Korting Spa F1 tickets !

Gestart door The Iceman, 04 juli 2005 - 19:35:58

« vorige - volgende »

Tim C

Moet Jasper nog meer teleurstellen: er is geen outlap op Spa...

Amateur

Ik vind 100 Euro een héél mooi aanbod.  Ik kan me niet vrijmaken, zoniet zou ik de gelegenheid niet laten ontsnappen!

Mikacouli

Citaat van: Luc op 06 juli 2005 - 01:16:22
Toch wel, hé Snekje....op jachten en zo....;)

Voor fotografie, Monaco, er is geen betere.

En Spa, een speciale sfeer....Hmmmm, ik weet zo niet of die sfeer zo super is.
De autos rijden zowat de helft ronden minder dan in Monaco of Nurburgring, geen uitloopronde, lastige politie (vraag maar aan de SBS6 mensen)....

Monaco is in dezelfde prijsklasse als Spa maar je hebt wel een pak meer waar voor je geld, een massa nevenreeksen en autos echt dichtbij.

Ik zou het wel weten.....

JA ik kan me heel goed voorstellen dat Monaco de moeite waard is maar dan moet je wss al tickets hebben voor in de paddock en dat kost wel heeel veel geld denk ik.
Met fotografie bedoel ik dan echt wel foto's zoals die van sutton. Niet amateuristische foto's vanop de tribune. In Francorchamps geraak je zeer dicht bij de wagens tot op een meter of 2 en dit maakt het zo speciaal. Vorig jaar heb ik wel wat mooie foto's kunnen nemen dus ik ben tevreden dat ik naar Francorchamps kan gaan. In elk geval, eind dit jaar ga ik naar een testsessie op barcelona en daar geraak je zomaar in de pits en dit voor 10eur per dag. Dus dit zal ook wel speciaal worden.
Maar Monaco vat te overwegen. Enkel en alleen al dat ze zoveel meer passeren. In francorchamps is dit maar 45 keer. In Monaco bijna het dubbel.

Welke tribune lijkt dan het best volgens jou Luc? En kan je daar ook naar beneden gaan en foto's nemen?

Ik was 3 jaar geleden in Francorchamps en daar was ik een Fransman tegengekomen en die zei dat hij naar Monaco was geweest maar het de moeite niet was om te gaan omdat ze zo snel passeren en dat het niet makkelijk is om mooie foto's te nemen. Ook bij hem was fotografie zijn hobby. Daarmee dat ik zo twijfel maar ik twijfel er uiteraard niet aan de sfeer in Monaco heel apart is.

Mooie foto's trouwens Luc ;)

Ferrari 2010

Citaat van: Schumi 2005 op 05 juli 2005 - 21:18:37
Citaat van: Snekuem op 05 juli 2005 - 17:22:33
Citaat van: Luc op 05 juli 2005 - 15:12:15
Enfin, Jasper, spaar je centjes en kom een keer naar Monaco....hé Snekje!
Monaco tickets zijn niet goedkoop, maar zijn, zoals Luc reeds aanhaalde, dubbel en dik hun geld waard. Zo'n unieke sfeer en mooie jachten van coureurs vind je nergens ! ;)
ja, mooie jachten, waar je helaas zelf niet op geraakt  ::) ;)
moet dat gedacht even aanpassen  :-[, na de foto's van Luc ben ik van het tegendeel overtuigd  :-[
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

Mikacouli

Citaat van: Schumi 2005 op 06 juli 2005 - 10:29:09
Citaat van: Schumi 2005 op 05 juli 2005 - 21:18:37
Citaat van: Snekuem op 05 juli 2005 - 17:22:33
Citaat van: Luc op 05 juli 2005 - 15:12:15
Enfin, Jasper, spaar je centjes en kom een keer naar Monaco....hé Snekje!
Monaco tickets zijn niet goedkoop, maar zijn, zoals Luc reeds aanhaalde, dubbel en dik hun geld waard. Zo'n unieke sfeer en mooie jachten van coureurs vind je nergens ! ;)
ja, mooie jachten, waar je helaas zelf niet op geraakt  ::) ;)
moet dat gedacht even aanpassen  :-[, na de foto's van Luc ben ik van het tegendeel overtuigd  :-[

Ah, je hebt ook de foto met Jenni gezien  ;D ;D ;D ;D :o

Ferrari 2010

Citaat van: Mikacouli op 06 juli 2005 - 10:35:29
Citaat van: Schumi 2005 op 06 juli 2005 - 10:29:09
Citaat van: Schumi 2005 op 05 juli 2005 - 21:18:37
Citaat van: Snekuem op 05 juli 2005 - 17:22:33
Citaat van: Luc op 05 juli 2005 - 15:12:15
Enfin, Jasper, spaar je centjes en kom een keer naar Monaco....hé Snekje!
Monaco tickets zijn niet goedkoop, maar zijn, zoals Luc reeds aanhaalde, dubbel en dik hun geld waard. Zo'n unieke sfeer en mooie jachten van coureurs vind je nergens ! ;)
ja, mooie jachten, waar je helaas zelf niet op geraakt  ::) ;)
moet dat gedacht even aanpassen  :-[, na de foto's van Luc ben ik van het tegendeel overtuigd  :-[

Ah, je hebt ook de foto met Jenni gezien  ;D ;D ;D ;D :o
onder andere ja  ;D
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

The Iceman

Citaat van: Luc op 06 juli 2005 - 01:16:22
Toch wel, hé Snekje....op jachten en zo....;)
Dat was eigelijk te mooi om waar te zijn hé Luc !  ;) De slagroom op de taart zoals ze zeggen.

