Welke film zag jij het laatst?

Gestart door Martin, 15 juli 2005 - 22:52:05

« vorige - volgende »

Folkert

Alexander.
Geweldige film, over een geweldig man.
Vraag me altijd af: hoe zou die tijd zijn geweest. Heerlijke tijd leek mij dat.
Trotse vader van Rosalie(L)

Martin

Over welke Alexander hebben we het?

The REAL BUTTON Freak

Citaat van: Martin op 07 juli 2008 - 20:10:56
Over welke Alexander hebben we het?


Die van het café op de hoek met zen rare puist op zen neus.


Folkert

Citaat van: The REAL BUTTON  Freak op 08 juli 2008 - 10:49:47
Citaat van: Martin op 07 juli 2008 - 20:10:56
Over welke Alexander hebben we het?


Die van het café op de hoek met zen rare puist op zen neus.


ja mag hij? hij is al meer dan 3200 jaar oud.

Alexander the great.
Trotse vader van Rosalie(L)

Martin

Ik zou echt niet in die tijd willen leven. :P

Folkert

Citaat van: Martin op 08 juli 2008 - 22:21:20
Ik zou echt niet in die tijd willen leven. :P
Mij lijkt het echt heerlijk. Het oude Egypte, of het oude Griekenland. Babylon. Of in het Mezoicum. Maar dan wil ik wel iets groter zijn.
Trotse vader van Rosalie(L)

Martin

The Contract

****

Director:...  Bruce Beresford

Cast:
Morgan Freeman ...  Carden
John Cusack ...  Ray
Jamie Anderson ...  Chris
Alice Krige ...  Miles
Megan Dodds ...  Sandra
Corey Johnson ...  Davis
Jonathan Hyde ...  Turner

Tijdens zijn begeleiding van het ziekenhuis naar de gevangenis, slaan de mannen van huurmoordenaar Frank Carden toe en deze komt, samen met zijn politiebegeleider in de auto te water. Ray Keene en zijn zoon Chris, die in het nabijgelegen natuurgebied kamperen, vinden de huurmoordenaar en Ray is vastbesloten Frank mee te nemen. Maar dan krijgt het drietal de mannen van Frank achter zich aan.

Trailer:


Martin


Alan Blues

Gisteren naar The Blues Brothers 2000 gekeken... Blijft een flauw afkooksel ven de eerste Blues Brothers film...

*

amp

Gisteren Kung Fu Panda gezien, ik weet het ik ben en blijf een klein kind! Kheb er wel van genoten.

Alan Blues

Citaat van: amp op 19 juli 2008 - 17:23:16
Gisteren Kung Fu Panda gezien, ik weet het ik ben en blijf een klein kind! Kheb er wel van genoten.

Het siert je dat je dat zelf toegeeft...  :D :D :D :D :D

(Grapje, hé!)

Martin

Total Recall

**

Director: ...Paul Verhoeven

Cast:
Arnold Schwarzenegger ...  Douglas Quaid / Hauser
Sharon Stone ...  Lori
Rachel Ticotin ...  Melina
Ronny Cox ...  Vilos Cohaagen
Michael Ironside ...  Richter
Marshall Bell ...  George / Kuato
Mel Johnson Jr. ...  Benny
Michael Champion ...  Helm

Douglas Quaid kan zijn droom, een reis naar Mars, niet betalen. Hij besluit in plaats hiervan een virtuele vakantie in z'n hersenen te laten implanteren. Dit gaat echter fout: Quaid herinnert zich dat hij een geheim agent is, en reist naar Mars af om de rebellen aldaar te helpen. Of zijn al de dingen die hij meemaakt onderdeel van z'n geïmplanteerde vakantie?

Trailer:


Martin

The Assassination of Jesse James

****

Een hele zit. Dik twee uur film. Maar dat was het wel waard.

Director: ... Andrew Dominik

Cast:
Brad Pitt ...  Jesse James
Mary-Louise Parker ...  Zee James
Brooklynn Proulx ...  Mary James
Dustin Bollinger ...  Tim James
Casey Affleck ...  Robert Ford
Sam Rockwell ...  Charley Ford

Western over de moord op de beruchte schurk en revolverheld Jesse James, op 3 april 1882.

Een film over de legende Jesse James gezien vanuit het oogpunt van Robert Ford, die niet alleen grote bewondering voor de snelste schutter van het Wilde Westen had, maar zich ook bij zijn bende aansloot. Langzaam maar zeker ziet Ford echter in dat James niet de perfecte held is uit de boekjes.

Trailer:



Eric

ben het met je eens Martin...zeer goede film

Martin

Midnight Run

***1/2

Director: ... Martin Brest

Cast:
Robert De Niro ...  Jack Walsh
Charles Grodin ...  Jonathan Mardukas
Yaphet Kotto ...  FBI Agent Alonzo Mosely
John Ashton ...  Marvin Dorfler
Dennis Farina ...  Jimmy Serrano
Joe Pantoliano ...  Eddie Moscone

Premiejager Jack Walsh (De Niro) wordt ingeschakeld om boekhouder Jonathan "The Duke" Mardukas (Grodin) op te sporen, nadat deze 15 miljoen dollar gestolen heeft van maffiabaas Jimmy Serrano. Walsh, een voormalig politieagent, kan met deze klus 100.000 dollar verdienen als hij hem voor vrijdag middernacht in Los Angeles kan afleveren. Tegelijkertijd jagen ook de FBI, de maffia en een andere premiejager op Mardukas.

Walsh vindt Mardukas snel in zijn schuilplaats in New York, maar als hij weer aan boord van het vliegtuig terug naar Los Angeles probeert te komen wordt hij geweigerd doordat Mardukas beweert vliegangst te hebben. Zo wordt Walsh gedwongen een alternatieve manier te vinden om hem naar Los Angeles te brengen, wat tot verschillende komische situaties leidt. Daarnaast wordt hij door zijn concurrentie dwarsgezeten.

Trailer: