Belg Heylen zegt Minardi af

Gestart door Martin, 05 juli 2005 - 19:48:00

« vorige - volgende »

Martin

Jan Heylen wordt niet de derde rijder bij Minardi. De Belgische coureur verklaarde dat hij met zijn persoonlijke sponsoren en renstal Minardi niet tot een bevredigende overeenkomst kon komen. Bij Minardi staat de Nederlander Christijan Albers onder contract.

De overgang van Heylen naar Minardi ketste niet af op geld, want dat was er volgens de Belg voldoende. "Mijn partners leggen een hoop geld op tafel en die moeten er dan ook iets voor terugkrijgen en daar zijn we niet zeker van", legde Heylen zijn afzegging uit.

Naast Heylen aast nog een andere Belgische coureur op een stoeltje in de Formule 1. Bas Leinders, die in 2004 al eens derde rijder van Minardi was, gaf in Frankrijk acte de présence bij Minardi. Ook de Hongaar Zsoit Baumgarter maakt kans op een stoeltje bij deze renstal.


The Iceman

Dat bewijst dat Jan Heylen de topics op F1pits.net leest en naar de wijze raad van ons heeft geluisterd !  ;D ;D ;D

Jasper

Citaat van: Martin op 05 juli 2005 - 19:48:00
Jan Heylen wordt niet de derde rijder bij Minardi. De Belgische coureur verklaarde dat hij met zijn persoonlijke sponsoren en renstal Minardi niet tot een bevredigende overeenkomst kon komen. Bij Minardi staat de Nederlander Christijan Albers onder contract.

De overgang van Heylen naar Minardi ketste niet af op geld, want dat was er volgens de Belg voldoende. "Mijn partners leggen een hoop geld op tafel en die moeten er dan ook iets voor terugkrijgen en daar zijn we niet zeker van", legde Heylen zijn afzegging uit.

Naast Heylen aast nog een andere Belgische coureur op een stoeltje in de Formule 1. Bas Leinders, die in 2004 al eens derde rijder van Minardi was, gaf in Frankrijk acte de présence bij Minardi. Ook de Hongaar Zsoit Baumgarter maakt kans op een stoeltje bij deze renstal.

Zoals in een eerder topic vermeld stond. Je moet niet voor elk nieuwsbericht een nieuw topic openen Martin.

Martin

Er stond alleen een bericht dat hij wel naar de F1 zou gaan.
Ik schrijf dat hij dat niet doet.
Dan open ik een nieuwe topic.
Bovendien schrijf jij mij op een Forum niet voor wat ik wel of niet mag schrijven. Dat bepaal ik altijd zelf nog. >:(
Ik dacht dat ik er wel enige ervaring mee had. ;)
Ik loop iets langer mee dan jij. 8)

The Iceman

Citaat van: Martin op 06 juli 2005 - 20:09:59
Er stond alleen een bericht dat hij wel naar de F1 zou gaan.
Ik schrijf dat hij dat niet doet.
Dan open ik een nieuwe topic.
Bovendien schrijf jij mij op een Forum niet voor wat ik wel of niet mag schrijven. Dat bepaal ik altijd zelf nog. >:(
Ik dacht dat ik er wel enige ervaring mee had. ;)
Ik loop iets langer mee dan jij. 8)
Volledig met je akkoord Martin. Denk dat dit forum toch voor iedereen toegankelijk is en je zoveel topics over courante F1 onderwerpen mag openen als je wil. Of moet F1pits.net voor elke geopende topic betalen ?????  :) :) :)

Doefie

Citaat van: Martin op 06 juli 2005 - 20:09:59
Er stond alleen een bericht dat hij wel naar de F1 zou gaan.
Ik schrijf dat hij dat niet doet.
Dan open ik een nieuwe topic.
Bovendien schrijf jij mij op een Forum niet voor wat ik wel of niet mag schrijven. Dat bepaal ik altijd zelf nog. >:(
Ik dacht dat ik er wel enige ervaring mee had. ;)
Ik loop iets langer mee dan jij. 8)

Martin, lees die topic dan is helemaal ;)... ik citeer Jos:
Citaat van: JVA op 05 juli 2005 - 11:14:02
En wat staat er nu net te lezen op PitstopTV???


Dat Heylen afziet van het F1-project!
Hij gaat zijn project beter onderbouwen, enzijn geld niet blindelings aan Stoddart geven! Slimme zet denk ik.

Ik hoop in de toekomst eens een Belgische F1 coureur, en liefst een Vlaming natuurlijk, in een wagen te zien racen. Maar dan moet er aan de toekomst gewerkt worden. Over enkele weken volgt er blijkbaar meer nieuws over hoe het amitieuze plan nu verder gaat!

De bal ligt dus terug bij Jasper ;)

razzle_dazzle

En bovendien gaat het topic over dezelfde onderwerpen: Jan Heylen en de F1. Met al jouw ervaring zou je dus beter moeten weten  :).

