Man van de race: Duitsland

Gestart door Ferrari 2010, 24 juli 2005 - 15:37:41

« vorige - volgende »

Wie reed de beste race in Duitsland 2005

Alonso
0 (0%)
Montoya
22 (66.7%)
Button
1 (3%)
Fisichella
0 (0%)
M. Schumacher
10 (30.3%)
R. Schumacher
0 (0%)
Coulthard
0 (0%)
Massa
0 (0%)
Klien
0 (0%)
Barrichello
0 (0%)

Totaal aantal stemmen: 25

Alan Blues

Citaat van: Schumi 2005 op 25 juli 2005 - 16:40:41
Citaat van: Alan Blues op 25 juli 2005 - 16:19:20
Hoe kan MS nu man van de race genoemd worden??  :o :o
Hij is 5de vertrokken en is 5de geëindigd. Hij heeft zich laten voorbij gaan door piloten die veel sneller waren dan hijzelf...

Wat mij betreft is Montoya toch wel de man van de race.
hij heeft zich niet zomaar laten voorbijgaan hé, zonder dat die banden zo hard vrsleten waren had hij minstens 3de of 4de geworden!

Zonder kapotte wagen was Kimi gewonnen... Als, als, als... Als mijn tante een snor had, was het mijn nonkel... ;)

razzle_dazzle

Ach schumi laat het gewoon zijn  :). We weten toch al langer dan vandaag dat sommigen er keer op keer in slagen iedere prestatie van een racer, exclusief diegene die hun zilveren voorkeur krijgen, te minimaliseren. Enkel hun favorieten presteren door hun kwaliteiten en al de rest valt onder de factoren:

a) Geluk
b) Pech

Tot de volgende race  :-X.

dj Peter

Het heeft niks met dit topic te maken maar ik wil dit toch ff kwijt: laat schumi een week met de Renault rijden en hij rijdt iedereen naar huis...   Ik wil maar zeggen: hij is nog steeds in prima vorm! (net als DC trouwens) Of zoals ze bij ons zeggen: Ge moet nen ouwen aap geen smoele leren trekken..  ;)

mike

Citaat van: SaffierFM op 25 juli 2005 - 14:58:37
Citaat van: Mikacouli op 25 juli 2005 - 13:18:48
Mede de snelste ronde en het tempo dat hij reed het hele weekend wil ik kiezen voor Kimi. Aangezien deze er niet tss staat koos ik voor Montoya. Wat Schumacher gepresteerd heeft zou ik totaal niet weten. Zijn er hier mensen die een andere race gezien hebben? :-\
Er zijn blijkbaar mensen die alleen de McLarens zien rijden hebben. Gezien de toestand van de banden van de Ferrari met het nummer 1 op de neus en gelet op het feit dat er problemen waren met de benzinetoevoer, heeft MS prima gereden. En vijfde is nog altijd beter dan niet finishen.

Problemen met de benzinetoevoer? Geef eens een bron (ben eventjes te lui om zelf te zoeken  :) ).

jw83

Citaat van: Schumi 2005 op 25 juli 2005 - 08:43:55
Citaat van: jw83 op 25 juli 2005 - 00:40:55
Citaat van: Schumi nr1 op 24 juli 2005 - 15:43:11
Ik heb ook voor Schumacher gekozen. Montoya is het net  niet geworden, ik vond wat Schumacher gepresteerd heeft iet indrukwekkender.

mijn bek valt open van verbazing.

schumi maakt een goede start rijdt langetijd op P3 rond en kan alonso niet volgen. Button rijdt P4 enkan de Duitser wel volgen en schumi rijdt kleurloos op P3 rond en toen Button en later fisichella hem inhaalde.

zo ging de race hoor..., niet schumi die van P20 komt en naar P5 rijdt  ;D

montoya krijgt mijn stem dus
Heb je gelijk in, hij heeft plaatsen verloren ipv gewonnen. Maar je hebt die banden zelf ook wel gezien. Hij heeft JF toch wel zeer lang achter zich kunnen houden, net zoals Button, die de eerste ronde niets sneller was dan Schumi, hij had 2s achterstand en die bleven constant.
En dan nog, het is een eigen mening topic, ik kies voor Schumi  ;) ;D

van mij mag je die mening hebben, alleen hij molt zelf zijn achterbanden..., de minardi's en barrichello hadden er toch ook geen last van. puur eigenschuld dat zijn banden eraan gingen.

