Tabaksreclame

Gestart door bogief1, 26 juli 2005 - 11:19:16

« vorige - volgende »

Ferrari 2010

Citaat van: Mikacouli op 28 juli 2005 - 12:05:07
Wie zegt dat Johnie walker de hoofdsponser is? het is niet omdat hij zo min of meer west vervangt dat het plots de hoofdsponser word. Ze zullen idd rondrijden zoals op de foto te zien is. Het werd in februari al meegedeeld dat ze hier mee zouden rondrijden na de grote prijs van Hongarije. Maar dit weekend zullen ze er nog niet mee rijden denk ik doordat ze gesproken hebben onlangs dat dit de laatste gp was met de west livery.
De kleuren zullen dus niet veranderen voor het einde van het jaar. En ik verwacht zelfs niet dat hij zal veranderen volgend jaar. De kleuren doen toch nog altijd denken aan de WEST reclame en eigenlijk is dit een beetje onrechtstreekse reclame.
Het was toch eerst de bedoeling dat ze hoofdsponsor werden, niet? Maar het is precies anders uitgedraaid...
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

Mikacouli

Het is gewoon een vervanger voor west maar ik denk niet dat ze nu zullen werken met een hoofdsponser. Denk ook dat JW zoveel geld niet kan geven als west.

Doefie

Zoveel geld geven als West waarschijnlijk niet, maar ze werken wel op langere termijn dan een half jaar of anderhalf jaar.

The Iceman

Johnnie Walker wordt zowieso geen hoofdsponsor van het team Mclaren Mercedes. Het befaamde whiskymerk wordt enkel vermeld op de motorkap. Nieuwe hoofdsponsor is nog niet bekend, maar sommige bronnen spreken van BT telecom, Sony, Orange of Samsung.

Mikacouli

Citaat van: Snekuem op 28 juli 2005 - 17:15:57
Johnnie Walker wordt zowieso geen hoofdsponsor van het team Mclaren Mercedes. Het befaamde whiskymerk wordt enkel vermeld op de motorkap. Nieuwe hoofdsponsor is nog niet bekend, maar sommige bronnen spreken van BT telecom, Sony, Orange of Samsung.
Nja, of mss geen hoofdsponser. Is het nog niemand opgevallen dat McLaren al een paar nieuwe sponsers wist te strikken dit seizoen? OK, weliswaar ook door de degelijke resultaten maar dat geld hebben ze toch. Snekuem, waar heb je dat gehoord van die hoofdsponser?

The Iceman

Citaat van: Mikacouli op 28 juli 2005 - 21:14:02
Citaat van: Snekuem op 28 juli 2005 - 17:15:57
Johnnie Walker wordt zowieso geen hoofdsponsor van het team Mclaren Mercedes. Het befaamde whiskymerk wordt enkel vermeld op de motorkap. Nieuwe hoofdsponsor is nog niet bekend, maar sommige bronnen spreken van BT telecom, Sony, Orange of Samsung.
Nja, of mss geen hoofdsponser. Is het nog niemand opgevallen dat McLaren al een paar nieuwe sponsers wist te strikken dit seizoen? OK, weliswaar ook door de degelijke resultaten maar dat geld hebben ze toch. Snekuem, waar heb je dat gehoord van die hoofdsponser?
Stond iets van te lezen op het forum van Team Mclaren, maar zeker geen officiëel persbericht !

Ferrari 2010

#21
En vanaf vandaag is het verbod dan ook werkelijkheid. Geen reclame van tabak op de wagens vandaag dat zou het moeten zijn. Kdenk niet dat iemand dat aan zen been gaat lappen.
Er is eigenlijk alleen nog maar erover gesproken wat de teams ermee zullen doen. Maar niet over wat jullie er van vinden.

Ik vind het eigenlijk een beetje stom om het te verbieden. Ik zie het nut er niet van in, ik ben er namelijk van overtuigd dat degene die roken daar niet voor gekozen hebben omdat het op zijn favoriete F1-wagen stond. Hij heeft misschien wel dat merk gekozen of daarnaar overgestapt, maar enkel en alleen omda het op die wagen stond ermee begonnen? No way, geen mens is zo stom (hoop ik).
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

McChouffe

Citaat van: Schumi 2005 op 31 juli 2005 - 09:36:11
Kdenk niet dat iemand dat aan zen been gaat lappen.

Verkeerd gedacht  ;)

His leaving marks the end of an era in motor racing that he has defined by his mere presence.

Ferrari 2010

Citaat van: WebMachine op 31 juli 2005 - 15:58:58
Citaat van: Schumi 2005 op 31 juli 2005 - 09:36:11
Kdenk niet dat iemand dat aan zen been gaat lappen.

Verkeerd gedacht  ;)
Jah, maar valt Hongarije onder ede EU?
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

viperke82

is het iemand ook opgevallen dat ferrari nog met tabaksreclame reed in de race?

McChouffe

Citaat van: viperke82 op 31 juli 2005 - 16:51:34
is het iemand ook opgevallen dat ferrari nog met tabaksreclame reed in de race?

Net als Renault en Jordan.

His leaving marks the end of an era in motor racing that he has defined by his mere presence.

Alan Blues

Citaat van: Schumi 2005 op 31 juli 2005 - 16:15:19
Citaat van: WebMachine op 31 juli 2005 - 15:58:58
Citaat van: Schumi 2005 op 31 juli 2005 - 09:36:11
Kdenk niet dat iemand dat aan zen been gaat lappen.

Verkeerd gedacht  ;)
Jah, maar valt Hongarije onder ede EU?

Sinds enkele maanden wel. Denk ik...  ???

Ferrari 2010

Citaat van: viperke82 op 31 juli 2005 - 16:51:34
is het iemand ook opgevallen dat ferrari nog met tabaksreclame reed in de race?
Als dat bij niemand zou zijn opgevallen hadden ze de race niet gevolgd hé  ;)
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

McChouffe

Na afgeleid te zijn geweest door een artikel over Trappisten op Wikipedia, kan ik bevestigen dat Hongarije wel degelijk lid is van de EU  :)

His leaving marks the end of an era in motor racing that he has defined by his mere presence.

McLaren_über_alles

Citaat van: Schumi 2005 op 31 juli 2005 - 09:36:11
En vanaf vandaag is het verbod dan ook werkelijkheid. Geen reclame van tabak op de wagens vandaag dat zou het moeten zijn. Kdenk niet dat iemand dat aan zen been gaat lappen.
Er is eigenlijk alleen nog maar erover gesproken wat de teams ermee zullen doen. Maar niet over wat jullie er van vinden.

Ik vind het eigenlijk een beetje stom om het te verbieden. Ik zie het nut er niet van in, ik ben er namelijk van overtuigd dat degene die roken daar niet voor gekozen hebben omdat het op zijn favoriete F1-wagen stond. Hij heeft misschien wel dat merk gekozen of daarnaar overgestapt, maar enkel en alleen omda het op die wagen stond ermee begonnen? No way, geen mens is zo stom (hoop ik).

Uit een studie van een aantal jaar geleden is gebleken dat niemand gaat beginnen roken omdat er bv. op het favoriete team "West" staat. Hetgeen de tabaksreclame wel teweeg brengt is het feit dat mensen die bv gewoon zijn Marlboro te roken, nu willen overstappen naar bv West, omdat dit merk geassocieerd wordt met "hun" team...
Citaat van: Michael Schumacher over Lewis Hamilton
I really rate him for what he's done in such a short time -- arriving just last year and competing with [two-time champion Fernando] Alonso, and very often being quicker, speaks for itself.