The Iceman

Liever meer concretere topics met minder pagina's, dan algemene topics over een bepaalde gebeurtenis met veel blz ( zoals bvb die van de USA GP ). Maar dat is mijn mening natuurlijk. En niet te vergeten, Martin is toch dé man hier met het meeste F1 en schrijvervaring van ons allemaal.

Martin

Citaat van: Doefie op 06 juli 2005 - 20:52:39
Citaat van: Martin op 06 juli 2005 - 20:09:59
Er stond alleen een bericht dat hij wel naar de F1 zou gaan.
Ik schrijf dat hij dat niet doet.
Dan open ik een nieuwe topic.
Bovendien schrijf jij mij op een Forum niet voor wat ik wel of niet mag schrijven. Dat bepaal ik altijd zelf nog. >:(
Ik dacht dat ik er wel enige ervaring mee had. ;)
Ik loop iets langer mee dan jij. 8)

Martin, lees die topic dan is helemaal ;)... ik citeer Jos:
Citaat van: JVA op 05 juli 2005 - 11:14:02
En wat staat er nu net te lezen op PitstopTV???


Dat Heylen afziet van het F1-project!
Hij gaat zijn project beter onderbouwen, enzijn geld niet blindelings aan Stoddart geven! Slimme zet denk ik.

Ik hoop in de toekomst eens een Belgische F1 coureur, en liefst een Vlaming natuurlijk, in een wagen te zien racen. Maar dan moet er aan de toekomst gewerkt worden. Over enkele weken volgt er blijkbaar meer nieuws over hoe het amitieuze plan nu verder gaat!

De bal ligt dus terug bij Jasper ;)

Als er een topic is met lof over een Belg in de F1 lees ik hem niet helemaal na.
Geen tijd voor, heb ook nog iets voor 'de andere' site te schrijven.
Daar gaat meer tijd inzitten dan je denkt.
Vandaar mijn nieuwe topic.
En al open ik 25 nieuwe topics, je sluit ze maar als het je niet aanstaat.
Maar Doef, daar hoef je niet bang voor te zijn.
Ik zag het nieuws, las het niet op jullie site, en dacht een nieuw bericht te kunnen plaatsen.
Maar ja, the story of my life, ik word weer niet begrepen. :'(

Martin

Citaat van: Snekuem op 06 juli 2005 - 21:22:52
Liever meer concretere topics met minder pagina's, dan algemene topics over een bepaalde gebeurtenis met veel blz ( zoals bvb die van de USA GP ). Maar dat is mijn mening natuurlijk. En niet te vergeten, Martin is toch dé man hier met het meeste F1 en schrijvervaring van ons allemaal.

Tenminste iemand die mij begrijpt.
Ik ga me niet beroepen op mijn 30 jaar GP ervaring.
Ook niet op 6 jaar schrijfervaring.
Maar wel op vrijheid van het plaatsen van een topic.
Ik wil het wel leuk houden op dit Forum.
Dus over dit onderwerp hoor je mij niet meer.

Thanks Mr. Meukens  ;) :) 8) voor de steun.

The Iceman

#10
Graag gedaan Martin ! Iemand als jij verdient meer respect hier op dit forum  :)

JVA

Citaat van: Snekuem op 06 juli 2005 - 22:15:40
Graag gedaan Martin ! Iemand als jij verdient meer respect hier op dit forum  :)

Hélaba, mijn medewerker niet het hof maken hé!!  :D ;D ;D

razzle_dazzle

Citaat van: Snekuem op 06 juli 2005 - 22:15:40
Graag gedaan Martin ! Iemand als jij verdient meer respect hier op dit forum  :)

En juist waar merk jij een gebrek aan respect dan?

The Iceman

Citaat van: Razzle_dazzle op 06 juli 2005 - 22:41:12
Citaat van: Snekuem op 06 juli 2005 - 22:15:40
Graag gedaan Martin ! Iemand als jij verdient meer respect hier op dit forum  :)

En juist waar merk jij een gebrek aan respect dan?
Dat Jasper zo kortaf meldt aan Martin, iemand met zoveel ervaring in artikels schrijven, dat hij daar geen andere topic over moet openen.

Ferrari 2010

Citaat van: Snekuem op 06 juli 2005 - 22:49:40
Citaat van: Razzle_dazzle op 06 juli 2005 - 22:41:12
Citaat van: Snekuem op 06 juli 2005 - 22:15:40
Graag gedaan Martin ! Iemand als jij verdient meer respect hier op dit forum  :)

En juist waar merk jij een gebrek aan respect dan?
Dat Jasper zo kortaf meldt aan Martin, iemand met zoveel ervaring in artikels schrijven, dat hij daar geen andere topic over moet openen.
Het was wel wat kortaf, maar ik geef hem toch gelijk. De titel van de eerste topic was open, het kon er even goed in gaan dat hij het niet zou doen want er stond een "?" achter, dus het kon zowel zijn als het wel als niet was. Als je telkens voor alles een nieuwe topic gaat openen gaat het denk ik wat onoverzichtelijk worden. ;)
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.