Luc

Ach, het was tof maar je geraakt er aan gewend.... :P



(grapje)
mijn gedacht op www.eze.be

Jasper

Citaat van: Tim C op 06 juli 2005 - 02:22:40
Moet Jasper nog meer teleurstellen: er is geen outlap op Spa...
En dan te weten dat de ronden voor en na de race de ronden zijn waar je waarschijnlijk veruit het meeste aan hebt. En dan doen ze 2 van die 3 ronden weg. ::)

Enneh, iedereen spreekt hier over de mooie foto's van Luc, maar where on earth kan ik die vinden?

Ferrari 2010

Citaat van: Jasper op 06 juli 2005 - 15:10:16
Citaat van: Tim C op 06 juli 2005 - 02:22:40
Moet Jasper nog meer teleurstellen: er is geen outlap op Spa...
En dan te weten dat de ronden voor en na de race de ronden zijn waar je waarschijnlijk veruit het meeste aan hebt. En dan doen ze 2 van die 3 ronden weg. ::)

Enneh, iedereen spreekt hier over de mooie foto's van Luc, maar where on earth kan ik die vinden?
In mijn mailbox  :D :D :D :D
Maar das niet echt een lokatie zeker? In het serverpark van Hotmail, het adres zoek je zelf maar  ;)
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

Jasper

Aha, ze zitten toch ook in mijn mailbox. :)

Luc

Citaat van: Jasper op 06 juli 2005 - 15:10:16
Citaat van: Tim C op 06 juli 2005 - 02:22:40
Moet Jasper nog meer teleurstellen: er is geen outlap op Spa...
En dan te weten dat de ronden voor en na de race de ronden zijn waar je waarschijnlijk veruit het meeste aan hebt. En dan doen ze 2 van die 3 ronden weg. ::)

Enneh, iedereen spreekt hier over de mooie foto's van Luc, maar where on earth kan ik die vinden?

On Jasper's earth...maar voor privé gebruik hé.
mijn gedacht op www.eze.be

The Iceman

Citaat van: Luc op 06 juli 2005 - 15:56:21
Citaat van: Jasper op 06 juli 2005 - 15:10:16
Citaat van: Tim C op 06 juli 2005 - 02:22:40
Moet Jasper nog meer teleurstellen: er is geen outlap op Spa...
En dan te weten dat de ronden voor en na de race de ronden zijn waar je waarschijnlijk veruit het meeste aan hebt. En dan doen ze 2 van die 3 ronden weg. ::)

Enneh, iedereen spreekt hier over de mooie foto's van Luc, maar where on earth kan ik die vinden?

On Jasper's earth...maar voor privé gebruik hé.
Ja ik wil niet dat mijn stoere torso op het internet wordt gegooid !!!!  ;D  ;)
Heb ook liever dat degenen die ze ontvangen hebben ze enkel voor zichzelf houden en niet verspreiden aan Jan en alleman.

jandr

Citaat van: Luc op 05 juli 2005 - 15:12:15
Jasper, laat je niet zot maken.... 8) Je hebt meer dan gelijk, beter een beetje verder rijden en naar de Nurburgring gaan dan honderden Euros in het slijk te gooien in Francorchamps.

Ik ben nooit fan geweest van dat circuit, let wel, ik vind het fantastisch maar voor toeschouwers is het een drama.
Het niet bestaande verkeersplan, de manier waarop je daar als toeschouwer wordt behandeld, de toiletten, het eten, de toegang...niks klopt in Spa en toppunt is dat het jaar na jaar anders wordt maar niet beter.

Ik herinner me nog heel goed vorig jaar, we werden van Malmedy helemaal rond gestuurd doorheen het dorp Francorchamps heen, konden nergens meer parkeren, behalve mijlen ver (op vrijdag en heel vroeg)...op zaterdag volgde ik een dik bestickerde auto (die overal door mag) via de weg van Combes naar Eau Rouge, de auto werd door een overijverige politieman gestopt en mocht niet door, wij klaksoneerden even in de hoop die auto door te duwen en mee te profiteren maar die politieman zette de bestickerde auto aan de kant en wij mochten door.
Parkeerden op de persparking en klaar was kees....om maar te illustreren dat het op niks trekt, ondanks dat wij profiteerden vond ik het een onvoorstelbare happening bij een wereldevenement.

Enfin, Jasper, spaar je centjes en kom een keer naar Monaco....hé Snekje!

Ik ben al een 6 tal keer naar Spa geweest en telkens op zo'n 100m van race track geparkeerd op perfect legale wijze en zelfs gewone F1 parking van organisatie...  Je moet natuurlijk zo stom niet zijn om de massa te volgen en naar het dorpje Francorchamps te rijden...

Amateur

Bij Total loopt momenteel een 'wedstrijd' waarmee je bronze tickets kunt winnen voor zondag.  Ik heb het aanbod langs e-mail ontvangen, maar gewoon via de website spelen gaat ook.
Wie af en toe eens bij Total tankt en nog geen tickets heeft, kan z'n kans wagen.
Als je gewonnen hebt, krijg je een bevestigingsmail waarmee je in augustus het/de ticket(s) kunt afhalen.