en button kan er wel achterhangen maar op moment dat hij ervoorbij was reed die ook met grote stappen snel thuis weg van die duitser

Amateur

CitaatProblemen met de benzinetoevoer? Geef eens een bron (ben eventjes te lui om zelf te zoeken :) ).
CitaatUnd zu den Reifenproblemen, die wir hatten und wegen der er ich Jenson Button nicht halten konnte, kam am Ende, als Giancarlo Fisichella mich angriff, noch ein Problem mit der Benzinzufuhr. Der Motor setzte einige Male aus, so konnte ich mich in diesem Moment nicht wehren und Giancarlo konnte vorbeigehen.
Michael Schumacher website

dj Peter

Citaat van: mike op 25 juli 2005 - 23:01:26
Citaat van: SaffierFM op 25 juli 2005 - 14:58:37
Citaat van: Mikacouli op 25 juli 2005 - 13:18:48
Mede de snelste ronde en het tempo dat hij reed het hele weekend wil ik kiezen voor Kimi. Aangezien deze er niet tss staat koos ik voor Montoya. Wat Schumacher gepresteerd heeft zou ik totaal niet weten. Zijn er hier mensen die een andere race gezien hebben? :-\
Er zijn blijkbaar mensen die alleen de McLarens zien rijden hebben. Gezien de toestand van de banden van de Ferrari met het nummer 1 op de neus en gelet op het feit dat er problemen waren met de benzinetoevoer, heeft MS prima gereden. En vijfde is nog altijd beter dan niet finishen.

Problemen met de benzinetoevoer? Geef eens een bron (ben eventjes te lui om zelf te zoeken  :) ).
http://www.f1racing.nl/nl/news.php?newsID=93704

mike

Citaat van: jw83 op 25 juli 2005 - 23:24:38

van mij mag je die mening hebben, alleen hij molt zelf zijn achterbanden..., de minardi's en barrichello hadden er toch ook geen last van. puur eigenschuld dat zijn banden eraan gingen.

Ik weet niet wat de Minardis opgelegd hadden, maar RN reed met hardere banden dan MS. Voor de rest viel het juist op dat MS heel erg zijn best deed om zijn banden te sparen, wetend dat ze gevaar liepen: altijd erg proper en vooral niet glijden. (Zo ook opgemerkt door de heren van LaDeux, dus ik ben niet alleen.)

Overigens was er mogelijks nog een ander "probleem". De avond voor de race heeft Bridgestone overleg gepleegd met een aantal partijen over specifiek de zachte banden. Ze maakten zich zorgen dat die het niet zouden uithouden wegens een constructiefout.

Citaat van: jw83 link=topic=7753.msg165236#msg165236
en button kan er wel achterhangen maar op moment dat hij ervoorbij was reed die ook met grote stappen snel thuis weg van die duitser

Er was eens een GP in Hongarije waar ene Thierry Boutsen won voor ene Senna. Ayrton of zo heette die gast, maar da's allemaal gebeurd in een ver verleden, toen de dieren nog spraken en de helft van onze forum bevolking nog niet geboren was, dus misschien is het wel pure mythologie. Rara wie van beide sneller was, maar er niet voorbij geraakte... Rara wat zijn commentaar na de race was over rijders die trager zijn en toch verdiend winnen...

Roel

Citaat van: mike op 26 juli 2005 - 02:16:45
Er was eens een GP in Hongarije waar ene Thierry Boutsen won voor ene Senna. Ayrton of zo heette die gast, maar da's allemaal gebeurd in een ver verleden, toen de dieren nog spraken en de helft van onze forum bevolking nog niet geboren was, dus misschien is het wel pure mythologie. Rara wie van beide sneller was, maar er niet voorbij geraakte... Rara wat zijn commentaar na de race was over rijders die trager zijn en toch verdiend winnen...

Geen idee of mijn hond toen al sprak en of ik al tot het rijk der levenden behoorde, denk van wel, maar ben nu wel benieuwd wat Senna zei?
God save Mclaren

The Iceman

Citaat van: Roel op 26 juli 2005 - 14:00:43
Citaat van: mike op 26 juli 2005 - 02:16:45
Er was eens een GP in Hongarije waar ene Thierry Boutsen won voor ene Senna. Ayrton of zo heette die gast, maar da's allemaal gebeurd in een ver verleden, toen de dieren nog spraken en de helft van onze forum bevolking nog niet geboren was, dus misschien is het wel pure mythologie. Rara wie van beide sneller was, maar er niet voorbij geraakte... Rara wat zijn commentaar na de race was over rijders die trager zijn en toch verdiend winnen...

Geen idee of mijn hond toen al sprak en of ik al tot het rijk der levenden behoorde, denk van wel, maar ben nu wel benieuwd wat Senna zei?
Maar Ayrton en Thierry waren dan ook goede vrienden hé ! Boutsen van start tot finish aan de leiding met zijn 'tragere' Williams Renault met de hete adem van een Mclaren Honda in zijn nek. Dat waren nog eens glorietijden voor F1 in België  :)

DerMika

Citaat van: Razzle_dazzle op 25 juli 2005 - 17:49:15
Ach schumi laat het gewoon zijn  :). We weten toch al langer dan vandaag dat sommigen er keer op keer in slagen iedere prestatie van een racer, exclusief diegene die hun zilveren voorkeur krijgen, te minimaliseren. Enkel hun favorieten presteren door hun kwaliteiten en al de rest valt onder de factoren:

a) Geluk
b) Pech

Tot de volgende race  :-X.
Ik heb zo den indruk dat je de laatste tijd nogal serieus aan het veralgemenen bent...

Maar dit geheel terzijde natuurlijk
The Dude abides

Alan Blues

Citaat van: DerMika op 26 juli 2005 - 17:24:04
Citaat van: Razzle_dazzle op 25 juli 2005 - 17:49:15
Ach schumi laat het gewoon zijn  :). We weten toch al langer dan vandaag dat sommigen er keer op keer in slagen iedere prestatie van een racer, exclusief diegene die hun zilveren voorkeur krijgen, te minimaliseren. Enkel hun favorieten presteren door hun kwaliteiten en al de rest valt onder de factoren:

a) Geluk
b) Pech

Tot de volgende race  :-X.
Ik heb zo den indruk dat je de laatste tijd nogal serieus aan het veralgemenen bent...

Maar dit geheel terzijde natuurlijk

;D ;D

Mikacouli

Citaat van: DerMika op 26 juli 2005 - 17:24:04
Citaat van: Razzle_dazzle op 25 juli 2005 - 17:49:15
Ach schumi laat het gewoon zijn  :). We weten toch al langer dan vandaag dat sommigen er keer op keer in slagen iedere prestatie van een racer, exclusief diegene die hun zilveren voorkeur krijgen, te minimaliseren. Enkel hun favorieten presteren door hun kwaliteiten en al de rest valt onder de factoren:

a) Geluk
b) Pech

Tot de volgende race  :-X.
Ik heb zo den indruk dat je de laatste tijd nogal serieus aan het veralgemenen bent...

Maar dit geheel terzijde natuurlijk

Nee, ik heb ook dat gevoel. 1 woord zeggen en het ligt er al op ::)
Ik weet niet of het met Ferrari te maken heeft maar ik vermoed van wel.

McChouffe

Citaat van: DerMika op 26 juli 2005 - 17:24:04
Citaat van: Razzle_dazzle op 25 juli 2005 - 17:49:15
Ach schumi laat het gewoon zijn  :). We weten toch al langer dan vandaag dat sommigen er keer op keer in slagen iedere prestatie van een racer, exclusief diegene die hun zilveren voorkeur krijgen, te minimaliseren. Enkel hun favorieten presteren door hun kwaliteiten en al de rest valt onder de factoren:

a) Geluk
b) Pech

Tot de volgende race  :-X.
Ik heb zo den indruk dat je de laatste tijd nogal serieus aan het veralgemenen bent...

Maar dit geheel terzijde natuurlijk

Heb je het woordje "sommigen" gezien in de 2e zin van Razzle? Nogal moeilijk om dan te veralgemenen ;)

His leaving marks the end of an era in motor racing that he has defined by his mere presence.

razzle_dazzle

Nee hoor Mika, ik heb wel moeite met het feit dat prestaties van bv Alonso of Schumacher geminimaliseerd worden. En het is zeer vermoeiend om telkens opnieuw tegen vooroordelen en clichés op te boksen.  :)