Korting Spa F1 tickets !

Gestart door The Iceman, 04 juli 2005 - 19:35:58

« vorige - volgende »

The Iceman

Ze geraken er precies niet van af van de ticketten voor de Grote Prijs van België F1 te Spa Francorchamps.  ;D ;D ;D  Vandaag weer al een aktie in Het Laatste Nieuws. 100 EUR i.p.v. 200 EUR voor een Bronze ticket voor het ganse weekend. Tevens korting op Silver 4 "slechts" 227 EUR i.p.v. 325 EUR. Aanbod geldig tot middernacht. Tel 0900 11 11. Dus voor degenen die nog een "koopke" willen doen.
Eerlijk gezegd verschiet ik daar niet van. Tickets in Spa zijn al jaren verschrikkelijk duur vergeleken met andere Grote Prijzen en je hebt niet veel 'value for money'. Slechts 44 rondjes F1, GP2 race op zaterdag ( nu ook op zondag denk ik ) en een raceke van de Porsche supercup op zondag. Tevens is de kans heel groot dat één of andere F1 practice wordt afgelast omwille van het lekkere weer dat vaak in Spa heerst.
Vorig jaar zo goed als geen vrije training op zaterdag omwille van de stromende regen en in 2002 een sessie afgelast omwille van de mist.
Ondanks dit alles heb ik mijn tickets toch weer besteld enkele weken geleden. Gold 1 met een dak boven mijn hoofd, het durft wel eens regenen in Spa hé !  :)

Jasper

Het blijven schandalige prijzen dus je moet maar zo dom zijn om dat te kopen hé...

Luc

Sommige mensen hebben goede redenen om tickets te kopen...hé Snekje?
mijn gedacht op www.eze.be

The Iceman

Citaat van: Luc op 04 juli 2005 - 20:53:00
Sommige mensen hebben goede redenen om tickets te kopen...hé Snekje?
Inderdaad Luc, er bestaat zoiets als 'goed gezelschap' op Gold 1 en in the house !  :)

Ferrari 2010

Citaat van: Jasper op 04 juli 2005 - 20:51:15
Het blijven schandalige prijzen dus je moet maar zo dom zijn om dat te kopen hé...
Mja, je moet maar zo dom zijn om dat te denken en dan maar een goedkoper ticket USGP 2005 hebben gekocht hé  ;D ;D ;D ;D
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

Luc

Citaat van: Jasper op 04 juli 2005 - 20:51:15
Het blijven schandalige prijzen dus je moet maar zo dom zijn om dat te kopen hé...

Wel straf dat een redactielid van een F1 site dat zegt....ik zou net denken dat die mensen het de moeite waard vinden om naar een race te gaan....

Lijkt Lammens wel die vijf live races in drie jaar deed en zich F1 commentator van de VRT noemt..

;) ik doe er meer live per jaar?;) Als het werk het toelaat.
mijn gedacht op www.eze.be

Mikacouli

Citaat van: Luc op 05 juli 2005 - 14:00:45
Citaat van: Jasper op 04 juli 2005 - 20:51:15
Het blijven schandalige prijzen dus je moet maar zo dom zijn om dat te kopen hé...

Wel straf dat een redactielid van een F1 site dat zegt....ik zou net denken dat die mensen het de moeite waard vinden om naar een race te gaan....

Lijkt Lammens wel die vijf live races in drie jaar deed en zich F1 commentator van de VRT noemt..

;) ik doe er meer live per jaar?;) Als het werk het toelaat.

Maar jij hebt wel geluk dat je zo'n werk hebt  :P Moest ik de mogelijkheid hebben ik deed alle races.
Nuja, jammer dat ze er nu mee afkomen want ik heb mn tickets al betaald.
Weet er iemand of er weer die pitwalk is op donderdag. Dat is echt wel leuk om zoiets mee ta maken en daar zie je de auto's van dicht en kan je mooie foto's nemen.

