GP van Silverstone

Gestart door Mikacouli, 04 juli 2005 - 13:32:34

« vorige - volgende »

Jasper

Toyota heeft op dit circuit voor het eerst in z'n geschiedenis aan de leiding van een GP gereden maar dat is wel al twee jaar geleden. Even opzoeken wat ze hier vorig jaar gedaan hebben...

Da Matta 13de op 1 ronde en Panis uitgevallen in ronde 16 door een "accident". Hun kwalificatieplaatsen waren 12 en 17. Niet supergoed dus. ;)


Volgens mij reden de McLaren-boys op hardere banden dan De la Rosa en zullen ze dat ook de rest van het weekend nog doen. Het is duidelijk dat De la Rosa op het eind van elke sessie zachte banden en zeer weinig benzine meekrijgt om zich te kunnen laten zien. Maar als Kimi en Juan op hardere banden stonden is dat omdat ze dat ook de rest van het weekend nog zullen doen. Veel versnelling zal er dus niet meer komen maar staan nog altijd op 1 en 2 van de racerijders he. :)

The Iceman

Mclaren Mercedes zoals verwacht heel snel vandaag. Opvallend vind ik wel de prestatie van Team Toyota. Hopelijk kunnen ze hun vorm van het begin van het seizoen nog eens bevestigen en eindigt Jarno nog eens op het podium. Renault, zoals ze zelf zeiden, beetje teruggeslagen evenals Ferrari. BMW Williams was weeral een joke en zitten in een serieus dal. Red Bull ook nog sneller dan ik verwacht had. Hopelijk gooit het weer morgen geen roet in het eten tijdens de kwalificatie ( zoals vorig jaar ) en krijgen we een spannende strijd voor de pole. Als Mclaren niets overkomt, winnen ze de race met de vingers in hun neus en is een 1-2 niet ondenkbaar.

Mikacouli

Citaat van: Jasper op 08 juli 2005 - 17:30:22
Toyota heeft op dit circuit voor het eerst in z'n geschiedenis aan de leiding van een GP gereden maar dat is wel al twee jaar geleden. Even opzoeken wat ze hier vorig jaar gedaan hebben...

Da Matta 13de op 1 ronde en Panis uitgevallen in ronde 16 door een "accident". Hun kwalificatieplaatsen waren 12 en 17. Niet supergoed dus. ;)


Volgens mij reden de McLaren-boys op hardere banden dan De la Rosa en zullen ze dat ook de rest van het weekend nog doen. Het is duidelijk dat De la Rosa op het eind van elke sessie zachte banden en zeer weinig benzine meekrijgt om zich te kunnen laten zien. Maar als Kimi en Juan op hardere banden stonden is dat omdat ze dat ook de rest van het weekend nog zullen doen. Veel versnelling zal er dus niet meer komen maar staan nog altijd op 1 en 2 van de racerijders he. :)

Niet vergeten dat Kimi hier afgelopen maand in de 1min16 reed :o
Daar zijn ze nog een heel eind vandaan en ik denk ook niet dat ze er zullen geraken. Het was trouwens enkel Kimi die zo'n tijd kon verwezelijken want de rest kwam niet binnen dezelfde seconde. Kimi gaat hier dus goed al hebben ze het nog niet echt laten zien. Daarom denk ik dus dat ze veel sneller kunnen en hun ware potentieel nog niet laten tonen.

Ik vind het trouwens niet erg dat Toyota het heel goed doet, want dan pakken ze punten af van Renault en dat is het enige wat telt nu  :P

The Iceman

Voor het kampioenschap zou het goed zijn dat Renault eens een rampweekend meemaakt en dat Mclaren de dubbel pakt.  :) :) :)


Jasper

Inderdaad. :)

Maar daaromtrent, Renault mag van mij de contructeurstitel hebben want ze hebben een meer betrouwbare wagen. Als Alonso de rijderstitel maar niet pakt :P

Mikacouli

Citaat van: Jasper op 08 juli 2005 - 17:55:32
Inderdaad. :)

Maar daaromtrent, Renault mag van mij de contructeurstitel hebben want ze hebben een meer betrouwbare wagen. Als Alonso de rijderstitel maar niet pakt :P

De McLaren heeft al meer ronden gereden dan de Renault dus McLaren heeft de betrouwbaarste wagen ;)

Jasper

Hmm ja misschien wel. Fisico heeft al veel probleempjes gehad natuurlijk. Het zal nog in de rest van het seizoen moeten blijken zeker. :)

The Iceman

Citaat van: Mikacouli op 08 juli 2005 - 18:03:21
Citaat van: Jasper op 08 juli 2005 - 17:55:32
Inderdaad. :)

Maar daaromtrent, Renault mag van mij de contructeurstitel hebben want ze hebben een meer betrouwbare wagen. Als Alonso de rijderstitel maar niet pakt :P

De McLaren heeft al meer ronden gereden dan de Renault dus McLaren heeft de betrouwbaarste wagen ;)
Roep maar niet te hard !!!  ;) ;) ;) ;) Als die Merc van Kimi weer de lucht ingaat word ik zot !!!!

Mikacouli

Citaat van: Snekuem op 08 juli 2005 - 18:39:13
Citaat van: Mikacouli op 08 juli 2005 - 18:03:21
Citaat van: Jasper op 08 juli 2005 - 17:55:32
Inderdaad. :)

Maar daaromtrent, Renault mag van mij de contructeurstitel hebben want ze hebben een meer betrouwbare wagen. Als Alonso de rijderstitel maar niet pakt :P

De McLaren heeft al meer ronden gereden dan de Renault dus McLaren heeft de betrouwbaarste wagen ;)
Roep maar niet te hard !!!  ;) ;) ;) ;) Als die Merc van Kimi weer de lucht ingaat word ik zot !!!!

Ik zei 'gereden' he  ;D ;D ;D
Ik zou het ook erg vinden maar ik denk niet dat dit zal gebeuren. Ben eerder bang voor Montoya want die heeft wel al veel pech gehad dit jaar  :-\ En hij rijd met dezelfde motor als die van Kimi die ontplofte vorige week. Nu, ze zullen intussen wel weten wat er mis ging. Heb er het volste vertrouwen in dat dit de eerste 1-2 kan worden dit jaar.

Jasper

Er heeft 3 uur lang een kapitale spelfout in de titel van een bericht gestaan, ik moest me schamen... :-[ ;D

mike

Citaat van: Jasper op 08 juli 2005 - 20:52:30
Er heeft 3 uur lang een kapitale spelfout in de titel van een bericht gestaan, ik moest me schamen... :-[ ;D

Het siert je nogtans dat je het alsnoch durft toegeven...  ;D ;D ;D

Jasper

#56
Maar ik ben blij dat iemand het me tog noch niet te kwalijk neemt. ;D ;D ;D

Jasper

VT3: Kimi snelste, Montoya kan zeker nog sneller net als Trulli die diep weggezakt is. Renault ziet er plots veel sterker uit.

DJK

Waarom staat er een "STOP" voor Kimi in VT4 op F1 live timingĀ  :o

Jasper