Vakantie

Gestart door Ferrari 2010, 03 juli 2005 - 17:37:35

« vorige - volgende »

Ga jij op vakantie tijdens de zomer van 2005?

ja
18 (72%)
neen
7 (28%)

Totaal aantal stemmen: 19

IVY440

Citaat van: Schumi 2005 op 15 juli 2005 - 15:38:02
Citaat van: Martin op 15 juli 2005 - 15:31:33
Citaat van: Schumi 2005 op 15 juli 2005 - 15:14:02
Citaat van: IVY440 op 15 juli 2005 - 15:09:15
Geen vakantie: vakantieWERK ja, en dat met dit weer :'(
En dan voorgoed gaan werken, nog minder vakantie :'(
je mag blij zijn dat je eerst nog vakantiewerk hebt. Dan verdien je de volle pot.
Maar ik heb geen werk, zelfs geen vakantiewerk  :'(

Zelfs geen vakken vullen in de supermarkt?
Ober op een terras bij een restaurant?
Vakantiewerk is toch overal te vinden.
Vroeger, toen ik nog jong was, had ik altijd vakantiewerk.
Ik woon wel in een grote stad.
Jij misschien in een klein stadje?

noem het een boerengat ;D ;D ;D ;D
In T'centrum: ik kwam 5s te laat
in de Colruyt: teveel volk
In de Proxy Delhaize: niet nodig.

Opdienen is niets voor mij, ik kom maar amper boven den toog uit ;D
Ik ben eigenlijk gewoon te laat gaan horen. Als ik een maand geleden bij het Centrum zou zijn gaan horen had ik gegarandeerd werk gehad, maar ik heb gewacht tot er een blad buitenhing, dat was 2 dagen voor de vakantie. Juli kon ik niet, en voor augustus was ik net te laat :'(
Ben nog op de industriezone gaan zien, maar hadden overal al jobstudenten genoeg. Volgende keer vroeger gaan horen denk ik, eind juni/begin julie blijkt te laat ;D ;D ;D ;D

Ik was 2 jaar geleden ook veel te laat gaan horen voor vakantiewerk met als gevolg dat ik via via 2 dagen heb kunnen werken. Dus ook geen bal verdiend en als student is dat wel een dikke tegenvaller.
Toch regelmatig eens horen bij interims, kan zijn dat ze tijdens de vakantie nog nieuw werk binnen krijgen maar je mag echt neit wachten tot ze jou bellen. Zelf achter vragen is de boodschap. ;)

Doefie

Citaat van: IVY440 op 18 juli 2005 - 09:59:19
Toch regelmatig eens horen bij interims, kan zijn dat ze tijdens de vakantie nog nieuw werk binnen krijgen maar je mag echt neit wachten tot ze jou bellen. Zelf achter vragen is de boodschap. ;)

Ja, zo heb ik het ook gedaan, een interimkantoor. Met resultaat dat ik in augustus een maand op de luchthaven mag gaan werken :). Eind juni had ik nog niets van vakantiewerk.

Eric

Citaat van: Alan Blues op 05 juli 2005 - 16:55:52
Ik dacht nog twee weken naar Spanje te gaan, maar aangezien ik in april al naar Thailand ben geweest leek het me redelijker om 14 dagen thuis te blijven. Het geld groeit niet echt op m'n rug... ;)

Ik wens iedereen alvast veel plezier en ontspanning!



dat reisverslag moet enorm zijn want ik ben nog steeds aan het wachten... ;D

of heb ik erover gezien? :-[

Doefie

Citaat van: Eric op 18 juli 2005 - 17:22:03
Citaat van: Alan Blues op 05 juli 2005 - 16:55:52
Ik dacht nog twee weken naar Spanje te gaan, maar aangezien ik in april al naar Thailand ben geweest leek het me redelijker om 14 dagen thuis te blijven. Het geld groeit niet echt op m'n rug... ;)

Ik wens iedereen alvast veel plezier en ontspanning!



dat reisverslag moet enorm zijn want ik ben nog steeds aan het wachten... ;D

of heb ik erover gezien? :-[

Nee, wij wachten er ook nog steeds op  ;) (Hint hint aan Alan  ;D)

Juan

Zal niet op vakantie gaan, maar maandag begonnen met vakantiewerk in een Bakkerij. Zeer zwaar werk, maar die 4 weken zullen snel om zijn...
Juan

Eric

Citaat van: Juan op 19 juli 2005 - 20:31:22
Zal niet op vakantie gaan, maar maandag begonnen met vakantiewerk in een Bakkerij. Zeer zwaar werk, maar die 4 weken zullen snel om zijn...

inderdaad, heb het eens meer dan een jaar gedaan (leerkontrakt) en dan weet je pas wat werken is  :o ;)

