gezocht

Gestart door kevin, 24 mei 2005 - 18:34:56

« vorige - volgende »

kevin

Beste forummers,

via deze weg had ik graag jullie hulp gekregen. Voor een collega ben ik op zoek naar een een wallpaper van Kim Clijsters. Via haar officiële website heb ik reeds geprobeerd, maar als ik hiervan een foto gebruik als achtergrond, is deze niet volledig beeldvullend.

Wie kan mij helpen bij mijn zoektocht?

Greetz
Kevin
Schumacher rulez!

Jasper

Hoe heet die site ook al weer? Oh ja, Google.

Hier zijn er 3 mooie te vinden: http://www.sport.be/kimclijsters/nl/fancorner/funstuff/

Jasper

#2

kevin

Beste Forummers,

kan er iemand mij een url bezorgen waar ik enkele wallpapers van Tom Boonen kan vinden.

Alvast bedankt voor de respons.

Met vriendelijke groeten
Kevin
Schumacher rulez!

Tim C


viperke82

Citaat van: Tim C op 11 juli 2005 - 23:10:17
Jezus Christus, hoe kan eeen mens zo lui zijn  ::)

eum, ik vind dat jij op deze moment het recht niet hebt om die woorden uit te spreken, terwijl je 2 race's achter staat met de webstrijd.

Tim C

Man, ik werk van 14 uur tot 22 uur. En ik zit dan niet achter een bureautje, en dan heb je nog de elf kilometer heen en de elf kilometer terug met de fiets. MAG IK AUB OOK NOG EEN LEVEN HEBBEN?

We kunnen niet allemaal even zielig zijn als jou...

viperke82

wel eum, ik doe 15 km heen en 15 terug en ik sta ook in ploegen.

ik slaag er toch nog in om zaterdag avond uit te gaan, mijn site up to date te houden, gaan te repeteren en concerten te geven, fuif + kermis voor te bereiden, ...  EN mijn webstrijd in te vullen en op het forum te kijken

waarom kan jij dat dan niet? :s

(en niet pissig antwoorden met een persoonlijke aanval of mijn post deleten want dat zou tegen de regels zijn)

en nu terug on-topic

kevin

Citaat van: Tim C op 11 juli 2005 - 23:10:17
Jezus Christus, hoe kan eeen mens zo lui zijn  ::)

Had anders wel al gezocht via de zoekmachines. Via de website van Tom Boonen zie ik toch geen downloadbare wallpapers.

Greetz
Kevin
Schumacher rulez!