Jasper

Citaat van: Luc op 05 juli 2005 - 14:00:45
Citaat van: Jasper op 04 juli 2005 - 20:51:15
Het blijven schandalige prijzen dus je moet maar zo dom zijn om dat te kopen hé...

Wel straf dat een redactielid van een F1 site dat zegt....ik zou net denken dat die mensen het de moeite waard vinden om naar een race te gaan....

Lijkt Lammens wel die vijf live races in drie jaar deed en zich F1 commentator van de VRT noemt..

;) ik doe er meer live per jaar?;) Als het werk het toelaat.

Dat is helemaal niet straf. Je kan beter een ticket voor de Nürburgring, Hockenheim of Magny Cours kopen en daarheen gaan. Ondanks de dure benzine is die oplossing een pak goedkoper en je ziet meer F1.

Mikacouli

Citaat van: Jasper op 05 juli 2005 - 14:35:12
Citaat van: Luc op 05 juli 2005 - 14:00:45
Citaat van: Jasper op 04 juli 2005 - 20:51:15
Het blijven schandalige prijzen dus je moet maar zo dom zijn om dat te kopen hé...

Wel straf dat een redactielid van een F1 site dat zegt....ik zou net denken dat die mensen het de moeite waard vinden om naar een race te gaan....

Lijkt Lammens wel die vijf live races in drie jaar deed en zich F1 commentator van de VRT noemt..

;) ik doe er meer live per jaar?;) Als het werk het toelaat.

Dat is helemaal niet straf. Je kan beter een ticket voor de Nürburgring, Hockenheim of Magny Cours kopen en daarheen gaan. Ondanks de dure benzine is die oplossing een pak goedkoper en je ziet meer F1.

Jasper als je er nog niet heen gegaan bent kun je er niet over oordelen. Francorchamps heeft zo zijn nadelen maar het heeft ook enorm veel voordelen. De sfeer daar is er apart.  Het blijft iets speciaals.
Ga er eerst eens naar toe en zet dan uw oordeel op het forum, ik twijfel er niet aan dat deze zal verschillen met deze die je nu hebt.

Jasper

#9
Ik wil er wel naartoe, betaal jij voor mij de 176 euro (prijs voor bronze op zondag) voor een plek waar je niet degelijk kan zitten en waarschijnlijk regen boven je hoofd hebt?

Om op zondag 46 keer (44 raceronden, outlap en formatieronde, een ereronde hebben ze nog niet eens) de F1-wagens te zien voorbijrijden, daar betaal ik gewoonweg geen 176 euro voor, ik dacht dat dat nogal begrijpelijk zou zijn...

Luc

Jasper, laat je niet zot maken.... 8) Je hebt meer dan gelijk, beter een beetje verder rijden en naar de Nurburgring gaan dan honderden Euros in het slijk te gooien in Francorchamps.

Ik ben nooit fan geweest van dat circuit, let wel, ik vind het fantastisch maar voor toeschouwers is het een drama.
Het niet bestaande verkeersplan, de manier waarop je daar als toeschouwer wordt behandeld, de toiletten, het eten, de toegang...niks klopt in Spa en toppunt is dat het jaar na jaar anders wordt maar niet beter.

Ik herinner me nog heel goed vorig jaar, we werden van Malmedy helemaal rond gestuurd doorheen het dorp Francorchamps heen, konden nergens meer parkeren, behalve mijlen ver (op vrijdag en heel vroeg)...op zaterdag volgde ik een dik bestickerde auto (die overal door mag) via de weg van Combes naar Eau Rouge, de auto werd door een overijverige politieman gestopt en mocht niet door, wij klaksoneerden even in de hoop die auto door te duwen en mee te profiteren maar die politieman zette de bestickerde auto aan de kant en wij mochten door.
Parkeerden op de persparking en klaar was kees....om maar te illustreren dat het op niks trekt, ondanks dat wij profiteerden vond ik het een onvoorstelbare happening bij een wereldevenement.

