Tabaksreclame

Gestart door bogief1, 26 juli 2005 - 11:19:16

« vorige - volgende »

bogief1

Nu de laatste GP met tabaksreclame verreden is, vraag ik me af hoe de teams er uit zullen zien.
Mag de logo er nu nog op staan, of is dit vanaf nu ook verboden?

McLaren ging halfweg het seizoen een nieuwe livery krijgen dacht ik, maar daar is heb ik niets meer van gehoord.
Weet iemand iets meer hierover?
A new chapter will begin soon: Bruno Senna

IVY440

Ze zouden er komend weekend al mee rijden dacht ik ergens gehoord te hebben.
Normaal gezien gaat de regel pas op zondag in maar om niets te moeten veranderen, zouden ze er vrijdag en zaterdag ook al mee rijden.

McChouffe

Ik dacht begrepen te hebben van de mannen van RTBF dat McLaren op vrijdag zal rijden met West, op zaterdag zonder hoofdsponsor en op zondag met Johnnie Walker.
Ik weet niks van de andere teams.

His leaving marks the end of an era in motor racing that he has defined by his mere presence.

Doefie

Heb ook gehoord dat McLaren op vrijdag nog met West rijdt, zaterdag niks en zondag met Johnny Walker.

Dit weekend vallen vier teams (Ferrari, McLaren, Renault, B.A.R.) zonder hoofdsponsor. De anderen hebben intussen al een andere hoofdsponsor.

Ferrari 2010

Mja, vallen zonder hoofdsponsor. McLaren heeft nu die Walker, BAR gaat waarschijnlijk met de look left ; look right afkomen, Ferrari zoals elke GP zonder tabaksreclame en wat Renault normaal doet weet ik niet maar ze zullen dat wel egwoon verder doen. Het is trouwens enkel in de Europese Unie-races en nog een paar andere.Hoeveel met blijven er nog over? Een 5-tal ofzo? Marlboro komt bij Ferrari al in de teamnaam voor, dus dat hebben ze ook weeral erbij en zo zullen ze nog wel dingen gaan zoeken om zo half reclame te kunenn maken. Marlboro gaat denk ik niet stoppen met de reclame. Want trouwens, als ze een er een variant van hun logo opzetten is het ook al inorde. Net zoals de Be On Edge van Jordan, ontbreken maar een paar letters en je hebt de hele naam. Zoiets denk ik dat Marlboro mee zal afkomen.
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

Mikacouli

Citaat van: Schumi 2005 op 26 juli 2005 - 12:34:30
Mja, vallen zonder hoofdsponsor. McLaren heeft nu die Walker, BAR gaat waarschijnlijk met de look left ; look right afkomen, Ferrari zoals elke GP zonder tabaksreclame en wat Renault normaal doet weet ik niet maar ze zullen dat wel egwoon verder doen. Het is trouwens enkel in de Europese Unie-races en nog een paar andere.Hoeveel met blijven er nog over? Een 5-tal ofzo? Marlboro komt bij Ferrari al in de teamnaam voor, dus dat hebben ze ook weeral erbij en zo zullen ze nog wel dingen gaan zoeken om zo half reclame te kunenn maken. Marlboro gaat denk ik niet stoppen met de reclame. Want trouwens, als ze een er een variant van hun logo opzetten is het ook al inorde. Net zoals de Be On Edge van Jordan, ontbreken maar een paar letters en je hebt de hele naam. Zoiets denk ik dat Marlboro mee zal afkomen.

Tjah, bij McLaren ook eh. Die rijden nog rond in de kleuren van West dus iedereen weet wel dat er ooit west op stond. Bij Renault zal er wel weer "team spirit" op komen te staan. Maar de meesten moeten nu nog een nieuwe hoofdsponser vinden. Ik geloof ook niet dat Walker de hoofdsponser wordt van McLaren. Ik denk niet dat ze evenveel zullen betalen dus ze mogen nog zoeken achter andere sponsers. Net zoals alle andere teams maar ze zitten er blijkbaar niet mee in want de laatste 6 maanden hebben we niks van grote sponsers vernomen.

The Iceman

Citaat van: bogief1 op 26 juli 2005 - 11:19:16
Nu de laatste GP met tabaksreclame verreden is,
In Europa bedoel je waarschijnlijk ???

Doefie

Citaat van: Schumi 2005 op 26 juli 2005 - 12:34:30
Net zoals de Be On Edge van Jordan, ontbreken maar een paar letters en je hebt de hele naam. Zoiets denk ik dat Marlboro mee zal afkomen.

Ik zie het al op de Ferrari's staan: "M r b r" --> symboliseert het gevoel bij de Italianen dit seizoen ;D

bogief1

Zijn er nog geen foto's van de McLaren's met nieuwe livery of geven ze er geen show rond?
A new chapter will begin soon: Bruno Senna

Doefie

Geven er waarschijnlijk niets rond en krijgen we pas dit weekend voor het eerst te zien.

Jasper

Misschien presentatie morgen (donderdag, voor het weekend dus)?

Doefie

Zullen in elk geval in het oog houden :)

Doefie

Op www.mclaren.com iets teruggevonden dat dateert van 22 februari, of het dus ook zo gaat zijn is nog maar de vraag:



Naam van de coureur in plaats van de naam West, en Johnnie Walker krijgt zijn plaats op de wagen (hier te zien op de luchthapper/rollbar)

Jasper

Beetje weinig reclame voor een hoofdsponsor, nee?

Aan de ene kant hoop ik op een volledig nieuwe livery, maar aan de andere kant is al de merchandise dan verouderd hé (ik heb een vlag en een jas (die jas heeft mijn vader gekocht in Maleisië voor 17 euro ;D)).

Mikacouli

Wie zegt dat Johnie walker de hoofdsponser is? het is niet omdat hij zo min of meer west vervangt dat het plots de hoofdsponser word. Ze zullen idd rondrijden zoals op de foto te zien is. Het werd in februari al meegedeeld dat ze hier mee zouden rondrijden na de grote prijs van Hongarije. Maar dit weekend zullen ze er nog niet mee rijden denk ik doordat ze gesproken hebben onlangs dat dit de laatste gp was met de west livery.
De kleuren zullen dus niet veranderen voor het einde van het jaar. En ik verwacht zelfs niet dat hij zal veranderen volgend jaar. De kleuren doen toch nog altijd denken aan de WEST reclame en eigenlijk is dit een beetje onrechtstreekse reclame.