeeld voor de supporters en een voorbeeld voor de jeugd. Jammer genoeg is hij reeds bezet.

The REAL BUTTON Freak

De Noorse competitie is nu gedaan, dus nu is het de moment om te horen naar Rekdal. Tahamta zou ook een goede coach zijn, maar die verdiend te veel bij de jeugd van Ajax

Hamilton MASTER

Van Hanegem heeft zich net kandidaat gesteld bij Lierse.

Denk dat hij nog assistent was bij Oranje. Verbeter me als ik mis ben.
Hij speelde zelf héél lang geleden nog bij Feyenoord. Zou een mooie trainer zijn.



Supermariobros

Dit weekend staan enkele leuke affiches op het programma. Vooral de 3 leiders wacht een moeilijke klus.

Leider Standard sluit op zondagavond de speeldag af met een thuiswedstrijd tegen Westelo. Westerlo, samen met -Waregem de revelatie uit de competitiestart kan het de Luikenaars wel eens heel moeilijk maken. Achtervolger Anderlecht ontvangt thuis Charleroi, zeker een haalbare kaart voor de Brusselaars. De ploeg in vorm Club Brugge trekt naar de Gaverbeek. Daar staat hun ongetwijfeld een moeilijke middag te wachten.

Vanavond openen AA Gent en Lokeren de 13e speeldag, het Oostvlaamse derby bij uitstek.

Rode lantaarn G. Beerschot mag thuis lierse ontvangen. De ideale gelegenheid voor beide ploegen om de broodnodige punten te sprokkelen.

Verder staan er nog Cercle Brugge - St.- Truiden en Genk - Roeselare op het programma.

razzle_dazzle

Burgge wordt in de Vlaamse media weer onmiddellijk gebombardeerd tot best spelende ploeg...mag ik even de bedenking maken dat het in Anderlecht goed wegkwam, want die derde goal was GEEN offside. Thuis tegen Westerlo kregen ze een penalty cadeau (schwalbe Balaban), terwijl ze praktisch heel de match onderlagen, tegen Charleroi kenden ze met heel wat meeval door in de laatste 5 minuten nog de gelijkmaker te scoren en ook in Wenen was het niet al te best...objectiviteit troef? Ik dacht het niet, want o wee als Standard eens verliest zonder Conceicao  ::)...Need to say more?


Supermariobros

@Jasper: Ik heb met je te doen, 4-0 verlies in een rechtstreeks degradatieduel, dat zal hard aankomen voor de fans. De nieuwe trainer heeft een pak werk voor de boeg.
Trouwens, dom van Put buiten te gooien, hij heeft al bewezen een goede trainer te zijn en nu moeten ze hem verder betalen en ze zitten er al krap bij kas.


Hamilton MASTER

Het begon allemaal bij het aanstellen van Theyskens.
Hij heeft meer oog op het winst maken dan op de sportieve prestaties.

Hij kan de club financieel gezond maken, maar de resultaten blijven dan uit.
Hij wil teveel ineens en daar betaalt Lierse nu de prijs voor.

Theyskens zei onlangs nog dat hij een paar namen in zijn hoofd had van mensen die moeten vertrekken. Spelers dus.

Hoe in godsnaam kan hij vanuit zijn luie zetel zien hoe spelers hun best doen?

Hij ziet Lierse als een bedrijf, niet als een voetbalclub.

Put krijgt 500.000 € van Lierse. Stom van zo'n clausule uit te werken, stom van Theyskens.



Hamilton MASTER

Club Brugge erg zwak onderuit tegen Zulte-Waregem.

In een eerste helft die volledig werd gedomineerd door de thuisploeg kon Brugge geen vuist maken.
Na talloze gemiste kansen scoorde Salou na ruim 20 minuten de 1-0.
Een heel verdiende voorsprong.
Dicht bij de rust probeerde Club nog wel maar verder dan een schot op de lat van Balaban kwamen ze niet.

Na de rust nam Club het heft in handen. Na inbreng van Dufer en Lange ging het beter. Dufer zette voor en Lange kopte binnen. 1-1 op 20 minuten voor het einde.

Maar Club ging niet door. Ze kwamen er niet meer uit. Na een paar kansen voor Zulte was het uiteindelijk Dupré die na een hoekschop de 2-1 binnentikte. Dit allemaal 9 minuten voor tijd.

Club verspeelt zo heel kostbare punten en ziet Anderlecht 3 punten uitlopen. Standard speelt straks nog tegen Westerlo.



Hamilton MASTER

Waarom zoveel matchen van Standard zondagavond ?

Anderlecht nog maar 2x te pas gekomen, en dat waren de echte toppers.
Standard al tg Moeskroen, nu nog Westerlo etc...

Ben ik enige die dat raar vind? Geen kritiek, maar vind gewoon dat er ook andere clubs aan te pas mogen komen.



Supermariobros

Citaat van: Raikkonen MASTER op 06 november 2005 - 17:45:25
Club Brugge erg zwak onderuit tegen Zulte-Waregem.

In een eerste helft die volledig werd gedomineerd door de thuisploeg kon Brugge geen vuist maken.
Na talloze gemiste kansen scoorde Salou na ruim 20 minuten de 1-0.
Een heel verdiende voorsprong.
Dicht bij de rust probeerde Club nog wel maar verder dan een schot op de lat van Balaban kwamen ze niet.

Na de rust nam Club het heft in handen. Na inbreng van Dufer en Lange ging het beter. Dufer zette voor en Lange kopte binnen. 1-1 op 20 minuten voor het einde.

Maar Club ging niet door. Ze kwamen er niet meer uit. Na een paar kansen voor Zulte was het uiteindelijk Dupré die na een hoekschop de 2-1 binnentikte. Dit allemaal 9 minuten voor tijd.

Club verspeelt zo heel kostbare punten en ziet Anderlecht 3 punten uitlopen. Standard speelt straks nog tegen Westerlo.

Klopt, we hebben verdiend gewonnen van een zwak Club Brugge en komen daarmee 3e in de rangschikking. Knappe zege, knap voetbal, knappe prestatie  :D

Citaat van: Raikkonen MASTER op 06 november 2005 - 17:46:36
Waarom zoveel matchen van Standard zondagavond ?

Anderlecht nog maar 2x te pas gekomen, en dat waren de echte toppers.
Standard al tg Moeskroen, nu nog Westerlo etc...

Ben ik enige die dat raar vind? Geen kritiek, maar vind gewoon dat er ook andere clubs aan te pas mogen komen.

Daar ben ik het mee eens, vorige week Moeskroen-Standard en nu Standard-Westerlo. Ze mochten gerust een andere wedstrijd utgezonden hebben. Er stonden dit weekend genoeg andere leuke affiches op het programma.

razzle_dazzle

Die matchen worden op voorhand vastgelegd, Moeskroen-Standard werd op canal + ook altijd uitgezonden omdat het een Waalse derby is. Standard-Westerlo de week erop is idd vreemd, misschien omdat Westerlo het nu zo goed doet?
Anyway, ik ben er zeker van dat na de winterstop Standard minder aan bod zal komen en Anderlecht en Brugge meer.