Welke film zag jij het laatst?

Gestart door Martin, 15 juli 2005 - 22:52:05

« vorige - volgende »

Enzo


Edwin90


Kootje

 8)

Yogi was ik altijd al fan van.
Die ga ik dan ook zeker kijken ook al ben ik 42.  :P
Animatie blijft leuk.

Kootje

Zoals beloofd ,


Op zich wel 'n aardige komedie met sommige hilarische momenten.
Helaas zijn die te schaars en is de rest niet grappig genoeg om het 'n aanrader te maken.
Wat mij betreft krijgt deze film maar 2*

Kootje

Niet zo nieuw meer ,maar wel zéér aangrijpend.
Een absolute MUST SEE *****




JimPunkRawker

#1835


****



**

Samenwerking tussen regisseurs Quentin Tarantino en Robert Rodriguez in dezelfde periode gemaakt.
Met 2 totaal verschillende films, echter zijn ze beide een ode aan de oude amerikaanse 'Grindhouse' Films
Dit waren bioscopen waar voornamelijk exploitatiefilm werden gedraaid.




F1 REM
5 zeges, 16 podiums, 7 poles, 227 punten
27 zeges, 85 podiums, 29 poles, 1860 punten, 443 races

Kootje

Jaaah.....goede films.  8)

Ben groot fan van die 2 gasten.
Vooral Tarantino ,maar dat komt omdat die echt alleen maar doet wat hij leuk vindt.
Rodriguez de commersie nog weleens boven artistieke vrijheden ,zoals met de SpyKids films.

Maar over 't algemeen genomen: BRILJANTE REGISEURS !!!  8) 

Senergy

heb een tijdje geleden "Drive Angry" gezien in 3D

Was mijn eerste film in 3D, heb wel even moeten wennen aan dat stomme brilletje (draag zelf al een bril is dus niet zo gemakkelijk al is er wel rekening meegehouden)
Maar Nicolas Cage op zijn best, serieus met af een toe een leuke kwinkslag en voor de rest veel bloed, knappe vrouwen (altijd belangrijk) en een paar prachtige volbloed muscle-cars 8)
You don't have to be smart to be fast, but you have to be smart to stay fast!!

Kootje

#1838
Net mijn eerste ervaring met 3D opgedaan.
Kan niet zeggen dat ik er echt van onder de indruk ben geraakt.
Gelukkig was de film zelf wel top.



PIRATES of the CARRIBEAN 4 "on stranger tides"

0634



** Altijd lastig, een sequel. Zeker als deel 1 door de jaren heen een imposante status heeft gekregen. Maar dit deel valt ook wel tegen. Vooral de plotwending op het eind (waar ik niet over uit zal wijden aangezien mensen misschien de film nog een keer willen zien).

Kootje

Vond het inderdaad 'n zwakke film ,zoals zo vaak bij sequels het geval is.
Zal ook deels komen doordat hij nogal gehyped werd ,maar sowieso 'n stuk matiger dan deel 1.

Edwin90



Deel 1 was briljant! Het verhaal van deel 2 is exact hetzelfde, alleen alles wat ze uitspoken in de nacht is anders. Wel een leuke film maar weinig verrassend als je deel 1 gezien hebt.

Kootje


0634


gloudiesaurus



Vond de film verrassend goed! Prachtige beelden en ook het verhaal is sterk. 5 gevangen die uit een Goelag (werkkamp) in Siberië ontstappen en vervolgens helemaal naar India lopen.
Film schijnt waargebeurd te zijn, als wordt dat ook de betwist.

***
GPPits.net: als Formule 1 een passie is