Man van de race: Duitsland

Gestart door Ferrari 2010, 24 juli 2005 - 15:37:41

« vorige - volgende »

Wie reed de beste race in Duitsland 2005

Alonso
0 (0%)
Montoya
22 (66.7%)
Button
1 (3%)
Fisichella
0 (0%)
M. Schumacher
10 (30.3%)
R. Schumacher
0 (0%)
Coulthard
0 (0%)
Massa
0 (0%)
Klien
0 (0%)
Barrichello
0 (0%)

Totaal aantal stemmen: 25

Roel

Citaat van: Roel op 24 juli 2005 - 18:06:55
Citaat van: viperke82 op 24 juli 2005 - 16:02:51
montoya heeft gewoon veeeeeeeel geluk gehad.
schumi heeft nog eens laten zien hoe goed hij eigenlijk wel is.

duidelijk gekozen voor schumi

veeeeel geluk, sterke post man... ::)

Shumacher had het moelijker dan JPM volgens mij, maar eindigde wel "maar" 5e. Mooie gevechten op het einde, maar man van de ganse race en niet van de laatste stint is dan toch JPM voor mij.
God save Mclaren

Supermariobros

Ik heb voor Montoya gekozen, sterke race en perfecte strategie

razzle_dazzle

Schumacher, reed gewoon een heel sterke race.
Montoya zijn opmars was ook knap maar die Mclaren is gewoon zo verdomd snel en hij heeft het ondertussen al meerdere malen gedaan dus zo indrukwekkend is het niet meer, beetje vergelijkbaar met de suprematie van de Ferrari vorig jaar.


viperke82

Citaat van: Schumi 2005 op 24 juli 2005 - 16:58:47
Citaat van: Raicouli op 24 juli 2005 - 16:19:58
Veel geluk???????Waar haal je dat vandaan?

Shumi heeft een sterke race gereden maar komt zelf nog na alonso en button.
Maar man van de race (of beter het weekend)is zeker kimi

Op ITV hadden ze het ook over de man van de race.Alonso=sterke race,montoya =idem , shumi kwam zelf niet ter sprake maar martin brundle had alle lof voor kimi en vond dat hij het sterks gepresteerd had.

Alleen jammer voor het kampioenschap.

Geluk heeft hij inderdaad niet gehad, buiten Kimi is er geen grote tegenstander uitgevallen. Hij was gewoon sneller, en had het geluk (ok, hij had 1 keer geluk  ;D) dat Trulli zijn job bij de duitse spoorwegen op had gegeven.
Kimi klan niet echt man van de race zijn vind ik. Hij heeft ze ten eerste al niet uit gereden, en voor de rest heeft hij niet veel moeten doen, was gewoon sterker. Is net hetzelfde als zeggen dat Alonso man van de race was. Doe heeft er eigenlijk ook niets voor moeten doen.

als de helft van het deelnemersveld voor je neus opzij schuift, heb je dan geen geluk? ja toch

Ferrari 2010

Citaat van: viperke82 op 24 juli 2005 - 19:38:56
Citaat van: Schumi 2005 op 24 juli 2005 - 16:58:47
Citaat van: Raicouli op 24 juli 2005 - 16:19:58
Veel geluk???????Waar haal je dat vandaan?

Shumi heeft een sterke race gereden maar komt zelf nog na alonso en button.
Maar man van de race (of beter het weekend)is zeker kimi

Op ITV hadden ze het ook over de man van de race.Alonso=sterke race,montoya =idem , shumi kwam zelf niet ter sprake maar martin brundle had alle lof voor kimi en vond dat hij het sterks gepresteerd had.

Alleen jammer voor het kampioenschap.

Geluk heeft hij inderdaad niet gehad, buiten Kimi is er geen grote tegenstander uitgevallen. Hij was gewoon sneller, en had het geluk (ok, hij had 1 keer geluk  ;D) dat Trulli zijn job bij de duitse spoorwegen op had gegeven.
Kimi klan niet echt man van de race zijn vind ik. Hij heeft ze ten eerste al niet uit gereden, en voor de rest heeft hij niet veel moeten doen, was gewoon sterker. Is net hetzelfde als zeggen dat Alonso man van de race was. Doe heeft er eigenlijk ook niets voor moeten doen.

als de helft van het deelnemersveld voor je neus opzij schuift, heb je dan geen geluk? ja toch
niet echt vind ik. Hij is goed uit de eerste bochten gekomen, daar was heel wat herrie en hij heeft daar de mooiste lijn kunnen nemen en er bijgevolg veel gepasseerd. Dan had hij er nog maar 9 te gaan, in een hele race, om op p2 te eindigen. Het ging inderdaad gemakkelijk. Maar hij had het ook gekund zonder die goede eerste ronde hoor. Het is dit seizoen al vaker aangetoond dat je met een goede strategie ver kan komen.
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

The Iceman

Montoya ! Heeft zijn domme blunder van gisteren knap rechtgezet met een uitstekende race. Als hij van de eerste rij had kunnen starten had hij zeker, in deze situatie, gewonnen.

jw83

#21
Citaat van: Schumi nr1 op 24 juli 2005 - 15:43:11
Ik heb ook voor Schumacher gekozen. Montoya is het net  niet geworden, ik vond wat Schumacher gepresteerd heeft iet indrukwekkender.

