Welke film zag jij het laatst?

Gestart door Martin, 15 juli 2005 - 22:52:05

« vorige - volgende »

McChouffe


His leaving marks the end of an era in motor racing that he has defined by his mere presence.

razzle_dazzle


Supermariobros

#603

dj Peter


Eric

the da vinci code **** mooi en goed, spijtig dat je in de helft van het verhaal bijna alles weet...

Jasper

Dat is de eerste goede commentaar die ik van deze film lees. Ik heb in een recensie gelezen dat de regie op niets trekt...

McChouffe

Citaat van: Jasper op 26 mei 2006 - 18:59:11
Dat is de eerste goede commentaar die ik van deze film lees. Ik heb in een recensie gelezen dat de regie op niets trekt...

Ik vond het ook een goede film, ook al kende ik het verhaal volledig (heb het boek gelezen).
Tja ... recensies ... "de beste stuurlui staan aan wal" denk ik dan altijd.

His leaving marks the end of an era in motor racing that he has defined by his mere presence.

Mikacouli

Ook gezien, en ik vond 'm prachtig eigenlijk. Ik hou van zo'n films.
Ah critici kennen er meestal zelf niks van. Zo beweerden ze dat 'Sophie' slecht geacteerd was, wat totaal geen waar is. Zeker een aanrader en een must eigenlijk voor al wie het boek gelezen heeft.

Hamilton MASTER

Het begin vond ik meer op een documentaire lijken, het 2de deel was dan weer vol actie.



IVY440

Heb hem ook al gezien en op voorhand is er genoeg over gezegd zodat je het verhaal al deels kent, maar toch is het mooi om te zien. Het lijkt idd een docu maar dan met enkele fictie-elementen. Ben eigenlijk wel benieuwd wat er waar is van de heilige bloedlijn :)

daan

De Da Vinci Code, ik ga binnenkort eerst het boek lezen. Ik wilde wel naar de film maar als ik het allemaal zo hoor betwijfel ik of dat de moeite is..

Hier hoor ik ook voor het eerst een positief geluid over de film :P


daan

Mwah Constantine geef ik toch nog 3 sterren. Zo heel vreselijk is die niet, je moet alleen goed blijven opletten want anders snap je er geen klote meer van na een uur ofzoiets.

McChouffe

Hiep Hiep Rahoe van Urbanus

GENIAAL  ;D ;D ;D ;D

His leaving marks the end of an era in motor racing that he has defined by his mere presence.