Enfin, Jasper, spaar je centjes en kom een keer naar Monaco....hé Snekje!
mijn gedacht op www.eze.be

Mikacouli

Citaat van: Luc op 05 juli 2005 - 15:12:15
Jasper, laat je niet zot maken.... 8) Je hebt meer dan gelijk, beter een beetje verder rijden en naar de Nurburgring gaan dan honderden Euros in het slijk te gooien in Francorchamps.

Ik ben nooit fan geweest van dat circuit, let wel, ik vind het fantastisch maar voor toeschouwers is het een drama.
Het niet bestaande verkeersplan, de manier waarop je daar als toeschouwer wordt behandeld, de toiletten, het eten, de toegang...niks klopt in Spa en toppunt is dat het jaar na jaar anders wordt maar niet beter.

Ik herinner me nog heel goed vorig jaar, we werden van Malmedy helemaal rond gestuurd doorheen het dorp Francorchamps heen, konden nergens meer parkeren, behalve mijlen ver (op vrijdag en heel vroeg)...op zaterdag volgde ik een dik bestickerde auto (die overal door mag) via de weg van Combes naar Eau Rouge, de auto werd door een overijverige politieman gestopt en mocht niet door, wij klaksoneerden even in de hoop die auto door te duwen en mee te profiteren maar die politieman zette de bestickerde auto aan de kant en wij mochten door.
Parkeerden op de persparking en klaar was kees....om maar te illustreren dat het op niks trekt, ondanks dat wij profiteerden vond ik het een onvoorstelbare happening bij een wereldevenement.

Enfin, Jasper, spaar je centjes en kom een keer naar Monaco....hé Snekje!

ja tuurlijk, dat is een ramp. Maar je betaald dan ook niet voor de goede wegen maar om F1 wagens te zien. Ik vind eens je op het circuit bent een heel aparte sfeer beleeft. Ik heb nog nooit naar een race geweest in Monaco maar ik zal het precies eens moeten overwegen. Maar aangezien ik vooral voor de fotografie ga moet ik wss niet teveel zoeken in Monaca daar de wagens veel te snel passeren.

Luc, weet jij wat een zeer goed circuit is voor fotografie. Nurburgring naar het schijnt ook niet want daar sta je ver van het circuit heb ik gehoord.
Met jouw ervaring op dergelijke circuits denk ik wel dat je daar een antwoord op zal weten niet? ;)
Maar Monaco zou ik wel erg zien zitten, liggen de prijzen beetje in dezelfde klassa als die van Francorchamps of zijn ze duurder?

The Iceman

Citaat van: Luc op 05 juli 2005 - 15:12:15
Enfin, Jasper, spaar je centjes en kom een keer naar Monaco....hé Snekje!
Monaco tickets zijn niet goedkoop, maar zijn, zoals Luc reeds aanhaalde, dubbel en dik hun geld waard. Zo'n unieke sfeer en mooie jachten van coureurs vind je nergens ! ;)

Ferrari 2010

Citaat van: Snekuem op 05 juli 2005 - 17:22:33
Citaat van: Luc op 05 juli 2005 - 15:12:15
Enfin, Jasper, spaar je centjes en kom een keer naar Monaco....hé Snekje!
Monaco tickets zijn niet goedkoop, maar zijn, zoals Luc reeds aanhaalde, dubbel en dik hun geld waard. Zo'n unieke sfeer en mooie jachten van coureurs vind je nergens ! ;)
ja, mooie jachten, waar je helaas zelf niet op geraakt  ::) ;)
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

Luc

Toch wel, hé Snekje....op jachten en zo....;)

Voor fotografie, Monaco, er is geen betere.

En Spa, een speciale sfeer....Hmmmm, ik weet zo niet of die sfeer zo super is.
De autos rijden zowat de helft ronden minder dan in Monaco of Nurburgring, geen uitloopronde, lastige politie (vraag maar aan de SBS6 mensen)....

Monaco is in dezelfde prijsklasse als Spa maar je hebt wel een pak meer waar voor je geld, een massa nevenreeksen en autos echt dichtbij.

Ik zou het wel weten.....
mijn gedacht op www.eze.be