GP van Silverstone

Gestart door Mikacouli, 04 juli 2005 - 13:32:34

« vorige - volgende »

Jasper

VT4 brengt in ieder geval geen goed nieuws voor McLaren. P1 voor Alonso, Räikkönen met een "STOP"...

Jasper

't Is inderdaad een kapotte motor, terug 10 plaatsen achteruit :'(

Mikacouli


DJK

ik begrijp dit niet, echt niet .... dit kan toch geen toeval meer zijn, zon groot budjet en kan mercedes hun geen motor geven die doet wat het moet doen  >:(

Mikacouli

Ik vind het zeer vreemd maar dit zijn de eerste twee opgaves dit seizoen en dan nog wel vlak na mekaar  :'(
Nu we eens zo goed zijn mocht het weer niet zijn  :'( :'(
Het kampioenschap is gedaan :-\ :'(

DJK

Inderdaad, dit was DE race dat de ommeslag moest geven anders heb ik geen hoop meer ... men kan niet blijven zeggen "alles kan nog"

The Iceman

Citaat van: Snekuem op 08 juli 2005 - 18:39:13
Citaat van: Mikacouli op 08 juli 2005 - 18:03:21
Citaat van: Jasper op 08 juli 2005 - 17:55:32
Inderdaad. :)

Maar daaromtrent, Renault mag van mij de contructeurstitel hebben want ze hebben een meer betrouwbare wagen. Als Alonso de rijderstitel maar niet pakt :P

De McLaren heeft al meer ronden gereden dan de Renault dus McLaren heeft de betrouwbaarste wagen ;)
Roep maar niet te hard !!!  ;) ;) ;) ;) Als die Merc van Kimi weer de lucht ingaat word ik zot !!!!
AHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH !!!!!!!!!  :'( :'( :'( :'( :'( :'(

The Iceman

Citaat van: Mikacouli op 09 juli 2005 - 12:54:36
Ik vind het zeer vreemd maar dit zijn de eerste twee opgaves dit seizoen en dan nog wel vlak na mekaar  :'(
Nu we eens zo goed zijn mocht het weer niet zijn  :'( :'(
Het kampioenschap is gedaan :-\ :'(
Gedaan is veel gezegd ! We zijn nog maar juist halverwege. Een paar DNF's van Alonso kan het kampioenschap weer doen keren. Alleen is het probleem dat Kimi's Mclaren steeds getroffen wordt door pech en dat de Renault van Alonso slechts nog maar één maal aan de kant moest dit seizoen. Mercedes is niet goed bezig !

DJK

Get real ... we zijn al in de 2de race achter de "helft van het seizoen" (je kan niet blijven zeggen dat we in de helft zitten) en de auto van Alonso is gewoon veel betrouwbaarder dan die van kimi, die van kimi is sneller ja, maar ik heb me er bij neergelegd, als Alonso voor Kimi hier eindigt is het over and out...

Jasper

Als Kimi in Frankrijk een tweede plek kon pakken, kan hij dat hier ook, en hij zal dat doen... achter Montoya! Soyons optimistes. :)

The Iceman

Citaat van: Jasper op 09 juli 2005 - 13:06:10
Als Kimi in Frankrijk een tweede plek kon pakken, kan hij dat hier ook, en hij zal dat doen... achter Montoya! Soyons optimistes. :)
Montoya kan de kar niet trekken bij Mclaren en wordt elke keer weer door Kimi naar huis gereden.

Mikacouli

Citaat van: Snekuem op 09 juli 2005 - 13:08:19
Citaat van: Jasper op 09 juli 2005 - 13:06:10
Als Kimi in Frankrijk een tweede plek kon pakken, kan hij dat hier ook, en hij zal dat doen... achter Montoya! Soyons optimistes. :)
Montoya kan de kar niet trekken bij Mclaren en wordt elke keer weer door Kimi naar huis gereden.

