Man van de race: Duitsland

Gestart door Ferrari 2010, 24 juli 2005 - 15:37:41

« vorige - volgende »

Wie reed de beste race in Duitsland 2005

Alonso
0 (0%)
Montoya
22 (66.7%)
Button
1 (3%)
Fisichella
0 (0%)
M. Schumacher
10 (30.3%)
R. Schumacher
0 (0%)
Coulthard
0 (0%)
Massa
0 (0%)
Klien
0 (0%)
Barrichello
0 (0%)

Totaal aantal stemmen: 25

mike

Citaat van: Roel op 26 juli 2005 - 14:00:43
Citaat van: mike op 26 juli 2005 - 02:16:45
Er was eens een GP in Hongarije waar ene Thierry Boutsen won voor ene Senna. Ayrton of zo heette die gast, maar da's allemaal gebeurd in een ver verleden, toen de dieren nog spraken en de helft van onze forum bevolking nog niet geboren was, dus misschien is het wel pure mythologie. Rara wie van beide sneller was, maar er niet voorbij geraakte... Rara wat zijn commentaar na de race was over rijders die trager zijn en toch verdiend winnen...

Geen idee of mijn hond toen al sprak en of ik al tot het rijk der levenden behoorde, denk van wel, maar ben nu wel benieuwd wat Senna zei?

Dat was in 1990.

Zoals ik eigenlijk al aangaf: dat et aan hem (Senna) was om het gat te vinden en niet aan Boutsen om er een te openen ook al hield hij iedereen (niet enkel Senna) op; en dat "onze Thierry" dus een prachtprestatie had neergezet en bijgevolg ook verdiend gewonnen had. Snekuem heeft wel gelijk dat het goede vrienden waren, maar ik denk niet dat dat voor Senna veel uit maakte. Die wou als hij in zijn karretje zat maar 1 ding: winnen.

Ik heb zopas een tijd lang op internet zitten zoeken naar de originele commentaren als referentie, maar in 1990 stond ook internet nog in zijn kinderschoenen (ik zat er destijds 2 jaar op en heb uit eerste hand mogen ervaren hoe piepklein het netJE toen nog was, wat is dat hier sindsdien veranderd zeg...) en veel info uit die tijd ontbreekt dan ook.