Vakantie

Gestart door Ferrari 2010, 03 juli 2005 - 17:37:35

« vorige - volgende »

Ga jij op vakantie tijdens de zomer van 2005?

ja
18 (72%)
neen
7 (28%)

Totaal aantal stemmen: 19

Ferrari 2010

Normaal gezien ontstaat deze topic altijd eind juni al, maar er is precies dit jaar niemand geinteresseerd in andermans vakantieplannen. Naar waar ga jij op vakantie? En voor hoe lang? Misschien kunnen we elkander nog wat tips geven.

De topic is dus simpel, naar waar ga jij, of ga je niet, dat laatste is dan ook de poll-vraag
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

Eric

27 september vertrek ik naar de US

beginnen in Vegas en dan doen we de nationale parken aan, o.a.:
Havasupai (indianenreservaat), Grand Canyon, Monument Valley, Antelope Canyon, Bryce en Zion...
terugkomst: 19 oktober  :-\

Mikacouli

Hehe, mijn broers zijn net terug uit Amerika. Maar zij deden de 'east coast' en jij doet de 'west coast'. Een volledig ander landschap zeg maar.

Ikzelf vertrek eind volgende week naar het zuiden van Frankrijk. Er werd eerst ibiza gepland maar uiteindelijk zal dit even moeten wachten. De kans is groot dat ik in het najaar naar amerika vertrek aangezien mijn broer in Amerika gaat wonen in september. In elk geval zal het geen jaar meer duren vooraleer ik Amerika verken  :P

JVA

Ik ga twee weekjes uitrusten in Rhodos in augustus

Ferrari 2010

Voor mij is het het vaste concept mits een kleine wijziging. Normaal gezien de laatste 2 weekjes van de maand naar de Ardennen, maar de laatste van die 2 valt weg omdat men broer dan vakantiewerk gaat doen. Misschien dat ik en men broer al een weekje eerder er heen gaan, men ouders hebben geen verlof dan, maar ach wat maakt dat uit. Onze staancaravan staat er toch hé, zal dus van het weer afhangen.  :P
Verder nog een (paar) weekend(jes) naar de caravan en voor de rest in de tuin camperen, want met de zomerse hitte is het hier in huis vind ik zelf echt niet comfortabel om te slapen. En wat is er nu het leukst? Wakker worden van het geroep van de onthaalkindjes of van het gefluit van de vogeltjes? Juist ja, het laatste  :P
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

Doefie

Vrijdag vertrek ik voor een weekje naar Nederland. Niet ver maar wel gezellig (moet ik toegeven). Heb er iemand leren kennen en ga nu eens kennis maken :)

Jasper

Ik kom net terug van 3 dagen Glasgow en ik ga ook nog een week+2 dagen rijden naar Italië. Misschien nog een paar daagjes langer in Italië.

MS Fan

Pas terug van een weekje Kreta. 't Zal weer een jaar duren voor we weer op vakantie kunnen gaan :(
A sick mind is a true delight ...

Jasper

Is Kreta niet te warm in de zomer? Net als Rhodos waar Jos naartoe gaat. Daar moet je in de paasvakantie naartoe gaan, anders lijkt het me echt te warm...

viperke82

ik ga enkel een weekendje naar centerparks.
dat is het meest haalbare voor een student

Alan Blues

Ik dacht nog twee weken naar Spanje te gaan, maar aangezien ik in april al naar Thailand ben geweest leek het me redelijker om 14 dagen thuis te blijven. Het geld groeit niet echt op m'n rug... ;)

Ik wens iedereen alvast veel plezier en ontspanning!


Doefie

Citaat van: Alan Blues op 05 juli 2005 - 16:55:52
Ik dacht nog twee weken naar Spanje te gaan, maar aangezien ik in april al naar Thailand ben geweest leek het me redelijker om 14 dagen thuis te blijven. Het geld groeit niet echt op m'n rug... ;)

Misschien kan een ezeltje helpen ;)

Ferrari 2010

vraag maar aan Jasper voor een adres, die weet waar je er kan vinden (in omstreken van Magny-cours toch)  ;D ;D ;D ;D ;D
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

MS Fan

Citaat van: Jasper op 05 juli 2005 - 16:26:42
Is Kreta niet te warm in de zomer? Net als Rhodos waar Jos naartoe gaat. Daar moet je in de paasvakantie naartoe gaan, anders lijkt het me echt te warm...

Zomer is naar't schijnt vrij warm, maar einde juni viel goed mee. Overdag zo'n graad of 30 terwijl het 's nachts genoeg afkoelde om aangenaam te slapen. 't Was daar wel al donker om 9h15 lokale tijd, dat is 8h15 belgische tijd ;)
A sick mind is a true delight ...

razzle_dazzle

Normaal gezien ging ik niet op vakantie maar omdat het altijd hetzelfde liedje is met dat Belgische weertje hier, hebben ik en een paar vrienden besloten een soort road trip te houden. We vertrekken volgende week richting Praag (Tsjechië), daar blijven we een tweetal dagen om vervolgens door te trekken naar het Balatonmeer in Hongarije. Mogelijk vertrekken we daarna nog richting Kroatië maar dat staat dus nog niet vast.
Ik kijk er al naar uit :P