Volgend seizoen !20! races!!!

Gestart door Ferrari 2010, 30 juni 2005 - 08:11:17

« vorige - volgende »

Wat vind jij van 20 races in een seizoen?

Goed, laat maar komen, hoe meer hoe beter.
5 (20.8%)
Goed, maar dit is echt wel het maximum.
5 (20.8%)
Mij maakt het echt geen klop uit of het er nu 1 of 100 zijn.
0 (0%)
Slecht, het waren er nu al zo veel, dit gaat ten koste van de teams en de rijders.
10 (41.7%)
Slecht, het wordt echt wel veel, ik heb een druk leven en heb dus sowieso al niet veel tijd. Dit wordt plannen tot en met.
4 (16.7%)

Totaal aantal stemmen: 20

The Iceman

Citaat van: Doefie op 30 juni 2005 - 12:49:14
Trouwens, het kan evengoed (als het zo doorgaat tenminste) een tweede race in USA zijn, er wordt steeds vaker en vaker gepraat over Las Vegas.
Dat was waarschijnlijk voorgesteld voor de Indy GP van dit jaar ?  :) Denk dat er gene ene Amerikaan het woord F1 nog kan horen na die soap van twee weken geleden.

mike

Citaat van: Luc op 30 juni 2005 - 17:22:15
Dat gepeupel achterin, ach, die moeten hun plan maar trekken.

...

(ik deed er dat jaar negen ( live ) ;) op eigen kosten).

Nu ja, jij hebt zelf vaak de mooiste stoel van allemaal, helemaal vooraan. De enige in een "room with a view". :) OK, daar hoort natuurlijk een job bij, maar...  :)

Serieus nu: Ik vind 20 races veel te veel. Zowel voor mezelf  - vooral wegens het "drukke agenda, wanneer ga ik dat allemaal kunnen bekijken (of hier op f1pits.net bepraten :) )" argument - alsook voor al wie er bij moet zijn voor zijn job, de rijders inclusief. Zo'n ritme is moordend, en als men niet oppast gaan de betrokkenen het allemaal veel vlugger dan "normaal" voor bekeken houden wegens mentaal uitgeblust. (Tiens, misschien is dit wel een plan om MS eindelijk tot stoppen aan te zetten? ;) )

Kostendrukkend kan je dat aantal races alleszins niet noemen. Waarmee ik echter ook gezegd heb: als ze de kosten willen drukken, moeten ze beginnen met de grote kosten aan te pakken, en niet de kleine prul (zoals alternatieve bandenverwarmers  ;) ).

IVY440

Ff melden dat het hier over gereserveerde data gaat. Het is dus niet zeker dat er ook 20 GP's gaan plaats hebben (al is er wel een serieuze kans).
20 GP's is idd wel veel, neem daarbij nog de DTM en ik heb volgend jaar geen enkele zondag om naar Zolder of met mijn vriendin op stap te gaan. Leve de 20 races :p