Belg Heylen zegt Minardi af

Gestart door Martin, 05 juli 2005 - 19:48:00

« vorige - volgende »

Doefie

Citaat van: Martin op 06 juli 2005 - 21:56:23
Als er een topic is met lof over een Belg in de F1 lees ik hem niet helemaal na.
Geen tijd voor, heb ook nog iets voor 'de andere' site te schrijven.
Daar gaat meer tijd inzitten dan je denkt.
Vandaar mijn nieuwe topic.
En al open ik 25 nieuwe topics, je sluit ze maar als het je niet aanstaat.
Maar Doef, daar hoef je niet bang voor te zijn.
Ik zag het nieuws, las het niet op jullie site, en dacht een nieuw bericht te kunnen plaatsen.

Ik kan geen topics sluiten, dus geen vrees ;) Maar tegen ons wordt altijd gezegd dat je moet antwoorden in dezelfde topic of daar dan geen nieuw topic voor openen... tja dan begrijp ik de reactie van Jasper ook ;)

Citaat van: Martin op 06 juli 2005 - 21:56:23Maar ja, the story of my life, ik word weer niet begrepen. :'(

Enige troost, ik heb dat zo vaak voor.

Jasper

Er was al een bericht in een ander topic dat Heylen de F1 afzegt dus is dit een volledig nutteloos dubbel topic dat eigenlijk van bij het begin gesloten had moeten worden zoals alle andere dubbele topics.

Als we voor alles een nieuw topic gaan openen met 3 antwoorden in wordt het een enorm onoverzichtelijke boel. En dat heeft niets maar dan ook niets te maken met het feit dat iemand een aantal jaren aan deze site heeft meegewerkt.

Amateur

ik moei me natuurlijk met iets wat me niet aangaat, maar kunnen jullie dan niet gewoon de inhoud van deze topic verplaatsen naar de eerste?  dat gebeurt toch vaker? :( bovendien, sorry, maar ik vind dat er toch nogal fel gereageerd wordt op dit soort posts. Topics die niet 'binnen de normen??' vallen, worden genadeloos afgeschoten! ik zal het alleszins niet in m'n hoofd krijgen, ook al zie ik soms wel iets waarvan ik denk dat het interessant genoeg lijkt.

Jasper

Dit kan via PM maar aan de buitenwereld: ik zei alleen maar dat dit een dubbel topic was. Meer heb ik niet gezegd. Dat jullie denken dat dat een aanval is aan Martin, dat is jullie probleem en niet dat van mij. Dubbele topics worden per definitie gesloten en ik wou dat doen helemaal in het begin maar ik heb daar niet de rechten voor. Daarom zette ik een post waarmee ik eigenlijk bedoelde dat het beter in het ander topic kon verdergaan over Jan Heylen. Ik dacht dat iedereen dat wel zou begrijpen maar dat was blijkbaar toch te ver gezocht.

En de laatste zin van Martins vorige post, is de omgekeerde waarheid...

Mikacouli

Citaat van: Jasper op 08 juli 2005 - 12:23:09
Dit kan via PM maar aan de buitenwereld: ik zei alleen maar dat dit een dubbel topic was. Meer heb ik niet gezegd. Dat jullie denken dat dat een aanval is aan Martin, dat is jullie probleem en niet dat van mij. Dubbele topics worden per definitie gesloten en ik wou dat doen helemaal in het begin maar ik heb daar niet de rechten voor. Daarom zette ik een post waarmee ik eigenlijk bedoelde dat het beter in het ander topic kon verdergaan over Jan Heylen. Ik dacht dat iedereen dat wel zou begrijpen maar dat was blijkbaar toch te ver gezocht.

En de laatste zin van Martins vorige post, is de omgekeerde waarheid...

Jasper, ik vind je een beetje te ver gaan. Net zoals al gezegd werd, je hebt maar weinig respect voor iemand als Martin. Op een forum is alles makkelijker te zeggen dan als je voor elkaar staat natuurlijk.
Een dubbele topic, so what. Laat die rustig naar onderen glijden en niemand spreekt er nog over. Waarover jij je druk maakt. Nu geen grootheidswaanzin krijgen he :-X
Wat een onnozele discussie is dit hier weer. Ipv de topic te verwijderen zou je er beter een slotje op plaatsen!

Doefie

Citaat van: Mikacouli op 08 juli 2005 - 13:19:28
Citaat van: Jasper op 08 juli 2005 - 12:23:09
Dit kan via PM maar aan de buitenwereld: ik zei alleen maar dat dit een dubbel topic was. Meer heb ik niet gezegd. Dat jullie denken dat dat een aanval is aan Martin, dat is jullie probleem en niet dat van mij. Dubbele topics worden per definitie gesloten en ik wou dat doen helemaal in het begin maar ik heb daar niet de rechten voor. Daarom zette ik een post waarmee ik eigenlijk bedoelde dat het beter in het ander topic kon verdergaan over Jan Heylen. Ik dacht dat iedereen dat wel zou begrijpen maar dat was blijkbaar toch te ver gezocht.

En de laatste zin van Martins vorige post, is de omgekeerde waarheid...

Jasper, ik vind je een beetje te ver gaan. Net zoals al gezegd werd, je hebt maar weinig respect voor iemand als Martin. Op een forum is alles makkelijker te zeggen dan als je voor elkaar staat natuurlijk.
Een dubbele topic, so what. Laat die rustig naar onderen glijden en niemand spreekt er nog over. Waarover jij je druk maakt. Nu geen grootheidswaanzin krijgen he :-X
Wat een onnozele discussie is dit hier weer. Ipv de topic te verwijderen zou je er beter een slotje op plaatsen!

Het is gewoon verkeerd overgekomen, denk ik. Dat het vriendelijk bedoeld was maar anders was begrepen.