Niet overdrijven he, kijk maar naar Frankrijk. Hou er wel rekening mee dat dit Montoya's eerste jaar bij McLaren is. Nu, ik hoop een een mega race van Kimi en dat hij vooralsnog wint en dat hij Alonso eens toont wat een waardig kampioen is. Ik verwacht wel binnen het uur weer zo'n onnozele commentaar van die snotneus. ::) Wat kan ik die toch niet luchten.
Enfin, het wordt nog een 1-2 voor McLaren :)

Hopelijk rijd Kimi weer zo'n mega kwalificatie rondje met veel benzine en dat hij de pole pakt dan start hij op p 11. Met een fantastische start ligt hij al op P5 voor je beseft dat de race begonnen is  :P En van daaruit gaat hij op jacht naar Alonso. Het probleem is wel, Montoya moet weer zo vroeg starten  :-\ Alonso start als laatste.
We zien wel wat het brengt

Bjorn

Die Finnen zijn werkelijk voor het ongeluk geboren, in de F1 dan toch  ;D :( Hoe is het toch mogelijk dat die motor het weeral begeeft op de wagen van Kimi. Een tweed plaats is mss nog mogelijk maar zo verliest hij misschien wel weer 2 punten op Alonso, tenzij Montoya tijdens de race iets kan forceren?  :( ::)
De Mens: In Het Gras![/color]

The Iceman

Citaat van: Mikacouli op 09 juli 2005 - 13:21:06
Citaat van: Snekuem op 09 juli 2005 - 13:08:19
Citaat van: Jasper op 09 juli 2005 - 13:06:10
Als Kimi in Frankrijk een tweede plek kon pakken, kan hij dat hier ook, en hij zal dat doen... achter Montoya! Soyons optimistes. :)
Montoya kan de kar niet trekken bij Mclaren en wordt elke keer weer door Kimi naar huis gereden.

Niet overdrijven he, kijk maar naar Frankrijk. Hou er wel rekening mee dat dit Montoya's eerste jaar bij McLaren is. Nu, ik hoop een een mega race van Kimi en dat hij vooralsnog wint en dat hij Alonso eens toont wat een waardig kampioen is. Ik verwacht wel binnen het uur weer zo'n onnozele commentaar van die snotneus. ::) Wat kan ik die toch niet luchten.
Enfin, het wordt nog een 1-2 voor McLaren :)

Hopelijk rijd Kimi weer zo'n mega kwalificatie rondje met veel benzine en dat hij de pole pakt dan start hij op p 11. Met een fantastische start ligt hij al op P5 voor je beseft dat de race begonnen is  :P En van daaruit gaat hij op jacht naar Alonso. Het probleem is wel, Montoya moet weer zo vroeg starten  :-\ Alonso start als laatste.
We zien wel wat het brengt
Kimi klaart die klus wel weer ! Vermoed zelfs dat hij nog beter kan doen dan in Magny Cours en rapper naar voor kan doorschuiven. Hopelijk geen regen die de kwalificatie verstoord vandaag. Want na de tweede vrije training vandaag zag het er toch donker uit. Wil in mijn vorige bericht niet zeggen dat Montoya een slecht coureur is, verre van, maar wil alleen maar aantonen dat hij net zoals David in het verleden niet aan de snelheid van de Fin kan en hij meer in de fout gaat als hij wil pushen.

jandr

Citaat van: Bjorn op 09 juli 2005 - 13:25:37
Die Finnen zijn werkelijk voor het ongeluk geboren, in de F1 dan toch  ;D :( Hoe is het toch mogelijk dat die motor het weeral begeeft op de wagen van Kimi. Een tweed plaats is mss nog mogelijk maar zo verliest hij misschien wel weer 2 punten op Alonso, tenzij Montoya tijdens de race iets kan forceren?  :( ::)

Raikonnen zei enkele races terug (na Europa) dat McLaren risico's moest nemen om nog een kans te maken op de titel. We zien er nu de gevolgen van; ze zijn snel maar de betrouwbaarheid laat de wensen over...
Hopelijk is Schumacher dit weekeinde de lachende derde!