Welke film zag jij het laatst?

Gestart door Martin, 15 juli 2005 - 22:52:05

« vorige - volgende »

McChouffe


His leaving marks the end of an era in motor racing that he has defined by his mere presence.

Tim C



Jasper

#919
Gisteren ook Pirates 3 gezien. Ondanks de slechte cinema in Lier (ik heb geen surround-geluid gemerkt en er viel zowel links als rechts een stuk van het beeld naast het witte scherm ::)) vond ik het wel een zeer goede film, al moest ik dikwijls té hard nadenken om het verhaal volledig te snappen.

****

EDIT: ik heb het Wikipedia-artikel over deze film eens gelezen. Nu pas is de allerlaatste scène (na de generiek, dus voor degenen die de film nog moeten zien: blijf zitten tot na de generiek!) helemaal volledig duidelijk. Ik snapte wel wie de personages waren, maar er is nog meer betekenis die volgens Wikipedia onduidelijk is omdat er een scène uit de bioscoopversie van de film is weggelaten.

Tim C

Ik wist dat ik moest blijven zitten! Dagnabbit!

Jasper

Ik blijf altijd zitten tijdens de generiek, al is het maar om te genieten van de muziek. :) Ik snap niet waarom mensen altijd zo naar buiten moeten stormen vanaf dat het scherm zwart is.

Tim C

Omdat het warm was in de zaal en mijn zetel al drie uur mijn lichaamswarmte had aangenomen ;)

McChouffe

Citaat van: Jasper op 26 mei 2007 - 15:45:33
al moest ik dikwijls té hard nadenken om het verhaal volledig te snappen.

Dat had ik dus soms ook.

His leaving marks the end of an era in motor racing that he has defined by his mere presence.

Jasper

Ik heb anders wel graag films waar je bij mag nadenken, maar ik denk niet dat dat hier zo bedoeld was... het was gewoon onduidelijk met momenten. Het was soms heel lastig om te weten wie nu aan welke kant stond. :)

Tim C

Citaat van: Jasper op 27 mei 2007 - 18:24:20
Ik heb anders wel graag films waar je bij mag nadenken, maar ik denk niet dat dat hier zo bedoeld was... het was gewoon onduidelijk met momenten. Het was soms heel lastig om te weten wie nu aan welke kant stond. :)
Dat is een beetje het probleem met heist films. Ik was ook even de draad kwijt maar vrij snel daarna pikten ze me weer mee.


Laatste Film
Insomnia ****

McChouffe

Citaat van: Jasper op 27 mei 2007 - 18:24:20
Het was soms heel lastig om te weten wie nu aan welke kant stond. :)

My thoughts exactly.

His leaving marks the end of an era in motor racing that he has defined by his mere presence.

Hamilton MASTER




Tim C

Perfume ***
Niet slecht, maar verschrikkelijk traag...

Jasper

Citaat van: Hamilton MASTER op 28 mei 2007 - 13:00:55
shhht niet teveel verklappen ;)

Ik heb erop gelet en ik denk toch niet dat we iets verklapt hebben eigenlijk. :)