mijn bek valt open van verbazing.

schumi maakt een goede start rijdt langetijd op P3 rond en kan alonso niet volgen. Button rijdt P4 enkan de Duitser wel volgen en schumi rijdt kleurloos op P3 rond en toen Button en later fisichella hem inhaalde.

zo ging de race hoor..., niet schumi die van P20 komt en naar P5 rijdt  ;D

montoya krijgt mijn stem dus

Ferrari 2010

Citaat van: jw83 op 25 juli 2005 - 00:40:55
Citaat van: Schumi nr1 op 24 juli 2005 - 15:43:11
Ik heb ook voor Schumacher gekozen. Montoya is het net  niet geworden, ik vond wat Schumacher gepresteerd heeft iet indrukwekkender.

mijn bek valt open van verbazing.

schumi maakt een goede start rijdt langetijd op P3 rond en kan alonso niet volgen. Button rijdt P4 enkan de Duitser wel volgen en schumi rijdt kleurloos op P3 rond en toen Button en later fisichella hem inhaalde.

zo ging de race hoor..., niet schumi die van P20 komt en naar P5 rijdt  ;D

montoya krijgt mijn stem dus
Heb je gelijk in, hij heeft plaatsen verloren ipv gewonnen. Maar je hebt die banden zelf ook wel gezien. Hij heeft JF toch wel zeer lang achter zich kunnen houden, net zoals Button, die de eerste ronde niets sneller was dan Schumi, hij had 2s achterstand en die bleven constant.
En dan nog, het is een eigen mening topic, ik kies voor Schumi  ;) ;D
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

IVY440

Heb Montoya gekozen omdat Kimi er niet bij stond. Kimi superqualify, goede race maar weer pech.
Montoya was behoorlijk goed, maar had de fout van de qualify niet mogen maken (daarom is het ook Man van de race ;) )

Mikacouli

Mede de snelste ronde en het tempo dat hij reed het hele weekend wil ik kiezen voor Kimi. Aangezien deze er niet tss staat koos ik voor Montoya. Wat Schumacher gepresteerd heeft zou ik totaal niet weten. Zijn er hier mensen die een andere race gezien hebben? :-\

Ferrari 2010

Citaat van: Mikacouli op 25 juli 2005 - 13:18:48
Mede de snelste ronde en het tempo dat hij reed het hele weekend wil ik kiezen voor Kimi. Aangezien deze er niet tss staat koos ik voor Montoya. Wat Schumacher gepresteerd heeft zou ik totaal niet weten. Zijn er hier mensen die een andere race gezien hebben? :-\
Ik vind gewoon dat hij goed gepresteerd heeft. Ten eerste al gezien de prestatie van RB, hoewel deze te verwaarlozen is omdat hij verkeerde banden had gekozen ofzo. En ten tweede, hij had ook niet de beste banden gekozen. heeft met een mindere wagen Buton toch een hele tijd achter zich kunnen houden, en heeft ook JF niet zomaar laten passeren. Dat Kimi er niet tussen staat. Tsja, om man van de race te zijn moet je die eigenlijk ook uitrijden hé  ;) Zijn race sttelde amper iets voor. Was van het begin de sterkste, had hij niet moeten stoppen dan had hij zonder problemen gewonnen. Niet echt iets spectaculairs dus zie ik ook niet in waarom hij de titel van 'man van de race'  ;)  :D
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

dj Peter

#26
Citaat van: Mikacouli op 25 juli 2005 - 13:18:48
Mede de snelste ronde en het tempo dat hij reed het hele weekend wil ik kiezen voor Kimi. Aangezien deze er niet tss staat koos ik voor Montoya. Wat Schumacher gepresteerd heeft zou ik totaal niet weten. Zijn er hier mensen die een andere race gezien hebben? :-\
Er zijn blijkbaar mensen die alleen de McLarens zien rijden hebben. Gezien de toestand van de banden van de Ferrari met het nummer 1 op de neus en gelet op het feit dat er problemen waren met de benzinetoevoer, heeft MS prima gereden. En vijfde is nog altijd beter dan niet finishen.

Alan Blues

Hoe kan MS nu man van de race genoemd worden??  :o :o
Hij is 5de vertrokken en is 5de geëindigd. Hij heeft zich laten voorbij gaan door piloten die veel sneller waren dan hijzelf...

Wat mij betreft is Montoya toch wel de man van de race.

Ferrari 2010

Citaat van: Alan Blues op 25 juli 2005 - 16:19:20
Hoe kan MS nu man van de race genoemd worden??  :o :o
Hij is 5de vertrokken en is 5de geëindigd. Hij heeft zich laten voorbij gaan door piloten die veel sneller waren dan hijzelf...

Wat mij betreft is Montoya toch wel de man van de race.
hij heeft zich niet zomaar laten voorbijgaan hé, zonder dat die banden zo hard vrsleten waren had hij minstens 3de of 4de geworden!
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

Bjorn

Montoya natuurlijk. Wat zijn die Mclarens sterk... (Helaas niet betrouwbaar)  ::) Dom van zaterdag maar een tweede plaats is toch wel super! Mooie race ook van M.S. !!
De Mens: In Het Gras![/color]