GP van Silverstone

Gestart door Mikacouli, 04 juli 2005 - 13:32:34

« vorige - volgende »

Jasper

JPM heeft al een zeer sterke tijd gereden ondanks z'n vroege rit. Net wat hij had aangekondigd. Benieuwd of hij niet te licht staat voor in de race...

Jasper

Pole voor Alonso. Kimi rijdt de tweede tijd, ik denk dat dat ongelooflijk is aangezien hij wel weer zwaar zal staan. Montoya reed ook enorm sterk want heeft de vierde tijd neergezet ondanks dat hij zeer vroeg moest rijden. Hij start op P3 en het zou me niet verwonderen als dat z'n beste startplaats van het seizoen zou zijn. Ik verwacht hem minstens voor Button in de race, en ik denk dat we een duel met Alonso gaan krijgen.

Mikacouli

Citaat van: Jasper op 09 juli 2005 - 14:57:17
Pole voor Alonso. Kimi rijdt de tweede tijd, ik denk dat dat ongelooflijk is aangezien hij wel weer zwaar zal staan. Montoya reed ook enorm sterk want heeft de vierde tijd neergezet ondanks dat hij zeer vroeg moest rijden. Hij start op P3 en het zou me niet verwonderen als dat z'n beste startplaats van het seizoen zou zijn. Ik verwacht hem minstens voor Button in de race, en ik denk dat we een duel met Alonso gaan krijgen.

Ik heb Ron Dennis zien lachen na de tijd van Kimi :P Ik heb geen Alonso zien lachen tijdens de persconferentie. Ik heb hem horen zeggen dat ze wss op een andere strategie zitten dus dat Renault lichter staat.
Hele sterke tijd van Montoya ondanks dat hij vroeg moest rijdn. Hij kon zeker de pole rijden indien hij later mocht starten.
Ik denk dat Montoya direct Alonso zal opjagen na de start. Montoya start op de propere lijn dus hij neemt direct Button in. Ook Kimi staat na zijn start 8ste  :P Ik zie het zitten. Alonso maakt geen schijn van kans, en volgens mij weet hij dat ook. Ze staan gewoon veeel lichter.
Enfin, mocht dit nu uitkomen kan mijn weekend niet meer stuk. Alhoewel hij na kimi's voorval een deuk heeft gekregen maar die zullen ze wel uitbuilen morgen ;D ;D

JVC

#78
Op Pitstop.tv zeggen ze dat Renault wel zwaar staat, het is te hopen van niet voor Kimi.

Edit door Jasper: we kunnen je posts ook wel lezen zonder dat je alles in hoofdletters zet. ;)

razzle_dazzle

Auw mijn oren  ;).

Ik verwacht toch dat Alonso vrij licht staat en Kimi zwaar. Mclaren presteerde hier sterk tijdens het testen dus we gaan zeker een opmars verwachten van Raikkonen. Voor de overwinning zal het team toch moeten rekenen op Montoya vrees ik want Alonso inhalen zal moeilijk worden voor de Fin.
Schumacher maakte twee foutjes in de quali naar het schijnt? Mss staat hij ook vrij zwaar en kan hij toch nog op het podium eindigen.

Jasper

Zowel de eerste als de tweede sector waren zeer traag bij MS maar ik heb geen beelden gezien.

The Iceman

Citaat van: Jasper op 09 juli 2005 - 18:33:40
Zowel de eerste als de tweede sector waren zeer traag bij MS maar ik heb geen beelden gezien.
Heeft ook nog een paar kleine foutjes gemaakt !

Jasper

Idd, wat ik dacht dus. ;)

Juan Pablo

1.Montoya
2.Alonso
3.Raikkonen
4.Trulli
5.Button
6.r. Sch
7.m.Sch
8.Fisi

O look a bunny
(\__/)
(O.o )
(> < ) This is Bunny. Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination.

Jasper

1: JPM
2: Kimi
3: Alonso
4: MS
5: Button
6: Trulli
7: Fisi
8: Sato

The Iceman

Kimi ( rijdt een indrukwekkende race )
Montoya
Alonso ( staat vrij licht en moet een keertje meer stoppen dan de Mac's )
Trulli
Button
Fisichella
Schumacher M.
Barrichello

enzoferrari

1: Montoya
2: Alonso
3: Raikkonen
4: M. Schumacher
5: Button
6: Trulli
7: Barrichello
8: Coulthard

Jasper

Opvallend, iedereen geeft hetzelfde podium maar in een andere volgorde, en iedereen verwacht Button op 5. :) Ik wil graag nog Sato veranderen in Barrichello op plaats 8.

enzoferrari

tzal wel toeval zijn zeker  :) De mclarens worden sowieso in de top 3 verwacht, en alonso heeft de pole, dus het is wel vrij duidelijk wie op het podium gaat staan. Dat iedereen Button op P5 zet, is volgens mij niet te verklaren. Als we allemaal zo denken, zal hij er ook wel eindige zeker?

Ferrari 2010

#89
es zien of deze vlaggenman er wel iets van kan  :P :P :P ;D
Verder, geen al te saaie race, hoewel er vooraan niet echt gevochten is.
Die montya op dat podium, ik vind hem precies een michelinmanneke  ;D
En dat hoofd, zoooo serieus man  :o
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.