Juan

Citaat van: Eric op 22 juli 2005 - 20:26:45
Citaat van: Juan op 19 juli 2005 - 20:31:22
Zal niet op vakantie gaan, maar maandag begonnen met vakantiewerk in een Bakkerij. Zeer zwaar werk, maar die 4 weken zullen snel om zijn...

inderdaad, heb het eens meer dan een jaar gedaan (leerkontrakt) en dan weet je pas wat werken is :o ;)
heb er nu een week opzitten en dat weekend komt goed op tijd, had wel het geluk van woensdag een vrije dag te hebben. Heb deze week al genoeg appelflappen gezien voor heel mijn leven  ;D (Elke dag zo'n 20.000 stuks met dinsdag héél wat meer) Ik kan je garanderen, je goesting voor een appelflap is er niet meer ;D
Juan

Ferrari 2010

Goeiemiddag iedereen, ik ben terug  :P Maar de vakantie was niet zo prettig voor mij, niet dat ik me niet heb geamuseerd, maar een van onze 2 sites ligt (ondertussen al meer dan 10 dagen) en dat is een ramp. Gekibbel tussen onze hoster en de registar van de domeinnaam  :'( :'( :'(
Maar soit, voor de rest was het niet slecht, hoewel het weer wel niet toppie was. één ding weet ik wel zeker, straks heb ik weer een zeer gat, jullie hebben hier weer niet stilgestaan  :o ???
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

Alan Blues

Citaat van: Eric op 18 juli 2005 - 17:22:03
Citaat van: Alan Blues op 05 juli 2005 - 16:55:52
Ik dacht nog twee weken naar Spanje te gaan, maar aangezien ik in april al naar Thailand ben geweest leek het me redelijker om 14 dagen thuis te blijven. Het geld groeit niet echt op m'n rug... ;)

Ik wens iedereen alvast veel plezier en ontspanning!



dat reisverslag moet enorm zijn want ik ben nog steeds aan het wachten... ;D

of heb ik erover gezien? :-[

Ik weet het, ik zou het nog moeten doen. Maar ik vrees dat het zeer lang schrijven zal worden en ik weet niet waar ik moet beginnen...  :-\ :-\

???

Ferrari 2010

Citaat van: Alan Blues op 25 juli 2005 - 17:13:04
Citaat van: Eric op 18 juli 2005 - 17:22:03
Citaat van: Alan Blues op 05 juli 2005 - 16:55:52
Ik dacht nog twee weken naar Spanje te gaan, maar aangezien ik in april al naar Thailand ben geweest leek het me redelijker om 14 dagen thuis te blijven. Het geld groeit niet echt op m'n rug... ;)

Ik wens iedereen alvast veel plezier en ontspanning!



dat reisverslag moet enorm zijn want ik ben nog steeds aan het wachten... ;D

of heb ik erover gezien? :-[

Ik weet het, ik zou het nog moeten doen. Maar ik vrees dat het zeer lang schrijven zal worden en ik weet niet waar ik moet beginnen...  :-\ :-\

???
Dan ben ik je redder in nood: begin...


...



...


...



...



Bij het inpakken van de valiezen bij jouw thuis!  :D :D :D
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

Alan Blues

 ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D

Ik zal zien of ik vanavond een beetje tijd vind om te schrijven.

Doefie

Citaat van: Alan Blues op 25 juli 2005 - 17:26:27
Ik zal zien of ik vanavond een beetje tijd vind om te schrijven.

Wij zullen geduldig wachten  :)

Alan Blues

Geduld is een mooie deugd... ;)

Amateur

Citaat van: Amateur op 15 juli 2005 - 22:06:46
Citaat van: MS Fan op 06 juli 2005 - 15:55:01
Citaat van: Jasper op 05 juli 2005 - 16:26:42
Is Kreta niet te warm in de zomer? Net als Rhodos waar Jos naartoe gaat. Daar moet je in de paasvakantie naartoe gaan, anders lijkt het me echt te warm...

Zomer is naar't schijnt vrij warm, maar einde juni viel goed mee. Overdag zo'n graad of 30 terwijl het 's nachts genoeg afkoelde om aangenaam te slapen. 't Was daar wel al donker om 9h15 lokale tijd, dat is 8h15 belgische tijd ;)
wij gaan eind augustus/begin september naar de zuidkust.  :) zomer is te warm en te duur; net op tijd terug om zondag naar Spa te gaan.  8)  ik hoop wel dat we 4/09 een satelliet TV vinden; aan de noordkust was dat vorig jaar geen probleem, zowel in het hotel als in de bars, maar het zuiden schijnt veel minder toeristisch te zijn en het is ook een veel kleiner hotelletje waar we verblijven.
zij die gaan zonnen, groeten u!
;D ;D ;D :) :)

Doefie

Citaat van: Amateur op 25 augustus 2005 - 21:54:23
zij die gaan zonnen, groeten u!
;D ;D ;D :) :)

Zij die gaan zonnen in de regen groeten u ook ;)