Race nr 13: GP van Hongarije

Gestart door dj Peter, 25 juli 2005 - 20:30:43

« vorige - volgende »

Wie wint de GP van Hongarije?

Alonso
Raikkonen
M.Schumacher
Montoya
J.Trulli
Barrichello
Fisichella
R.Schumacher
Heidfeld
Webber
iemand anders

IVY440

Citaat van: Schumi 2005 op 27 juli 2005 - 15:22:44RB was uitgevallen door problemen met de suspension

;D ;D ;D
Klein probleempje:

dj Peter

En Ferrari blijft testen...wat haalt het uit zal je denken,maar op een dag staan ze er weer.

Ferrari 2010

Citaat van: IVY440 op 27 juli 2005 - 16:00:59
Citaat van: Schumi 2005 op 27 juli 2005 - 15:22:44RB was uitgevallen door problemen met de suspension

;D ;D ;D
Klein probleempje:

Oei  :-[ :-[ :-[, kwist niet meer dat er zoiets gebeurd was. Ik ging enkel op de info op deze pagina af:
http://www.formula1.com/archive/grandprix/2003/30.html

Sja, en dan denk je niet zo erg  ;D ;D ;D
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

supersteven

mijn voorspelling is
1 micheal schumacher
2 jenson button
3 mark webber
let the sunshine shine in your heart

Jasper

En alweer eet ik m'n schoen op als die voorspelling waarheid wordt. ;)

Ferrari 2010

Citaat van: Jasper op 27 juli 2005 - 23:22:46
En alweer eet ik m'n schoen op als die voorspelling waarheid wordt. ;)
Sja, ik snap ook niet dat mensen zo kunnen blijven denken. Ik heb men broer gisteren aangeraden om een andere voorspelling te plaatsen. Die had ook zoiets mafs gezet  ::)
Maar kheb MS er nu wel terug bijgezet, als ze zeggen dat ze een 1-2 gaan scoren, dan moet een p3 er toch wel inzitten hé  :P
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

Ferrari 2010

CitaatVolgens berichten in de media zou Button het team van Frank Williams zelfs een bedrag van 3,5 miljoen dollar hebben aangeboden om hem nog een jaar langer bij BAR te laten rijden. Button zou met name de Cosworth-motoren niet zien zitten. "BAR biedt mij de beste kansen om de volgende Britse wereldkampioen te worden. Ik begrijp de positie van Williams, maar Frank moet ook begrip kunnen opbrengen voor mijn situatie. Om volgend jaar competitief te kunnen zijn moet een team samenwerken met een autofabrikant die zich volledig inzet", zei Button tegen Autosport.
bron: f1racing

Khad dit eigenlijk wel verwacht. Hij is niet slim geweest om zo vroeg al voor Williams te tekenen voor 2006. BAR is momenteel veel sterker...
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

Jasper

Heeft hij al getekend misschien?

Tim C

Hij had een contract met Williams voor 2005-2006 getekend

2005 ging niet door, maar voor 2006 ligt hij zo gezegd nog wel onder contract

Jasper

Ah, ik dacht dat heel dat contract afgebroken was maar blijkbaar dus niet.

Ferrari 2010

Button is er een soep van aan het maken, het is te hopen dat hij int vervolg 2 keer nadenkt voor hij een contract tekent. Hij mag eigenlijk van geluk spreken dat BAR hem heeft tegengehouden dit jaar, want ander stond hij nog verder van huis  ::)
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

Jasper

Hij moet geen 2 keer nadenken, zijn management is toch nog altijd de eerste schuldige hoor.

DerMika

Citaat van: Jasper op 28 juli 2005 - 12:26:45
Hij moet geen 2 keer nadenken, zijn management is toch nog altijd de eerste schuldige hoor.
Dan moet hij mss 2x nadenken over zijn management ;)
The Dude abides

Jasper


Ferrari 2010

Citaat van: Jasper op 28 juli 2005 - 13:04:35
Da's iets anders :)
Mja, je gaat me toch niet zeggen dat zijn management zegt van 'jij gaat naar team X' en Button wil daar absoluut niet heen, hij naar team X zou gaan? Uiteindelijk tekent hij zijn eigen contracten hé  ;)
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.