OS 2012: Londen

Gestart door Scuderia Ferrari, 06 juli 2005 - 14:12:28

« vorige - volgende »

Scuderia Ferrari

Dat is vandaag bekend gemaakt. Ik ga zeker een kijkje nemen. 8)

Jasper

Yup. Ik heb nog een hele hoop reacties gevolgd op BBC en TF2. Hoe uiteenlopend dat is. ;D

Ergens vind ik het wel spijtig aangezien Parijs dichter bij de deur is dan Londen. In Londen gaan kijken ligt iets moeilijker dan gaan kijken in Parijs. En Vlaanderen 2016 kunnen we wel op onze buik schrijven...

Scuderia Ferrari

Citaat van: Jasper op 06 juli 2005 - 14:25:07
Yup. Ik heb nog een hele hoop reacties gevolgd op BBC en TF2. Hoe uiteenlopend dat is. ;D

Ergens vind ik het wel spijtig aangezien Parijs dichter bij de deur is dan Londen. In Londen gaan kijken ligt iets moeilijker dan gaan kijken in Parijs. En Vlaanderen 2016 kunnen we wel op onze buik schrijven...
Ergens ben ik wel blij dat de arrogantie van de Fransen eens een forse tik heeft gehad. Maar ook vanuit Rotterdam is Parijs makkelijker te bereiken dan Londen. Dan maar een retourvlucht vanuit Zestienhoven 8-)
En gratis kaarten van de hockeybond (afhankelijk van de selectie)

Ferrari 2010

Citaat van: Jasper op 06 juli 2005 - 14:25:07
Yup. Ik heb nog een hele hoop reacties gevolgd op BBC en TF2. Hoe uiteenlopend dat is. ;D

Ergens vind ik het wel spijtig aangezien Parijs dichter bij de deur is dan Londen. In Londen gaan kijken ligt iets moeilijker dan gaan kijken in Parijs. En Vlaanderen 2016 kunnen we wel op onze buik schrijven...
Dat Vlaanderen er nog maar even mee wacht. Nun zoveel gaan investeren en nadien geen geld meer hebben omdat we de spelen zouden hebben georganiseerd? Neen dank u. Antwerpen (of Vlaanderen) 2020 lijkt me realistischer. Zeker omdat eerst Parijs nog zal moeten passeren, daar kunnen wij nooit boven...
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

Scuderia Ferrari

Helaas voor de Belgen, maar ik hoor telkens dat Nederland een bod naar voren brengt in 2024.
Rotterdam zal dan waarschijnlijk de stad worden.
:P

razzle_dazzle

Mooi voor Londen! Ik had eigenlijk wel gehoopt dat het Moskou zou worden, dat zou een serieuze opsteker geweest zijn voor het nogal grijze imago van Rusland.
En voor mij hoeven de O.S. hier niet te komen, België kan beter investeren in andere zaken zoals: de verkeersinfrastructuur, de veiligheid in de grote steden en de kwijnende economie.

Bjorn

Spijtig, had het liever in Parijs gezien. De kans zat er dan nog in dat ik misschien eens naar de O.S. ging kijken. Naar Engeland ga ik niet, spreekt me allerminst aan.  :)
De Mens: In Het Gras![/color]

Rippie

Ik ga zeker proberen er naar toe te gaan. Maar dat is nog toekomstmuziek natuurlijk.  In zeven jaar kan veel gebeuren...  ::)

London of Parijs. Had toch liever Parijs, maar London is ook dichtbij.
Formerly known as MrF1 ;)

De geschiedenis is het heden, gezien door de toekomst

Tim C

Citaat van: Razzle_dazzle op 06 juli 2005 - 15:36:44
En voor mij hoeven de O.S. hier niet te komen, België kan beter investeren in andere zaken zoals: de verkeersinfrastructuur, de veiligheid in de grote steden en de kwijnende economie.
Want voor de OS moet je niet investeren in dingen zoals verkeersindrastructuur, veiligheid en een kwijnende economie?

Ik dacht anders dat die dingen vrij belangrijk waren voor het succes van zo'n spelen...

Ferrari 2010

Citaat van: Tim C op 07 juli 2005 - 11:50:25
Citaat van: Razzle_dazzle op 06 juli 2005 - 15:36:44
En voor mij hoeven de O.S. hier niet te komen, België kan beter investeren in andere zaken zoals: de verkeersinfrastructuur, de veiligheid in de grote steden en de kwijnende economie.
Want voor de OS moet je niet investeren in dingen zoals verkeersindrastructuur, veiligheid en een kwijnende economie?

Ik dacht anders dat die dingen vrij belangrijk waren voor het succes van zo'n spelen...
eigenlijk wel, maar de OS zijn plaatselijk. 1 stad, of misschien 2 als die éne te klein is.
Maar Razzle zal bedoelen dat je dan ook geld moet gaan steken in al die infrastructuur voor de gebouwen. Je moet zoveel speciale sporthallen bouwen, en nog zoveel andere dingen. Trouwens, geen enkele weg in belgië zou de toestroom aankunnen. Dan moet je veel geld gaan steken in grote snelwegen, parkeerplaatsen enzo, die later niet volledig gebruikt worden maar wel onderhouden moeten worden...
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

razzle_dazzle

Citaat van: Schumi 2005 op 07 juli 2005 - 12:23:23
Citaat van: Tim C op 07 juli 2005 - 11:50:25
Citaat van: Razzle_dazzle op 06 juli 2005 - 15:36:44
En voor mij hoeven de O.S. hier niet te komen, België kan beter investeren in andere zaken zoals: de verkeersinfrastructuur, de veiligheid in de grote steden en de kwijnende economie.
Want voor de OS moet je niet investeren in dingen zoals verkeersindrastructuur, veiligheid en een kwijnende economie?

Ik dacht anders dat die dingen vrij belangrijk waren voor het succes van zo'n spelen...
eigenlijk wel, maar de OS zijn plaatselijk. 1 stad, of misschien 2 als die éne te klein is.
Maar Razzle zal bedoelen dat je dan ook geld moet gaan steken in al die infrastructuur voor de gebouwen. Je moet zoveel speciale sporthallen bouwen, en nog zoveel andere dingen. Trouwens, geen enkele weg in belgië zou de toestroom aankunnen. Dan moet je veel geld gaan steken in grote snelwegen, parkeerplaatsen enzo, die later niet volledig gebruikt worden maar wel onderhouden moeten worden...

Idd en de investeringen zouden een serieuze financiële kater betekenen. Kijk maar wat voor miserie Griekenland nu weer heeft, ze dachten ook ff de O.S. te organiseren...Mijn punt was dus dat ze beter kunnen investeren die noodzakelijk en duurzaam zijn en niet tijdelijk om iets te organiseren wat we eigenlijk niet aankunnen.

Jasper

Oh ja, nog iets, ik keek live op een Nederlandse post (weet niet of het 1 of 2 was, waarschijnlijk 2), en die wisten blijkbaar al voor de toespraak van Rogge wat hij ging zeggen, of het was niet live, in ieder geval klopte er iets niet, want de ondertitels van wat Rogge zei, verschenen al voor hij het gezegd had, dus stond er al "Londen" op mijn scherm voor Rogge ook daadwerkelijk "London" zei. ??? :D